pyhät pitävät Jumalan käskyt.He tahtovat olla kuuliaisia KAIKILLE Jumalan käskyille,ennenkaikkea rakkauden käskylle.Sapatin ennalleen asettamisesta Jesaja ennustanut:
"Näin sanoo Herra:Noudattakaa oikeutta ja tehkää vanhurskaus,sillä minun autuuteni on lähellä ja minun vanhurskauteni ilmestyy.Autuas se ihminen joka tämän tekee,se ihmislapsi joka tässä pysyy,joka pitää sapatin eikä sitä riko,joka varoo kätensä tekemästä mitään pahaa"Jes.56:1,2.
Jumala sanoo,että ennen Kristuksen takaisintuloa
Sirkka Iita.
2
81
Vastaukset
- ymmärrä mitään
Ja siinä kohdassa 4 sanotaan näin:
"Sillä Herra sanoo näin:
-- Myös eunukit, jotka pyhittävät minun sapattini,
jotka tahtovat noudattaa minun mieltäni
ja pysyvät minun liitossani,"
Ja jälleen Herra puhuu liitostaan israelilaisten kanssa. - Hän puhuu
Kristuksentakaisintulosta ja sitä edeltävistä tapahtumista:
"Sillä se päivä ei tule,ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja LAITTOMUUDEN IHMINEN ilmestyy.LAITTOMUUDEN SALAISUUS ON JO VAIKUTTAMASSA."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656