Kuusi vuotta nyt ollaan oltu vaimoni kanssa naimisissa..pari skidiäkin on duunattu. Kaikki on ihan OK, paitsi että duunipaikan mimmit on aivan kuumana meitsiin.
Asia oli "epäselvä" vielä pikkujouluihin saakka mutta nyt mulla on vipinää kahden eri osaston friidun kanssa. Toinen on mua melkein 20-vuotta vanhempi ja toinen ainakin kymmenen. Ite oon just täyttänyt 28 vuotta ja hormonit tietty hyrräilee kivasti ja asiaa ai auta tippaakaan se, että vaimo ei noiden synnytysten jälkeen oikein jaksanut panostaa itseensä ja sen huomaa - kiloja on jäänyt aivan h.....tisti ja sen huomaa siinä,että ei oikein sytytä petihommat.
Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Mieshän on VAIN mies ja musta on ymmärrettävää jos joskus hieman hairahtuu pitämään hauskaa. Silti rakastan vaimoa ja lapsia yli kaiken enkä halua heille mitään pahaa. Siinä on vain jotain niin syntisen ihanaa kun näillä työpaikan mimmeilläkin on miehet ja perheet...
Minä ja kaikki ne ihanat
3
939
Vastaukset
- yriyri
koita saada vaimos laihduttaa, tehkää mitä vain jotta saatte homman sujumaan... pitkällä tähtäimellä se on kuitenkin parasta. En arvostele sinua, mutta kuitenkin...parisuhteeseen tulee näitä hiljasia jaksoja, ei sille voi mitään, mutta niillä koetellaan meitä.
Itse oon nainen, ja vähän samassa tilanteessa, mutta oon miettinyt, kannattaako se. ero voi olla hyvin lähellä sen jälkeen...mikään ei ole ennallaan..onnee sulle - ..mutta missä ymmärrys ?
Mieti nyt itse mitä kirjoitat.....
"Mieshän on VAIN mies ja musta on ymmärrettävää jos joskus hieman hairahtuu pitämään hauskaa. Silti rakastan vaimoa ja lapsia yli kaiken enkä halua heille mitään pahaa"
Juuri noin, luuletko että et aiheuta heille pahaa huoraamisella vieraan naisen kanssa ??? Hauskaa voi kuule elämässä pitää muullakin tavalla.
Siihen saat varautua täydellisesti, että tuollaisen hauskan jälkeen sinulla ei ole enää vaimoa ja lapsia vierelläsi. Sen opetuksen sinä tarvitsetkin, jos ei ole selkärankaa olla vaimolle uskollinen ! Oletko valmis maksamaan sen hinnan, mieti sitä ?!
Mitä jos MYÖS VAIMOSI ajattelee ja tekee näin vieraan miehen kanssa ? Vieläkö riittäisi sitä ymmärrystä mitä omalle teollesi annat ? - mies111
mitäs me miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862