Miten miestä voi lähestyä tuntematta itseään idiootiksi ja naurunalaiseksi??
Käymme samassa paikassa lounaalla ja tapitan häntä silmiin sen minkä ehdin, hän vastaa kyllä katseeseeni vähintään yhtä kauan. Ohi kulkiessani katson pikaisesti silmiin ja hymyilen (joskus ehkä ujostikin) mutta hymyllä hän ei vastaa. Katsoo kyllä aina perääni kun on lähdössä pois. Miten tätä miestä voi lähestyä, en tiedä edes hänen nimeään eikä kukaan työkavereistanikaan. Hän on oman työporukkansa kanssa aina syömässä enkä voi hänelle mitään mennä juttelemaankaan.
Selvää kiinnostusta on mutta kun mitään ei tapahdu! Auttakaa! Jos tietäisin hänen nimensä, lähestyisin tekstiviestillä mutta mutta..
Mies on kiinnostunut
25
4727
Vastaukset
- KkU
yksinkertaisesti sano "Moi"
Taikka kysy maistuiko lounas?
Ei siinä sen kummempaa taikaa ole. Voit vaikka vähän harjoitella jonkin toisen henkilön kanssa ensin, huomaat kyllä että se toimii ;) - sarvista
vitsit, kirjoita se tekstiviesti paperille ja sujauta se huomenna sen kouraan
- Zippi
Ette te siellä maailmanloppuun istu. Jossain vaiheessa hän nousee pöydästä ja kävelee jonnekin. Sinä nouset yhtä aikaa ja kuljet ohitse ja hymyilet ja tervehdit. Tapahtumat on pantava liikkeeseeen. Tai sitten kirjoitat käteesi AUTA MUA! ja näytät hänelle kättäsi.
- Go For It
Uskon, että miehellä on täysin sama syy olla lähestymättä sinua. Tavallinen pullamössö nössö hän ei näytä olevan jos vastaa katseisiisi.
Voikin siis olettaa, että mies on varsin uskalias eli mene vaikka ihan pokkana odottamaan ruokalasta lähdettyäsi hänen tuloaan. Anna silmilläsi viestittää että "kundi perkele, nyt toimintaa" voit myös yrittää vaihtaa muutaman sanan.
Mikäli mies vastaa on erittäin suuret mahdollisuudet, että homma on kotiin pelattu.
Ilmottele miten käy :)- alkup.
Työpaikallamme on vain puolen tunnin ruokatauko ja on aika epätodennäköistä että olisimme lähdössä samaan aikaan pois koska kummallakaan ei ole joka päivä samaan aikaan taukoa.. Ruokailumme on porrastettu työntekijöiden kesken eikä aina voi valitakaan koska on menossa syömään. Hankalaa!! :(
- Wonderboyh
alkup. kirjoitti:
Työpaikallamme on vain puolen tunnin ruokatauko ja on aika epätodennäköistä että olisimme lähdössä samaan aikaan pois koska kummallakaan ei ole joka päivä samaan aikaan taukoa.. Ruokailumme on porrastettu työntekijöiden kesken eikä aina voi valitakaan koska on menossa syömään. Hankalaa!! :(
Mikä siitä pojasta tekee niin erikoisen? Tuskin on tavallista suomalaista miestä komeampi? Jos mies ei uskalla lähestyä niin uutta kohdetta vaan kehiin.
- mitäs seuraavaksi?
Tänään osuimme sen verran yhtäaikaa että kun minä olin menossa syömään, mies oli jo lähtötekijöissä. Katsoin silmiin, hymyilin ja moikkasin. Mies katsoi silmiini ja moikkasi myös pienesti hymyillen.
Eikö tämä jo osoita että mies olisi edes pienen hitusen kiinnostunut? ;) Jos ajattelisin asiaa omalle kohdalleni, niin en kyllä käyttäytyisi samoin kuin mies ellen olisi kiinnostunut.
Nyt onkin ongelmana että miten ihmeessä selvitän kuka tämä mies on! Pitääkö mennä suoraan kysymään että kerro nyt jo kuka olet! ;D En tiedä kulkeeko mies kuinka baareissa koska en ole häntä ainakaan silloin nähnyt siellä missä itse olen ollut!
- Doubtful!
Ettet vaan kuvittelis liikoja? Ootko varma että mies on kiinnostunut, se että se kattoo sua silmiin 0,2 sekuntia..Ei tarkoita mitään!
- alkup.
Mies ei katsoisi niin pitkään ellei olisi edes vähän kiinnostunut. Ja katsoo taatusti pidempään kuin mainitsemasi 0,2 sekuntia!
Ja miksi hän sitten aina tullessaan vilkaisee pöytäämme päin, ehkä tarkistaakseen olenko jo syömässä..? Tiedä sitten jos kuvittelenkin liikoja, mutta mikään ei estä minua yrittämästä. Jos hän seurustelee, jätän ehdottomasti rauhaan mutta kun en tiedä, niin haluan ottaa selvää.
- JoePoika
Jos siellä on pöydissä mausteita, niin järkkääpä niin ettei siinä pöydässä, johon olet menossa yllättäen olekaan niitä. Sitten on hyvä syy käydä pyytämässä niitä lainaksi miehen pöydästä, ja tiedät toki kenelle siellä kohdistat sanasi ja hymysi. Lämmintä kiitosta ja ehkä silmäniskuakin peliin, niin eiköhän äijä reagoi, jos sillä on mitään kiinnostusta...
- Rev0lt
Vinkki: Kiinnitä huomiota onko ks. tyyppi tosiaan kiinnostunut sinusta.. ja lisää flirttia niin siitä se lähtee - viestitä kunnolla että olet kiinostunut
- JoePoika
Rev0lt kirjoitti:
Vinkki: Kiinnitä huomiota onko ks. tyyppi tosiaan kiinnostunut sinusta.. ja lisää flirttia niin siitä se lähtee - viestitä kunnolla että olet kiinostunut
Mene ruokajonoon hänen peräänsä ja kehittele pientä smalltalkia vaikka päivän ruoasta. Sitten voisit kysyä aiheeseen liittyen, tietääkö hän mitään muita kivoja lounaspaikkoja lähistöllä. Jos hän sanoo jostakin paikasta jotain ei-suorastaan-negatiiviseksi luokiteltavaa, niin kiitä vinkista ja sano, että sitä täytyy käydä vaihtelun vuoksi kokeilemassa. Valittele kuitenkin heti perään huonoa lähiseudun tuntemustasi ja kysy huolettomasti, onko hän sattumoisin lähdössä joku päivä sinne, voisit vaikka mennä varmuuden vuoksi samaa matkaa jos hän viitsii kävellä tästä ohitse.
Jos homma onnistuu, pääsette kahden kesken ja sitten onkin luontevaa jatkaa samaan pöytään asti jne... - Doub1
Rev0lt kirjoitti:
Niimpä niin... "varmasti ennen män kuin 0,2 sekuntia..." Kerrohan mikä on pisin aika mitä on kattonu sua silmiin?
- alkup.
Doub1 kirjoitti:
Niimpä niin... "varmasti ennen män kuin 0,2 sekuntia..." Kerrohan mikä on pisin aika mitä on kattonu sua silmiin?
Lasketaanko se sekuntimäärästä silmiin katsomisesta onko toinen kiinnostunut vai ei?!
Jos et olisi jollain tavalla kiinnostunut jostain naisesta/miehestä(?), niin tuskin häntä millään tavalla noteeraisit. Oletko kateellinen koska sinusta ei ole kukaan kiinnostunut vai mitä? Ajattele sinä mitä haluat mutta minä olen suht varma että jonkinasteista kiinnostusta mieheltä löytyy minun suuntaani. Ja siitä aion ottaa selvää kuka hän on, sanot sinä sitten mitä sanot. - I D Too
alkup. kirjoitti:
Lasketaanko se sekuntimäärästä silmiin katsomisesta onko toinen kiinnostunut vai ei?!
Jos et olisi jollain tavalla kiinnostunut jostain naisesta/miehestä(?), niin tuskin häntä millään tavalla noteeraisit. Oletko kateellinen koska sinusta ei ole kukaan kiinnostunut vai mitä? Ajattele sinä mitä haluat mutta minä olen suht varma että jonkinasteista kiinnostusta mieheltä löytyy minun suuntaani. Ja siitä aion ottaa selvää kuka hän on, sanot sinä sitten mitä sanot.Heh. Heti vihasena kun kyseenalaistaa miehen kiinnostusta. Toisekseen tuskin tulet ikinä saamaan miehen nimeä tms selville pelkästään itkemällä foorumeille asiasta. Hyvänen aika _toimi_ äläkä itke foorumeille asiasta!
- alkup.
I D Too kirjoitti:
Heh. Heti vihasena kun kyseenalaistaa miehen kiinnostusta. Toisekseen tuskin tulet ikinä saamaan miehen nimeä tms selville pelkästään itkemällä foorumeille asiasta. Hyvänen aika _toimi_ äläkä itke foorumeille asiasta!
Olenkin kysellyt neuvoja/ideoita miten lähestyä miestä. :) En ole itkenyt enkä olettanutkaan että miehen nimen saisi täältä selville. Hölmö.
- Pessimisti!
alkup. kirjoitti:
Olenkin kysellyt neuvoja/ideoita miten lähestyä miestä. :) En ole itkenyt enkä olettanutkaan että miehen nimen saisi täältä selville. Hölmö.
Mikään mies ei ole tuon vaivan arvoinen! - Mikäli mies ei lähesty sinua voit unohtaa hänet, ellei mies ole tietenkin rikas, tumma ja komea!
- alkup.
Pessimisti! kirjoitti:
Mikään mies ei ole tuon vaivan arvoinen! - Mikäli mies ei lähesty sinua voit unohtaa hänet, ellei mies ole tietenkin rikas, tumma ja komea!
Jos mies todella on kiinnostunut ja ajan myötä osoittautuisi kunnon mieheksi, niin siinäpä olisi mennyt sekin hyvä mies. Jos haluan ottaa tästä tyypistä selvää niin silloin niin teen. Mitä hävittävää minulla on? Ei mielestäni mitään.
- tapauksessa!!!!
alkup. kirjoitti:
Jos mies todella on kiinnostunut ja ajan myötä osoittautuisi kunnon mieheksi, niin siinäpä olisi mennyt sekin hyvä mies. Jos haluan ottaa tästä tyypistä selvää niin silloin niin teen. Mitä hävittävää minulla on? Ei mielestäni mitään.
...sillä se mies saatan olla minä ;-)
Ota ihmeessä sarvista kiinni, sillä olen kunnon mies! Sinulla ei ole mitään hävittävää. Päin vastoin vain voitettavaa. Etkö tune yhtään tuosta miehen työporukastakaan, jolta voisi kysyä miehen nimeä?
- Jane's
Hei.. voitko kertoa vähän tietoa miehestä.. ulkonäkö?
Eräs (kaveri)mies justiinsa kertoi, että hänellä on kuvaamasi kaltainen ongelma erään tytön kanssa!
Ettei vain sattuisi olemaan sama henkilö?
Enivei.. Toivottavasti onnistut samaan mieheen yhteyden. Onnea ja menestystä yrittämiseen! :)
-Jane's- - Syltty__
Ensinnäkin lounasruokalat eivät ole mitään iskupaikkoja, toisekseen kummallakin ontyöporukat mukana. Pahimmassa tapauksessa kyseinen mies on kaiken lisäksi varattu.
Ensimmäiseksi yrität kuikuilla, onko sormusta sormessa. Sen jälkeen ei auta muuta kuin rohkeasti ängetä ruokajonoon samaan aikaan kun miesten työporukka saapuuu ja keksä tikusta asiaa. Näin pääset ainakin juttusille. Vaatii ajoitusta.- viivaliisa
Just kun mies on haarukuiden ja veitsien kohdalla, menet hakemaan (kun itse unohdit?). Siihen väliin vaan, että anteeks jne. Siinä sitten pientä juttua ja hymyä samalla. Mistäs pojat on tänne tulleet... jne. Tänään on ????? lempiruokaa ainakin mulle, mites sulle jne. Sitten vois olla käyntikortti tai sähköpostiosoite tai puh.no mukana taskussa ja joskus toiste sopivalla hetkellä antaa. Musta olis kiva jos soittaisit, kirjottaisit tms. joskus. Pudota vaikka jotakin sopivassa kohdassa. Toi mauste juttu oli hyvä. Voihan sitä aina hakea jotakin eksoottisempaa maustetta naapuripöydästä, vaikka omassa olisikin mausteikko.
Täss on näitä valintoja useita. Toimit niinkuin sinusta tuntuu luontevalta.
Jos ei näillä ohjeilla ala lämpenemään kiinnostus, niin unohda koko juttu. Kaikki vaan eivät tunne samalla tavalla tai sitten hän on varattu, katsella aina saa.
- Wunder Bar
Oletko jo tehnyt jotain asian eteen?
Lisää neuvoja tippuu vasta, kun kerrot miten edellisellä yrittämällä kävi...- alkup.
Kiitos teille rakkaat ihmiset! Ja anteeksipyytöni kun en ole ehtinyt vastailemaan.. ;)
Mies teki aloitteen ja tuli muitta mutkitta pöytäämme syömään, toki kysyi ensin saako viereeni istua. Hän siinä koko työporukkani kuullen kertoi että on kiinnostunut eikä voi olla ottamatta selvää minusta. Olimme eilen treffeillä ja päädyimme hänen luokseen.
Ne jotka viitsivät vielä väittää että jätä rauhaan niin en ikinä! Kuinka moni teistä on valmis tekemään saman, että kertoo tunteistaan kaikkien kuullen? En usko että kovinkaan moni, ainakaan itse en olisi samaa pystynyt tehdä!
Tästä se ihanainen elämä sitten jatkuu hyvillä mielin. ;) - Wunder Bar
alkup. kirjoitti:
Kiitos teille rakkaat ihmiset! Ja anteeksipyytöni kun en ole ehtinyt vastailemaan.. ;)
Mies teki aloitteen ja tuli muitta mutkitta pöytäämme syömään, toki kysyi ensin saako viereeni istua. Hän siinä koko työporukkani kuullen kertoi että on kiinnostunut eikä voi olla ottamatta selvää minusta. Olimme eilen treffeillä ja päädyimme hänen luokseen.
Ne jotka viitsivät vielä väittää että jätä rauhaan niin en ikinä! Kuinka moni teistä on valmis tekemään saman, että kertoo tunteistaan kaikkien kuullen? En usko että kovinkaan moni, ainakaan itse en olisi samaa pystynyt tehdä!
Tästä se ihanainen elämä sitten jatkuu hyvillä mielin. ;)Upeaa, kyllä kannatti olla heittämättä kirvestä kaivoon! Onne suhteelle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862