Olen odottanut

ei turhaan?

tätä tilaisuutta niin kauan. Toivottavasti viimeinkin pääsemme juttelemaan kun siihen tilaisuus nyt viimeinkin aukeaa. Hetkeä ei saa päästää valumaan hiekkaan. Viimeajat olen halunnut jokakerta koskettaa sinua tullessasi viereeni. Olen vaistonnut(toivonut) tunteen olevan molemminpuolinen. Selittämätön tunne, josta on saatava selvyys. Mieletöntä ja samalla kuluttavaa. En kestä enempää.

9

2835

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen.

Joo, se on inhottavaa, niinä harvoina päivinä nykyään, kun joudumme/saamme olla tekemisissä työasioissa, kun tekee mieli koskettaa toista, kapsahtaa kaulaan, mutta ei voi. On pakko ottaa askel taakse päin, ettei tekisi niin.

Ja vielä epäilen, ettei kukaan muu ole huomannut mitään.

• sinä sitten

n vai m?

• odottanut turhaan

Odotan itsekin, mitä tällä viikolla tapahtuu! Jännittää pystytäänkö varastaa silloin pieni hetki ja katsoa mitä tää on. Oot vaistonnut oikein, kummatkin ollaan. Nyt pitäis molempien vaan tehdä lopultakin asialle jotain. =) Mulle riittäisi, että tulisit juttelee vaikka säästä, kunhan päästäis sille tasolle, että voitais puhua muustakin kuin työstä. Ehkä silloin uskaltaisin koskettaa, varovasti.

• oli kaunis

Toivon että olet oikea henkilö. Jos näin on uskon tähän. Järjestin asioita kulkemaan toisin ja onnistuin, kunnes totesin etten näin haluakkaan. Tein asioista itselleni vaikeampia. Nyt ajattelen ainoastaan itseäni, ja seuraan omia tunteitani.

• toivon
        oli kaunis kirjoitti:

Toivon että olet oikea henkilö. Jos näin on uskon tähän. Järjestin asioita kulkemaan toisin ja onnistuin, kunnes totesin etten näin haluakkaan. Tein asioista itselleni vaikeampia. Nyt ajattelen ainoastaan itseäni, ja seuraan omia tunteitani.

toivon, että olisit. Toivon ainakin, että jokainen meistä uskaltaisi tarttua siihen hetkeen, joka voi vaikuttaa loppuelämän onneen. omaan onnen ja myös sen toisen.

Itse pohdin myös hetken, onko tässä tarpeeksi tunnetta tuhlata miettimistä, jännittämistä. Kunnes älysin vasta vähän aikaa sitten, että olet harvoja ihmisiä, jotka on saaneet mut hymyilee kerta toisensa jälkeen pienillä jutuilla. Tai ainoita, joiden takia jaksan olla näin sekaisin töissä=)Koska ei ole muita mietittävänä, voin toimia itsekkäästi ja ainakin hieman uskaltaa, mulla ei oo kuin saatavaa =)

Pelkään siltikin, ettet uskalla. Ja menetän sen pienensuuren olon mahanpohjassa työmuutosten myötä, niin jossain vaiheessa saattaa olla liian myöhäistä.

• *Hippu*
        toivon kirjoitti:

toivon, että olisit. Toivon ainakin, että jokainen meistä uskaltaisi tarttua siihen hetkeen, joka voi vaikuttaa loppuelämän onneen. omaan onnen ja myös sen toisen.

Itse pohdin myös hetken, onko tässä tarpeeksi tunnetta tuhlata miettimistä, jännittämistä. Kunnes älysin vasta vähän aikaa sitten, että olet harvoja ihmisiä, jotka on saaneet mut hymyilee kerta toisensa jälkeen pienillä jutuilla. Tai ainoita, joiden takia jaksan olla näin sekaisin töissä=)Koska ei ole muita mietittävänä, voin toimia itsekkäästi ja ainakin hieman uskaltaa, mulla ei oo kuin saatavaa =)

Pelkään siltikin, ettet uskalla. Ja menetän sen pienensuuren olon mahanpohjassa työmuutosten myötä, niin jossain vaiheessa saattaa olla liian myöhäistä.

Niin uskomattoman kovasti kuin haluaisinkin tarttua hetkeen, joka voisi muuttaa elämämme suunnan, pelkään etten kykene tekemään sitä. Pelkkä sinun läsnäolosi saa minut lähes shokkitilaan. Sydän läpättää ja kämmenet hikoaa...en uskalla sanoa sanaakaan, koska mitään selväjärkistä tekstiä en kuitenkaan saa ulos. Tilanne voisi olla toisin, jos saisin sinulta selkeän viestin, että sinä todellakin haluaisit tutustua minuun lähemmin. Minä olen jo aikoinaan yrittänyt tehdä jonkinlaisen aloitteen, mutta jotenkin juttu tuolloin jäi "vaiheeseen". Eli pallo on sinulla! Tiedän, että jossain vaiheessa tulee eteen ne työmuutokset, ettemme enää näe...silloin voimme vain harmitella kyvyttömyyttämme toimia ja miettiä mitä olisi voinut tapahtua...

• olen
        toivon kirjoitti:

miettinyt

• mistä???

Ihan sairaalloisesta uteliaisuudesta ajattelin kysyä, että mistäpäin nämä kirjoittelijat ovat? Kun voi olla, että useammassa paikassa on samanlainen tilanne työntekijöiden välillä ja ympäri Suomea....

• hakeutua

hänen seuraan, koska olen tainnut olla liiankin tyrkky. Annoin haavepallon hänelle hänen tietämättään. Katsotaan puuttuuko kohtalo peliin..Ja jos ei, niin, ei sitten ollut tarkoitus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe