Olen tutustunut erääseen mieheen. Käymme toistemme luona kyläilemässä usein ja kävelemme iltaisin käsi kädessä... romanttista.
Suutelemme ja hyväilemme toisiamme mutta pidemmälle emme ole toistaiseksi menneet olen sen aina pysäyttänyt. Ja mies on sanonut se sitten sen aika. Voi miten tulen palavasti haluankaan häntä mieleni tekisi repiä vaatteet hänen yltään.
Mutta minulla sukuelinherpes. Tiedän että kondomi suojaa. Miten kerron sen hänelle?? Käytän siihen estolääkitystä ettei rakkuloita tule.
salaisuuteni
6
718
Vastaukset
- mutta hei...
Kondomi EI suojaa herpekseltä.
- mistä tietää
Tiedän että kondomi ei suojaa jos on rakkuloita yltympäriinsä. Lääkäri on sanonut minulle että kyllä se suojaa mutta suuseksiä en saa harrastaa.
EN MENE PIDEMMÄLLE ENNENKUIN OLEN KERTONUT, MUTTA MILLÄ TAVALLA? Kannan vastuuni tästä asiasta.
Hirveän vaikea keksi sellaista lausetta, jolla voisit kertoa sairastavasi sukupuolitautia ja toinen ottaisi sen vastaan kuin ilouutisen.
Parasta olisi kuitenkin kertoa, ennen kuin alat kokeileemaan kestääkö kumi, tarttuuko se kuitenkin kumin kanssa.
Keksinpäs....voisihan se olla ilouutinenkin. Siinä tapauksessa, että teillä on valmiiksi samat taudit niin ei tarvitsi kortsujen kanssa värkätä :)- HIV...
voitte sitte alkaa oikein elvistelemään kummalla on pahemmmat taudit :=)
- surullista
kondyvirus ilman näkyviä oireita... Ainoastaan minua uhkaava syöpävaara...
Uskomattoman ihana mies elämässäni... Pakko kertoa, olen ihan varma että se on sitten siinä :((
:(- yyyyy
Kondy ei aiheuta yleensä mitään oireita- 80% ihmisistä on se. Ei mikään loppu siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343956
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131879Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681165Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51021- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti331894Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26881En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39872