Olen nyt käynyt treffeillä yhden miehen kanssa kaksi kertaa. Meillä oli älyttömän hauskaa ja aika meni nopeasti.Tiedän, että mieskin viihtyi hyvin mun seurassa.. Mutta..Mies alkoi toisella kerralla vihjailemaan todella paljon.. Siis voiko tulla yöksi ja haluaisi käsitellä mua aamuun asti. Otin kuitenkin noi jutut huumorilla, koska en halua niin nopeasti seksiä. Ehkä kahen kolmen viikon tutustumisen jälkeen. Joka mun mielestäni on ihan normaalia. Mietin vaan, että haluaako se pelkästään seksiä? ei olla edes pussailtu.. Eikös nyt kuitenkin eka pussailla ja sitten harrastetaan seksiä. Nyt siitä ei ole kuulunut mitään.. Kauan venaan sen soittoa, että voin olla varma, että se halusi vain seksiä..? No ainakin meillä oli hauskat treffit ja niistä jäi hyvä mieli..
Seksi mielessä vain?
4
610
Vastaukset
- tosi on
mielessä vain....
- häipy
selvä tapaus että toi äijä halu vain nussiskella kanssasi kun ei mitää enää kuulu.
älä ota yhteyttä kuule johan varikset nauraa sitten.. :D - En kerro nimeäni
Jos välillänne ei ollut mitään kemiaa joka olisi saanut sinut haluamaan edes pussata miestä, on aika selvää ettei tuolla jutulla ollut paljon tulevaisuutta. Jos on olemassa oikeaa kemiaa (molemminpuolista) niin sänkyyn meneminen ei ole jotain mitä suunnitellaan viikkotolkulla, hommat toimivat ja tapahtuvat.
- kemiaa
paljonkin... Oisin halunnut pussata ja varmaan sekin.. Mietin vain, että oliko sillä vain seksi mielessä.. kun ehdotteli sitä niin suoraan. Eikä ole tyypistä enää kuulunut kohta viikkoon mitään. Kait se soittais jos kiinostais. En mä nyt niin vaikea ole, mutta muutamilla treffeillä haluan eka käydä. Oon ihan pihalla näistä sinkkukuvioista.. siksi kyselen hölmöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411511Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86762
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55548
- 38524
- 55486