Mitä mieltä olette miehet

pieni nainen

Mitä mieltä olette lyhyestä ja hoikasta naisesta, eli aika pikkuisesta. Itse tykkään pitkistä ja hoikista miehista, tai siis en mistää tikuista kuitenkaan. Ne vain saa mut tuntemaan itseni naiseksi ja tuo mulle turvallisuuden tunteen. Lyhyet miehet eivät tuo samanlaisia tuntemuksia. Eli kaikki mielipiteet ovat trevetulleita

11

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

Aivan sama.

• aina vaan

Aina täällä pienet naiset hakevat kehuja siitä, kuinka iiiihanaa on kun he ovat niiin pieniä. Voi luoja, luulisi itsetunnon olevan muutenkin hyvä, jos olet muka oikeesti niin ihana. Toki tässä nyt jotkut vastaakin, että voi kun se on ihanaa ja suojeluvaistotkin herää blaa blaa...Mutta oisitko oikeesti täällä kyselemässä jos sussa on jotain muutakin ihanaa?

• Sori vaan

Ei välttämättä ihan sellainen mielipide jonka haluaisit kuulla,
      mutta minua eivät pienet naiset kyllä yleensä kiinnosta
      pätkääkään.

Kun on itse pitkä, niin kyllä sen naiseltakin pitäisi löytyä
      vähintään se 170cm pituutta. Oikein pienen naisen kanssa
      näyttää siltä kuin pikkusiskon kanssa kävelisi. Sellainen
      pitkäsäärinen hoikka nainen on enemmän minun makuuni.

• lyhytpitkä

Miten onkin niin, että mahdollisimman kevytrakenteiset ja lyhyet naiset haluavat mahdollisimman pitkän miehen? Musta se on vaan outoa, that's all.

• Hmmmmmm?

Ehkä heitä vaivaa se oma lyhyytensä ja he haluavat sen
        takia jotenkin kompensoida omaa lyhyttään hankkimalla
        pitkän miehen? Sinänsä outoa, että eihän se miehen pituus
        tee naisesta yhtään sen pidenpää.

• näky

Mitä mieltä olette lyhyestä ja hoikasta naisesta, eli aika pikkuisesta. *

Tommonen pieni pikkuinen nainen sopii tietysti vain miehelle joka on myös pieni käppyrä.

miten olisi 1.80 m nainen ja 1.58 m pieni mies? heh..

sopiiko? i dont think so..i am so sorry.. :)

Rehellisesti tuo on hassun näköistä eikä mun mielestä toi ole mikään näky..................vaikka tuollaisia p.kuntia olemassa onkin..

• rakkaus ei katso pituutta

Hassua tai ei, niin itse olen miestäni 10 cm pidempi. Ja ihmiset tosiaankin ovat niin pinnallisia ja / tai lapsellisia, että heitä tämä asia häiritsee enemmän kuin meitä, ainakin tuijotuksesta päätellen. Voisi kuvitella, että meillä on joku näkyvä tauti, kun pitää kaikkialla kyylätä. Jos miehelle ei ole suotu tavanomaista pituutta ja naiselle muutama sentti keskivertoa enemmän, niin ei se pituus kyllä ole mikään este - eikä edes hidaste -suhteelle. Jos ihmisen itsetunto on kohdillaan, ei oma pituus häiritse.

• Sinun ja muidenkin naisten onneksi makuja on monia. Mutta sen minä sinulle ja muillekin kyselijöille sanon, että mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin huono itsetunto ja pinnallisuus.

Kun sinäkin joskus opit, ettei ole väliä, onko nainen yli- vai alipainoinen, kunhan on tasa-painoinen, olet jo vahvoilla miesmarkkinoilla. Toivotan pikaista henkistä kasvua!

• "mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin huono itsetunto ja pinnallisuus"

- Tuohon minulla ei ole mitään lisättävää.

• 182 cm, 100 kiloa

Lyhyt ja liian hoikka nainen ei kiinnosta. Naisella täytyy olla tarpeeksi pituutta ja sopivasti myös massaa. Lyhyt nainen saa lyhyitä jälkeläisiä, joten "huonot" geenitkin lyhyellä on. Lisäksi lyhyt ja hoikka nainen on fyysisesti reppana. Naisen täytyy olla tarpeeksi pitkä ja solakkarakenteinen siis. Valitettavasti tällaisia naisia on todella vähän.

• m-li

Että olisit tyytyväinen. Itse olen 175 cm pitkä nainen ja korkokenkien käytön saanut unohtaa kokonaan. Mielummin olisin oikein pieni ja siro. Pituudessa on se hyvä puoli, että pari lisäkiloa ei näy missään, mutta toisaalta on vieläkin suurempi pakko huolehtia siitä, että pysyy hoikkana, ellei halua muuntautua valtavaksi amatsoniksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      372
      2654
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      63
      2110
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      111
      1732
    4. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1452
    5. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1435
    6. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      186
      1435
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1407
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    9. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1283
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1156
    Aihe