Kommentteja ajatukseeni joka menee:
Olen ajatellut olisiko sittenkin järkevää alkaa etsimään vaimoa tuolta idästä esim. venäjä,thaimaa jne. Syy olen törmännyt liian usein siihen että
oma varallisuuteni ei tyydytä suomalaista "normaali tuloista naista". Eli minun pitäisi olla koulutetumpi ja varakkaampi kuin he. Tapaan kyllä naisia ja he ovat kiinnostuneita ulkonäköni yms puolesta, mutta kun kerron oman tulotasoni ja koulutustaustani , asiat hieman lopahtavat. Totta tiedän että varmasti on olemassa naisia joille merkitsee enemmän itse ihminen kuin tulot ja koulutus. Ja ymmärrän tietyllä tapaa että miehen pitää olla enemmän, se ei sikäli itseäni haittaa.
Mutta tuntuu että on pakko alkaa miettimään realiteetteja, aikaa ei ole loputtomiin etsiä sitä
OIKEAA. Tuntuu että monet hieman vaatimattomammista oloista tulevat ihmiset osaavat arvostaa ihan perustoimeentuloa, ei tarvitse ola mannekiinina muille patsailemassa.
Pidättekö tälläistä jotenkin vääristyneenä ajattelu tapana parisuhteesta?? Kysyttehän itsekin kuka voi tehdä minut tyytyväiseksi kenet minä voin tehdä tyytyväiseksi.?? Kommentteja
Nainen idästä
19
748
Vastaukset
- alkuper
Niin , Varmuudella suomesta löytyy minulle nainen, mutta en kaipaa alkoholistia tai moniongelmaista kun en itsekään sitä ole, vaan tervettä elämän iloista kummpania.
- alkup...
kruippaN kirjoitti:
Vastata sinulle "pidenmmän kaavan" mukaisesti, mutta mutta...Tuo lisäyksesi! PÖH ja PAH!
Niin varmasti olisi suhteen syntymisessä sitä että vaatimattomemmista oloista tuleva etsii itselleen sitä pelastajaa. Oikeastaan sama asia kuin suomessakin jos koulutus tai tulot kiinnostaa, hätä on vain pienempi. Vai kuinka??
alkup... kirjoitti:
Niin varmasti olisi suhteen syntymisessä sitä että vaatimattomemmista oloista tuleva etsii itselleen sitä pelastajaa. Oikeastaan sama asia kuin suomessakin jos koulutus tai tulot kiinnostaa, hätä on vain pienempi. Vai kuinka??
Yhdestä syystä, olet "ehkä" oikeassa tuon kirjoittamasi suhteen. Kyllähän meissä niin naisissa kuin miehissäkin löytyy niitä jotka saattavat sokaistua rahasta/koulutuksesta. Kuinka pitkälle se suhteessa riittää, sitä en tiedä kun tuli naitua rakkaudesta mies!
No joka tapauksessa toivotan jo näin etukäteen onnea etsintöihin, meinaan jos päädyt hakemaan naista kaukaisista maista. Toivottavasti anoppikin on mieluinen!
:)- ....................
Ja menin tyhmä vastaamaan sinulle ennen kuin luin tämän pikkulisäyksesi, jos sinulta oikeasti oli. Juu, kaikki ne, jotka löytyisivät ovat tietenkin moniongelmaisia ja alkoholisteja, juu, juu. Pitäisiköhän minunkin lopettaa absolutisti-linja ja ryhtyä valittamaan kuinka työt ja miehet potkii päähän ja kehittää itselleni narsismi, niin saisin pitää kansalaisuuteni. Ja kehottaa tuota ukkoa samaan, jotta häntäkään ei häädetä. :D Eihän täällä tunnuta hyväksyvän muita kuin alkkisnaisia ja nalkutusmiehiä (jännästi muuten osat vaihtuneet näin sukupuolten kesken).
- voi jeee
.................... kirjoitti:
Ja menin tyhmä vastaamaan sinulle ennen kuin luin tämän pikkulisäyksesi, jos sinulta oikeasti oli. Juu, kaikki ne, jotka löytyisivät ovat tietenkin moniongelmaisia ja alkoholisteja, juu, juu. Pitäisiköhän minunkin lopettaa absolutisti-linja ja ryhtyä valittamaan kuinka työt ja miehet potkii päähän ja kehittää itselleni narsismi, niin saisin pitää kansalaisuuteni. Ja kehottaa tuota ukkoa samaan, jotta häntäkään ei häädetä. :D Eihän täällä tunnuta hyväksyvän muita kuin alkkisnaisia ja nalkutusmiehiä (jännästi muuten osat vaihtuneet näin sukupuolten kesken).
Mitä tekemistä tässä oli hyväksymisellä tai absolutismilla. Vai että on sulla "ukko" kotona, kunnioitettava kutsumanimi sille jota rakastaa.
- ............
voi jeee kirjoitti:
Mitä tekemistä tässä oli hyväksymisellä tai absolutismilla. Vai että on sulla "ukko" kotona, kunnioitettava kutsumanimi sille jota rakastaa.
"Suurin osa suomalaisista naisista ei kelpuuta, osa kelputtaa.Mutta koska ei halua juoppoa, niin siirryttävä muualle." Hohhoijaa. Ja toi hyväksymisjuttu oli vain yleinen turahdus, kun tuo jatkuva sukupuolten sota ja toisten mollaaminen alkaa olemaan aika tylsä juttu, että hyväksytäänköhän sitä normaaleja ihmisiä enää suomen kansalaisiksikaan, koska suomalaisten miesten ja naisten oltava läpikotaisin pahoja.
Ja onhan toikin sanonut mua vaikka millä nimillä, enkä siitä ole vielä loukkaantunut. Joskus ihmiset osaavat kunnioittaa toisiaan muutenkin ilman tuollaista ukko-eukko-muija-jne sanojen pelkäämistä, kun osaa huumorilla(jos joku vielä sellaista outoa asiaa muistaa) suhtautua. Hmmm....tai toisaalta voisinhan vaatia minua kutsuttavat ladyksi ja häntä arvon herraksi.
- nainen, joka
sitten jättää sinut, kun on päässyt tänne länteen asumaan. Vaihtaa varakkaampaan.
- mahdollista
sekin on varmasti mahdollista ja niin varmaan on joillekin käynyt, mutta toisaalta oikeastaan niin käy täällä suomessakin suomalaisten kanssa.
- .................
on turha alkaa pohtimaan mikä on vääristynyttä tai ei. Jos oikeasti koet, että pääasiassa naiset vaativat sinulta korkeampaa tulotasoa, tai muuten tunnet halua tienata selvästi enemmän parisuhteessa kuin nainen, niin mikäs siinä. Sinähän sitä elämääsi elät. Tärkeintä on se, että löydät naisen, jonka kanssa viihdyt ja nainen viihtyy kanssasi. Eli siitä sitten vaan venäjän ja thaimaan deittejä kahlaamaan tai sinne matkustelemaan. :) Jos sinua itseäsi ei haittaa rahanahneus puolisossa, oli se sitten mistä maasta tai kumpaa sukupuolta, niin eihän siinä sitten ongelmaa. En tiedä, itsellä vaikeaa kuvitella asemaasi ja hyväksymään sellainen suhde, jossa raha merkitsee parinvalinnassa...Mutta minä en ole sinä. Oletko täysin varma, että entiset naisystäväsi ovat oikeasti olleet tyytymättömiä tulotasoosi, itsellä on kyllä toive lähinnä siitä ettei mies vain huvikseen työttömänä lorvi OMASTA TAHDOSTA, mutta se rahapuoli on yhdentekevä.
- mutta silloin
Kun on vara valita ja kaikillahan yleensä on mahdollisuus valita, niin silloin lähtökohtaisesti monet (en väitä että kaikki) huomioivat myös koulutuksen ja tulot(mikä tarkoittaa jonkinlaista elintasoa) ja tiedän että siinä en kilpailussa en pärjää kun itselleni tuollaiset asiat eivät ole koskan olleet itsetarkoitus, työtön en ole koskaan ollut.
Lähinnä tuntuu neulan etsimiseltä heinäpellosta, aika päättyy itse kultakin joskus, unelmat on unelmia mutta mikä on realismia. - ............
mutta silloin kirjoitti:
Kun on vara valita ja kaikillahan yleensä on mahdollisuus valita, niin silloin lähtökohtaisesti monet (en väitä että kaikki) huomioivat myös koulutuksen ja tulot(mikä tarkoittaa jonkinlaista elintasoa) ja tiedän että siinä en kilpailussa en pärjää kun itselleni tuollaiset asiat eivät ole koskan olleet itsetarkoitus, työtön en ole koskaan ollut.
Lähinnä tuntuu neulan etsimiseltä heinäpellosta, aika päättyy itse kultakin joskus, unelmat on unelmia mutta mikä on realismia.vähän niistä omistakin unelmista pidettävä kiinni. Sinänsähän ulkomaalaisten mukaan ottaminen kasvattaa vain valikoimaa, joten siinä mielessä hyvä juttu. Mutta jos lähdetään siitä, että lähdetään sillä olettamuksella hakemaan kumppania ulkomailta, että löydettäisiin joku, jolle se raha merkitsisi ja sinun tulot olisivat hänelle suuria...Niin on huomioitava, että ahneus on kasvava piirre ja sillä voi olla ikävät seuraukset, kun huomataan, että löytyy vielä rikkaampia ja sitäkin rikkaampia kumppaneita. Silloin siinä tulee vain yksi särkynyt sydän enemmän. Tarkoitan, että jos se raha merkitsee paljon, niin nälkä kasvaa syödessä ja se mikä ennen tuntui paljolta voi jossain vaiheessa tuntua vähältä, kun huomaa, että on mahdollisuuksia varakkaampaan.
Siinä olet oikeilla jäljillä, että sitten on vain lähdettävä etsimään, jos tuntuu että onni löytyy muualta. Mutta pidä kiinni niistä omistakin vaatimuksista ja aina kannattaa muistaa, että rahantarve on kaikialla maailmassa samanlainen. Mitä enemmän hyvinvointia sen enemmän pahoinvointia ja lisää tarvetta ja vaatimuksia. Mutta sitä ei tiedä, vaikka siitä ihmisestä oppiikin välittämään oikeasti ja jääkin rinnalle vaikka ne yleiset ihmisten vaatimukset kuten raha tai ulkonäkö ovat rapistuneet pois.
- minämä
"Olen ajatellut olisiko sittenkin järkevää alkaa etsimään vaimoa tuolta idästä...?"
Soita Harri Jaskarille ja kysy. Idässähän ei ole moniongelmaisia naisia, koska siellä ei ole yksiongelmaisiakaan, nih! - Haemaelaeinen
Thaimaan pimut ovat sangen ahneita rahan, lahjojen,korujen yms.perään. Tarjouksista et saa ostaa mitään vaan aina kalleinta ja parasta. Jos et muista lahjoa, nukut sohvalla eikä pimpsaa irtoa! Kokemuksesta tiedän! Että kyllä vielä halvalla pääsee suomalaisen eukon kanssa kun ne yleensä aina elättää itse itsensä.
- Pomo-69
Thaimaassa on miljoonia ihmisiä. Sinä onnistuit valitsemaan tuollaisen. Ja nyt oletat että he ovat kaikki samanlaisia? No, onneksesi Thaimaassa selviää kuitenkin halvalla. Jos esim. kestität 30 ihmistä siellä ravintolassa, voit samalla rahalla kestittää 2 ihmistä täällä ravintolassa.
- .................
Pomo-69 kirjoitti:
Thaimaassa on miljoonia ihmisiä. Sinä onnistuit valitsemaan tuollaisen. Ja nyt oletat että he ovat kaikki samanlaisia? No, onneksesi Thaimaassa selviää kuitenkin halvalla. Jos esim. kestität 30 ihmistä siellä ravintolassa, voit samalla rahalla kestittää 2 ihmistä täällä ravintolassa.
Toihan on varmaan paras vaihtoehto, jos kyseessä mies, jolle kriteerinä esim. ulkomaalaisuus ja rahanahneus ja valmius mennä rahan takia vaikka naimisiin. Eli ostaa nainen ja jäädä tämän kanssa siihen maahan, jossa niitä rikkaampia ei niin paljon ole aiheuttamassa houkutuksia.
- nainen, akateeminen
Kyllä miehen pitää tienata enemmän kuin vaimon. Ehdottomasti, näin se vain on ollut ja tulee olemaan. Iästäni (30 v) huolimatta olen näin vanhanaikainen. Koulutuksella ei niinkään ole väliä, monestihan ammattikoulusta valmistuneet hitsarit, levysepät sun muut tienaavat kuussa tuplasti sen mitä akateeminen ihminen päivätyössä. Katsele köyhempiä naisia, ei niitä tarvi venäjältä hakea. Suomestakin löytyy.
- kunniaan!
Mutta kun me ei enää kelvata näille omillemme! Miehet haluaa jotain eksoottista! Ne haluaa tänne kokonaisen blutoonan ulukomaan naisia.
- K.Kajakki
Tulee halvaks. Se asuu pihalla lumilinnassa ja käy onkimassa ruokansa joesta/järvestä. Ja tekee itse omat vaatteensa. Siis eskimo! Ehdottomasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525