Yhden yön suhteet on paras keino pitää itsensä järjissä edes jollain tavalla. Miksikö näin, olen 32 vuotias mies ja avioliitossa. Tämä kertoo kaiken. Joudun asumaan työpuolesta paljon helsingissä ja ulkomailla. Näin ollen minulle tarjoutuu oivallisia tilaisuuksia hyödyntää täysin nämä reissut.
Erityisesti olen kiinnostunut nuorista opiskeljatytöistä (20-25v) jotka asuvat kaupungeissa yksin, kiertävät kavereidensa kanssa yökerhoja. Silloin astun kuvaan minä, menestynyt, varakas herrasmies, jokaisen naisen unelma, sinkku, etsin pysyvää vaimoa ja jne...tai tällaisen kuvan annan. Yleensä pyrin naisen asuntoon, jotta hän ei pysty mitenkään saamaan tietää kuka olen, ettei tule selitettävää kotona :).
Olen sikaillut mitä häikäilemättömämmillä tavoilla, olen kussut aamu yöstä naisen sänkyyn vahvikaa, lorauttanut kusta tuoremehu-purkkiin. Vittuillut häikäilemättömästi aamulla.
Olen jopa paskantanut pöntön viereen ja samantien lähtenut pois vaivihkaa.
Vaikea sanoa tarkkaa naisten määrää mitä minulla on ollut, joka tapauksessa niitä on todella paljon. En olisi voinut uskoa silloin kun olin 20 jos joku kertoo minulle miten sinulla menee 12 vuoden päästä.
Elämä on vain perustarpeiden tyydyttämistä.
Hyvä keksintö
16
4181
Vastaukset
- Uh jee
No jos ne ovat hyvä keino pitää itsensä järjissään, niin sitten
taisit aloittaa ne liian myöhään?
Ei kukaan normaali ihminen kuse tuoremehupurkkiin tai pasko
pöntön viereen. Noh, onneksi tämä oli taas joku huono provo.
Kyllä noin käyttäytyvä olisi oikeasti jo korjattu johonkin
laitokseen. - ysea
hoitoo..miten sä voit muka vaimoos kusettaa..? Meitä on moneks, mutta sä et oo kunnossa, sulla puuttuu jotakin...
- En pääse tänään kotiin työm...
itseasiassa tuo oli tavattomat helpottava viesti koska tiedän että missään pitkä aikaisessa suhteessa ei säästytä pettämiseltä. Olen jo pitkään pelännyt että joudun olemaan vain yhden kumppanin kanssa loppuelämäni. Mutta jos sinulla menee nuin hyvin niin miksi ei minullakin tulevaisuudessa kun olen helsingissä liikematkoilla niin todellakin aion antaa palaa. Saavatpa naisetkin kerran kokenutta miestä jolle omatyydytys ei ole pääasia. Pahinta tuossa on tietysti riippuvuus jos joutuu pettämään kumppaniaan usein.
- hyvä veli
Just noin mäkin toimin. Mietin vaan että kuinkakohan monta muijaa tuolla liikenteessä on, jotka ei uskalla hiiskua niistä kepposista kellekään? ;)
- beibey
Onneksi mulla ihmistuntemus pelaa niin hyvin, että eipä ole onneksi koskaan tullut kotiin vietyä sellaista miestä, jolla on himo kusta toisten sänkyihin tai paskantaa lattialle. Kuulostaa kaikin puolin täydelliseltä mielipuolelta.
Jos tuollaista käytöstä tapahtuu, niin eipä ihme, että naiset ryhtyvät pihtaamaan. Itse ehdin antaa pillua noin 40-50 miehelle, kun vastaan tuli niin pienipilinen, hielle haiseva mies, että lopetin kertakäyttösuhteet kokonaan. Kokemus oli niin ällöttävä. Jostakin kumman syystä täällä Suomi24:n seksichat-palstalla on yllättävän paljon sekopäitä (nytkin olen täällä siksi, kun vakipalstalla jotain atk-häikkää). - tainasku
beibey kirjoitti:
Onneksi mulla ihmistuntemus pelaa niin hyvin, että eipä ole onneksi koskaan tullut kotiin vietyä sellaista miestä, jolla on himo kusta toisten sänkyihin tai paskantaa lattialle. Kuulostaa kaikin puolin täydelliseltä mielipuolelta.
Jos tuollaista käytöstä tapahtuu, niin eipä ihme, että naiset ryhtyvät pihtaamaan. Itse ehdin antaa pillua noin 40-50 miehelle, kun vastaan tuli niin pienipilinen, hielle haiseva mies, että lopetin kertakäyttösuhteet kokonaan. Kokemus oli niin ällöttävä. Jostakin kumman syystä täällä Suomi24:n seksichat-palstalla on yllättävän paljon sekopäitä (nytkin olen täällä siksi, kun vakipalstalla jotain atk-häikkää).kerropa mullekin, mikä on vakikäyntiosoitteesi, täällä on todellakin outoja tyyppejä!
- ronjashka
Mitähän Freud sanoisi sinusta?
Siskoni 6-vuotias poika harrasti paskalla sotkemista 4-5-vuotiaana kun tahtoi äidin huomiota. Mutta vesseli pääsi eroon jo vuosi sitten tästä vaiheesta. Onko sinulta jäänyt kenties jokin kehitystehtävä ratkaisematta, olisiko kunnon psykoanalyysistä apua, 32-vuotias "herrasmies"? äl' aloita jos ??????????????????????
- Häpiä
Vittu tuommoset runkut sais piestä, oma akka odottaa kotona ja äijä käy muita paneskelmassa, ja vielä kaiken kukkuraks vittuilee ja sikailee sen jälkeen ku on saannu huijattua jonku sänkyyn, toivottavasti loppu elämästästäs tulis mahdollisemman kurjaa.
- taistomies
kyrpää huoraan.
- varamiespalyelu
Asia meno!
- aviovaimo
Hienoa, että olet tyytyväinen elämääsi ja fiksuihin tekoihisi. Sitä tyytyväisyyden tunnetta tulet tarvitsemaan vanhana. Minäkin toimin tavallasi,
- M-30
Silloin astun kuvaan minä, menestynyt, varakas herrasmies, jokaisen naisen unelma, sinkku.
Eritysesti unelma vävy ja joka naisen unelma, kyllä vaimollas on käynyt hyvä mäihä kun on sut saanut. - banned
"En olisi voinut uskoa silloin kun olin 20 jos joku kertoo minulle miten sinulla menee 12 vuoden päästä."
- No, miten sulla mielestäs menee?
hehe - pelimies anaalista
Polkasin yhtä vosua viikko sit ja ennen ku lähdin niin väänsin tortut uuuuups, pöntön viereen :) Ainoo vaan et sillä ei ollut appelsiinimehua mihin ois voinu lorauttaa kuset, niin piti sit kusta maitotölkkiin hih :)
- ihania miehiä Suomessa?
Hei,
Varmaan löydät apua ongelmiisi. Onhan se järkyttävää, ettei 32-vuotiaana tiedä, missä paskalla/kusella käydään.
Sinä varmaan nostat suomalaisten arvostusta ulkomailla. Voi hyvä Sylvi, kunpa työnantajasi tietäisi. Aina on parempia tyyppejä tarjolla.
Taas yksi syy lisää olla tutustumatta suomalaiseen mieheen baarissa. Kumirukkaset vaan käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948