Kävelemällä

laihtuu,ei

tarvitse nälässä olla.Itse laihdutin sillain 30 kg puolessa vuodessa.

6

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäki -30kg

puolessa vuodessa -30kg?! Mäkin haluaisin elokuuhun mennessä, kerroppa mitä söit ja kuinka monta kilsaa kävelit päivässä?

• normaalisti.

Kävelin noin 10 km päivässä,joskus enemmän. p

• näin on

niin saa myös hyvää harjoitusta käsivarsien lihaksille!Säätää ne niin,että suorassa seistessä kahvojen päät ovat kainaloiden korkeudella ja sitten lähtee kunnolla lykkimään.Minä laihduin tällä tavalla 32 kg puolessa vuodessa.Monipuolinen ja terveellinen ruokavalio on tietenkin tärkeä ja päivässä kannattaa syödä useita pieniä aterioita parin suuren sijaan,näin pysyy verensokerikin tasaisena.

• viikossa

ja kuinka pitkiä matkoja?

• Humppari

Koknaisenergia määrä ratkaisee on lopputuloksen kannalta aivan sama milloin sen syö, itse en edes kerkiäisi enkä viitsisikään monia pieniä ruokamääriä syödä päivässä.Riittävä ja säännöllinen liikunta
        tavaksi sitten kuin on mahd ylipaino pois ei saa lopettaa liikuntaa, pystyykin jo varsin vapaasti syömään.15V sit aloitin itse päivittäisen liikunnan 20kg ylipainoo eipä ole sen jälkeen tarvinnut ylipainosta kärsiä, kuin sain lahdutettua eikä syömistä tarkkailla.

• Sparraaja
        Humppari kirjoitti:

Koknaisenergia määrä ratkaisee on lopputuloksen kannalta aivan sama milloin sen syö, itse en edes kerkiäisi enkä viitsisikään monia pieniä ruokamääriä syödä päivässä.Riittävä ja säännöllinen liikunta
        tavaksi sitten kuin on mahd ylipaino pois ei saa lopettaa liikuntaa, pystyykin jo varsin vapaasti syömään.15V sit aloitin itse päivittäisen liikunnan 20kg ylipainoo eipä ole sen jälkeen tarvinnut ylipainosta kärsiä, kuin sain lahdutettua eikä syömistä tarkkailla.

Monella ylipainosella on ongelmana juuri tuo syömisen rytmittäminen jolloin verensokerit menevät vuoristorataa. Kokonaisenergia ratkaisee, se on totta ja itsekään en aivan kellontarkasti nauti aterioita. Kuitenkin se helpottaa kun ei mitään kammonälkää pääse syntymään sokerivajeen vuoksi. Tällöin nimittäin on suuri riski lapata suuhunsa jotakin väärää apetta jolloin verensokerit lähtevät liian nopeasti koholle ja taas jojo on käynnissä. Joten mielestäni nuo aamiainen,lounas,päivällinen ja illallinen ovat ihan riittävät. Välipalat kannattaa jättää jos ei tee työkseen erityisen fyysistä hommaa tai muussa tapauksessa niiden on oltava todella kevyttä tavaraa.

Kävelemällä pääsee tavoittteeseen, mutta sen on oltava säännöllistä ja kuormittavaa. 4-5 krt viikossa 1-1,5 tuntia kerrallaan tuottaa tuloksia kohtalaisen nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe