suomen paskimmat bändit

kyselen

mitäs vastaisitte tuohon? listatkaapa tähän.
oma valintani on ehdottomasti valvomo. perustelut: surkeaa ja epämääräistä, lapsellista musiikkia, kamalaa rämpytystä. radio kiinni kun valvomo soi. lisäksi tämä "setä" vaikuttaa jotenkin omahyväiseltä kusipäältä.

23

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      Paskaa hero metallia laulettu huonolla englannilla typerat kumimaskit paassa...

      • Punttari

        Nimittäin Lordin(Putansuun) Englanti on kaikkea muuta kuin huonoa.


      • Geodesic Dome
        Punttari kirjoitti:

        Nimittäin Lordin(Putansuun) Englanti on kaikkea muuta kuin huonoa.

        Lordi on Hard Rockia, ei metallia. Ei edes power paskaa. Ihmeenä pidän että voittivat viisutkaan sillä bändin biisit ovat hirveää itseään toistavaa renkutusta.


    • perusteita, mutta

      mielestäni yksi paskimmista suomalaisista bändeistä on Yö.

      Perustelut:
      -Tekevät aina saman kornin biisin ja levyn yhä uudestaan.
      -Tuottavat ala-arvoisen mielikuvituksetonta ja tyhmää teini-iskelmää, varsinkin suhteutettuna siihen kuinka kokeneista muusikoista ja vanhasta bändistä on kysymys.
      -Vievät paatoksen niin pitkälle, ettei sille voi enää kuin nauraa.
      -Jokainen sukupolvi amispoppareita, pissisteinejä ja junttinuoria käy elämässään jostain syystä läpi Yö-vaiheen, ja sen vuoksi Yön kuraa joutuu kuuntelemaan radiosta maailman loppuun asti.

      • olioddsd

        entäs 4ruusua? ;)


      • Akateeminen nainen

        ..iskee suomalaisella melankoliallaan ja aitoudellaan terävämmin kuin useimmat muista kotimaisista bändeistä. Musiikki on hyvää kun se vetoaa tunteisiin, ja tässä Yö todellakin onnistuu.


      • grerd

        yhdyn täysin mielipiteeseesi, itte en pysty kuvaan sitä noin hyvin sanoiks


    • Apocalypso

      Huumorimetalli.

      • ....poeka nyt yhtää...

        ...huumorimetalli on just parasta... kännimusiikkia ainakin..


    • muzi

      paskin pändi on ehdottomasti valvomo koska valvomon se ''setä'' riehuu niissä musavideoissa ja kaikkee... :DDDD eli valvomo SUCKS!!!!

    • Lalli

      1.ismo alanko ..Paska ei vois paskemmaksi muuttua!

      2.kauko röyhkä..vie ihan sanattomaksi,niin paska!

      3.crash. laulaja helvetistä!

      4.4ruusua. Halu olla kuin isoveli,riitää!

      5. kaikki suomalainen hiphop ja rap sonta!

      • Kysykää multa mä tierän

        mun ei tartte kirjoittaa paljoo kun mainitsit juuri suomen kusipääartistit. olen kanssasi 101% samaa mieltä. vielä voisi lisätä tuohon maya vilkkumaa ,tiktak, laura voutilainen, rasmus ja
        don johnson pigbänd.hehehhh


      • fgsdg
        Kysykää multa mä tierän kirjoitti:

        mun ei tartte kirjoittaa paljoo kun mainitsit juuri suomen kusipääartistit. olen kanssasi 101% samaa mieltä. vielä voisi lisätä tuohon maya vilkkumaa ,tiktak, laura voutilainen, rasmus ja
        don johnson pigbänd.hehehhh

        mistä ite tykkäätte niin saadaan mekin haukkumisen aihetta.

        Ismo Alanko on nero. Kuuntele hallanvaara -albumi ja hauku sitten lisää.

        Taidat olla sitä sakkia, joka pitää Juiceakin paskana muusikkona.


    • Miss Kita

      Sanoisin Valvomo. Ja artisteista Antti Tuisku tai Jippu. Sori vaan, fanit!

      • Helppo on toisia arvostella

        Ärsyttää jo toi topicin nimikin; en sanoisi paskaksi ketään, varsinkin kun ovat saaneet julkaistua levyjä ja liudan faneja. Itse en kuitenkaan tykkää esim. just Antti Tuiskusta enkä muistakaan Idols- tai Popstaratuotteista. Teräsbetoni menee yli hilseen, ei iske muhun vaikka olisi kuinka parodiaa. En sano kuitenkaan paskaksi ja kunnioitan muiden musiikkimakua, vaikka en sitä aina ymmärräkään;o)


    • Punttari

      Mutta kyllä ne on nämä kaupallisella mielellä tehdyt Valvomot sun muut teinix Lovexit joita saa tungettua parhaillaan 16 tusinaan.

    • King Hiram

      Zen Cafe on kaikessa keskinkertaisuudessaan on aivan hirveätä paskaa. Typerät sanoitukset kruunaavat haisevan kokonaisuuden.

    • Kreivitär C.

      ...on paskinta mitä Suomesta löytyy... Siis AIVAN HIRVEÄTÄ sontaa!!

    • Juntti suomalainen

      1.Yö
      2.Klamydia
      3.Popeda

      En jaksa edes perustella.

    • trpod

      Onko enää huonompaa bändiä...kaikki biisit samanlaista puberteettipoppia.

    • puuhis

      Toki tän koko keskustelupalstan sisällöstä on vaikea löytää mitään älyllistä sisältöä, mutta tämä on melkeinpä naurettavinta mitä täältä on löytynyt. Kuvitteletteko te, että ketään oikeasti kiinnostaa teidän juupas-eipäs-väittelyt.
      Jos joku on paskaa niin ei sitä tartte kuunnella!

      Ihmisillä taitaa olla nykyään liikaa aikaa

    • Paskainvalta

      Ootteko kuullut Harmainvaltaa? Ihan vitun huonoja!!!!!!!!!! PAKSA!!!!

      Ei tarvi edes kuunnella mitä paksaa tää on kun kotisivut kertoo jo kaiken:
      http://harmainvalta.wordpress.com/

    • Lauri VITUN Tähkä

      Joo siis hyi olkoon toi on ihan HIRVEE bändi kerran menin keikalle ja ne veti jotain tajutonta pippeli-pippeli-paskaa siellä ihan solkenaan.

      SIIS EN VOI SUOSITELLA KYLLÄ KENELLEKÄÄN!! TEKIS MIELI AMPUU ITTENI KU KUULIN TÄSTÄ. Miks ihmeessä täällä ees puhutaan tämmöstä, ku eihän tuo oo yhtään tunnettu bändi bvissiin jotain mamuja taas täällä molottamassa

      tulee ihan mieleen kaikki aktivistihipit noista jutuista tuolla sivuilla, johonki Vasemmistonuorten kisaankin ovat osaalistuneet. Heh-heh, oisko vähän sotilasjuntalle tarvista, niin saatais noikin paskaperseet OIKEISIIN TÖIHIN

      Hei muuten, toi niiden musa vaikuttaa aivoihin aika friikisti, tai ainakin minä huomasin siellä keikalla, meni muisti ihan jo parin tuopin jälkeen - eli oli vissiin taas eliitti asialla? Eihän siinä, mut tuo tyrmäystippametodi on jo vähän vanha juttu. No mut kuitenkin, niin luulen että näillä on kyllä jotain tekemistä NWO:n kanssa. Tai en oo ihan varma. Lukekaa:

      The living being....more similar to an ethereal being than he realized.... had no need of eyes..... when there was nothing.....abundanty.....in abundance....hence..... remaining outside of him .....and ....yet.....to be seen....and....moreover....she had no need for ears....or hearing....anything other than what was in her headphones.... for there was nothing to be heard.....she was focused...on bettering....her....life....via his voice....on .... coul notes..... and there was no surrounding atmosphere ......to be viewed....and nor would there have been any use of kino....pua..... by the help of which.....she or he may or may not receive.....a blessing...for his food was on the plate....it was full....a full plate.....therefore get rid of what was presented before him....and she had already digested...all of the ...world.....since there was nothing ....absolutely....nothing....in a super abundance....superimposed.....abundantly....abundant generosity.....which went from him or her and into him or her and came back upon her or him.... for there was nothing beside him.....in front of him....or behind him....even as....by a design....under truth....that was created within....for he was created thus she was created....and his own waste started to provide for his own food.... and all that he did ....or..... suffered taking place in and by himself....you shouldn't be lonely anymore with coul celebrity gozzip....

      Beach House?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      15
      1014
    Aihe