mites tämä

miksu234

ollaan seurusteltu jonkin aikaa välimatkaa meillä on noin 400 km joten yhdessäolo ja näkeminen on todella vaikeaa.. itseni on todella vaikea luottaa meinneisyyden takia toiseen ja tein sitten yhden testin (tiedän olin kusipäinen) eli textasin tyttöystävälleni toisesta numerosta ja pyytelin kahville ja utelin mahdollisuuksia päästä hänen luokseen yöksi. varsinaista suostumusta ei tullut joten jatkoin utelua ja kysyin onko hän mahdollisesti jo varattu niin siihen sain vastaukseksi : vielä ehkä vapaana tule baariin niin kerron lisää
no saman illan aikana sain pari viestiä jossa tämä tyttöystäväni pyytää "tätä toistamiestä" sinne missä hänkin on.. joten mitäs tehdä seuraavana päivänä puhuttiin puhelimessa ja soitin samalla siitä toisesta numerosta niin hän sanoi puhelun aikana että hänen sisko soittaa.. eli valkoinen valhe jälleen..

en sitten voinut olla asiasta hiljaakaan vaan sanoin hänelle testistäni ni vastaukseski tuli hieman suuttumusta ja kommenttina että hän arvasi sen olevan minä..
omasta mielestäni tuo oli heikko selitys.. mielipiteitä?

5

973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekosyy

todellakin. unohda tommoset naiset.

• saman tehneenä

Ukkoni vielä vastasi,että ei voi nyt kun pitää mennä kylään,tavataan myöhemmin..Sain oltua muutaman päivän sanomatta mitään.Tutkein hänen ilmeitään kun hän yritti soittaa siihen numeroon sata kertaa,,en voinut vastata.Sitten kerroin..sama juttu..hän kuulemma arvasi että olen minä??? Nykyisin hän on ex ja pysyy.

• netistä

ja hänen mielestään tein sikamaisen tempun, kun käräytin hänet. Netissä liikkuu huijareita. Emme ole enää tekemisissä toistemme kanssa.

Kannattaa jättää tuollaiset, jotka eivät osaa sitoutua yhteen ihmiseen kerralla.

• Säde5

Ei todellakaa menis läpi,tekosyitä riittää aina.

• Huora

ei ne mikskään testeillä tai tentaamalla muutu, kas joillakin muijjilla vaan kelaa pano ohjelma pään sisällä, se kun niin imartelee ku kaikki haluu nussii mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      134
      774
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe