Olen nyt käynyt treffeillä yhden miehen kanssa kaksi kertaa. Meillä oli älyttömän hauskaa ja aika meni nopeasti.Tiedän, että mieskin viihtyi hyvin mun seurassa.. Mutta..Mies alkoi toisella kerralla vihjailemaan todella paljon.. Siis voiko tulla yöksi ja haluaisi käsitellä mua aamuun asti. Otin kuitenkin noi jutut huumorilla, koska en halua niin nopeasti seksiä. Ehkä kahen kolmen viikon tutustumisen jälkeen. Joka mun mielestäni on ihan normaalia. Mietin vaan, että haluaako se pelkästään seksiä? ei olla edes pussailtu.. Eikös nyt kuitenkin eka pussailla ja sitten harrastetaan seksiä. Nyt siitä ei ole kuulunut mitään.. Kauan venaan sen soittoa, että voin olla varma, että se halusi vain seksiä..? No ainakin meillä oli hauskat treffit ja niistä jäi hyvä mieli..
Seksi mielessä vain?
4
601
Vastaukset
- tosi on
mielessä vain....
- häipy
selvä tapaus että toi äijä halu vain nussiskella kanssasi kun ei mitää enää kuulu.
älä ota yhteyttä kuule johan varikset nauraa sitten.. :D - En kerro nimeäni
Jos välillänne ei ollut mitään kemiaa joka olisi saanut sinut haluamaan edes pussata miestä, on aika selvää ettei tuolla jutulla ollut paljon tulevaisuutta. Jos on olemassa oikeaa kemiaa (molemminpuolista) niin sänkyyn meneminen ei ole jotain mitä suunnitellaan viikkotolkulla, hommat toimivat ja tapahtuvat.
- kemiaa
paljonkin... Oisin halunnut pussata ja varmaan sekin.. Mietin vain, että oliko sillä vain seksi mielessä.. kun ehdotteli sitä niin suoraan. Eikä ole tyypistä enää kuulunut kohta viikkoon mitään. Kait se soittais jos kiinostais. En mä nyt niin vaikea ole, mutta muutamilla treffeillä haluan eka käydä. Oon ihan pihalla näistä sinkkukuvioista.. siksi kyselen hölmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461