Testi

rekkaamattomana

Koska täällä on nyt meneillään pientä vääntöä, ja arvuutellaan kuka on kuka. Nyt sinulla on mahdollisuus minun kirjoituksestani päätellä kuka olen.

Olen varma, ettet sitä tiedä tai sitten sinulla on muita kanavia saada tämä selville. Joten olisiko mitenkään mahdollista että itse olisi väärässä?

Palkintona on sille joka sen ensinnä tietää. En taida vielä kertoakkaan.

69

3390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wastaaja

Tulin vielä poikkeamaan, vaikka aion todella pitää sen suomi24- keskustelupalsta breikin, mistä toisessa ketjussa mainitsinkin.

Jos olen oikeassa, mulla on realistinen syy lisätä keskustelupalstabreikkiini ainakin kaks viikkoa lisää.;DDD *ironinen virn*

Sanon diplomatiaan nojautuen, että kirjoituksen rakenteesta päättelin.

* ihan hyvä btw toi idea tossa ap.: saa kenties liikaa virtuaaliin haksahtaneet miettimään.*

*nyt hei, hei!;) Keskustelkaahan mukavia sovussa.

• Wastaaja

..täältä nicknamen "Hossi", mutta koska minulla on oikeasti Elämäkin (ainakin jonkunlainen:), minä en tiedä muuta nimim. Hossista, kuin mitä hän tänne selkeällä suomen kielellä kirjoittaa. Aikani/intressini eivät riitä perusteellisempaan selvittämiseen, huolimatta nimim. Hossin sangen lupsakoista jutuista.

*mikäli ap. nyt siis oli Hossi.*

• rekkaamattomana
        Wastaaja kirjoitti:

..täältä nicknamen "Hossi", mutta koska minulla on oikeasti Elämäkin (ainakin jonkunlainen:), minä en tiedä muuta nimim. Hossista, kuin mitä hän tänne selkeällä suomen kielellä kirjoittaa. Aikani/intressini eivät riitä perusteellisempaan selvittämiseen, huolimatta nimim. Hossin sangen lupsakoista jutuista.

*mikäli ap. nyt siis oli Hossi.*

.....

• Nyt mä sen tajusin!

Wastaaja on myös Adrian. Ilmankos on Wastaajankin suomenkieli heikentynyt viime aikoina ihan ala-arvoiseksi. Mut koko tyyppi olikin vedätys. Tää oli jo paha, mut olishan se pitäny arvata.

• Äikkäope

MOT.

• rekkaamattomana
        Nyt mä sen tajusin! kirjoitti:

Wastaaja on myös Adrian. Ilmankos on Wastaajankin suomenkieli heikentynyt viime aikoina ihan ala-arvoiseksi. Mut koko tyyppi olikin vedätys. Tää oli jo paha, mut olishan se pitäny arvata.

.......

• kuis kävi?
        rekkaamattomana kirjoitti:

.......

Mihinköhän väitteeseen sä vastasit "rekkaamattomana"?

Siihenkö ettei ap ole Adrian vai siihen, ettei Wastaaja ole Adrian. Jos jälkimmäiseen vastasit, niin mistäköhän sä sen tiedät?

Nopeaakin nopeampi miinaan ajo
        Idiootti!!!!

• Sama tuli mieleen
        kuis kävi? kirjoitti:

Siihenkö ettei ap ole Adrian vai siihen, ettei Wastaaja ole Adrian. Jos jälkimmäiseen vastasit, niin mistäköhän sä sen tiedät?

Idiootti!!!!

Tämä ketju menee yhtä skitsoksi, kuin koko Miehen Logiikka on viime aikoina ollut.

• rekkaamattomana
        kuis kävi? kirjoitti:

Idiootti!!!!

......

• Wastaaja
        Nyt mä sen tajusin! kirjoitti:

Mä en damn pääse(!)täältä palstabreikilleni, kun menee niin _sekopäisen_ mielenkiintoiseksi. Tuo oli joko viikon vitsi, tai sitten viikon ehdottomasti huonoin näkemäni läppä.;D

Minä olen kylläkin nainen! Damn, kun leidin sielua näin loukataan.;D Adrianleewerkuhn taas oli muistaakseni mies. Älä mua nyt siihen sekoita... *punehtuu sijaishäpeästä*

Mun suomenkielessäni ei sitäpaitsi ole mitään vikaa. Hyi, hyi sua. Joku vajakki joskus kylläkin (olen huomannut) on lainaillu mun nikkiä, mut sen jutut on sen verran debiilisiä, että siinä olisin joo mä lobotomian jälkeen.;D

• Kukahan se on
        Sama tuli mieleen kirjoitti:

Tämä ketju menee yhtä skitsoksi, kuin koko Miehen Logiikka on viime aikoina ollut.

>>Erityisen hupaisaa
        Kirjoittanut: Kuka kirjoittaa 23.6.2006 klo 11.42

Surullisen hupaisaa oli A:n kaikki Aikuiseen,Vastuunottavaan Mieheen viittaavien tunnusmerkkien täydellinen puuttuminen. Ehkäpä se mikä on virtuaalimaailmassa hauskaa, on reaalimaailmassa vielä hauskempaa tai päinvastoin.

Adrian oli oman aikansa lapsi, virtuaalisesti siinnyt ja aina yhden hipaisun etäisyydellä täydellisestä olemattomuudesta tai ylipäänsä elämästä, jos sellaista on...

Erityisen hupaisaa oli se, että samalla, kun Adrianin taustalla oleva henkilö kirjoitti Adrianin tarinaa, Adrian kirjoitti sekä hänen että omaa tarinaansa ja mikä taas tarinoista oli totta...

Adrianille kukaties totuus oli vain sen hetkinen versio tapahtumista, joka oli saanut lauseiden muodon ja sanojen kadottua, ei totuudellaan ole merkitystä (erityisesti, kun sitä sellaisenaan tuskin edes on) eikä Adrian-parka tiennyt, postmoderni virtuaalilapsi kun oli, että on olemassa asioita sanoista huolimatta eikä sanoilla pääse kaikkea pakoon...

• halonen

tai sitten vanhasen masa?

• One_ball

Onneksi et puhu mitään älykkyysosamäärästä! Kiitos siitä.

• rekkaamattomana

.......

• Wastaaja

suomi24- breikkiini silti pari viikkoa.;) Anyways: sinä olet ap. rekkaamattomana palstalle kirjoittava henkilö, jonka henkilöllisyys ei käy ilmi kirjoittamastasi. Olet täten henkilö x, tuntematon,eli = aivan kuka vain.

Minua ei kiinnosta, kuka sä olet sen enempää.

*;)*

• rekkaamattomana
        Wastaaja kirjoitti:

suomi24- breikkiini silti pari viikkoa.;) Anyways: sinä olet ap. rekkaamattomana palstalle kirjoittava henkilö, jonka henkilöllisyys ei käy ilmi kirjoittamastasi. Olet täten henkilö x, tuntematon,eli = aivan kuka vain.

Minua ei kiinnosta, kuka sä olet sen enempää.

*;)*

........;)

• laittaa

........;)

hymiön loppuun samalla lailla, kuin Wastaaja.

Se yrittää taas hämmentää palstaa.

• kuin
        laittaa kirjoitti:

hymiön loppuun samalla lailla, kuin Wastaaja.

Se yrittää taas hämmentää palstaa.

adrian, joka käyttää hymiöitä jokaisen viestinsä lopussa, vaikka kuinka olis vittuillut.

• eikä kiinnosta

tietääkään.

Siis mitä te rekatut vaahtoatte? Ei kukaan jaksa lukea noita voivoi -juttujanne, paitsi te itse ja sitten ne muutamat häiriköt, jotka ottavat teidät hampaisiinsa. Teette nyt turhaa draamaa pienestä asiasta ja vielä miehen logiikka -palstalla. Hyvin epämiehekästä ;).

• rekkaamattomana

...... hyvin epänaisellista;)

• MMies

Ainakin suomen kielen alkeet hukassa sen nikin ja persoonallisuuden lisäksi.

• rekkaamattomana

selvää suomen kieltä ja taitaa myös kieliopillisesti kaikki substantiivit, adverbit sekä verbit ym.?

• Edes halua arvuutella viestiketjun aloittajaa, lähinnä tuosta paranoidisuudesta kuka kukin on, niin tokaisenpa vain että itselläni se on mennyt "jo" niin pitkälle että kun huomaan "oman tyylistäni" kirjoitusta, mietin että MINÄKÖ tuonkin olen kirjoittanut. Ja tämä se vasta syvältä onkin! :(

Niin muuten ap, tuo kirjoittamasi sana ensinnä, hmmm....muistuttaa, niin kukas tuota sanaa käyttääkään! :)

• no et ainakaan minä... Joku utelias ja vähän närkästyny... nainen.

Koulu on käyty Andromedan galaxilla Luke Skywalkerin kanssa. Yoda näyttää opettaneen äidinkielen. Tästä siis päätteleisin että kuitenki joku ns. hyvis joka ei vielä hillitse tunteitaan.

Puhuu kuitenki murteella mut ei väännä kuin rajaseudun suomalaiset... veikkaisin keskisuomesta.

Ööh varmaan pitäis selata profiileja jotka on ollu täällä sen jälkeen kun shelter ja aretousa jättivät eroanomuksensa. Sieltä varmaan vois löytää jonku profiilin joka sopii tekijän kuvaukseen :D

• Wastaaja

..sekopäitä liikenteessä *puistelee päätään*

Sinä Frederico onneksi vaikutat normaalilta ihmiseltä tässä ketjussa.:) Kiva huomata.

Samaten KruippaN:lla on yleensä ollu täyspäisiä juttuja. Kiitos myös sinulle.

Nyt tää menee.;)

• Wastaaja kirjoitti:

..sekopäitä liikenteessä *puistelee päätään*

Sinä Frederico onneksi vaikutat normaalilta ihmiseltä tässä ketjussa.:) Kiva huomata.

Samaten KruippaN:lla on yleensä ollu täyspäisiä juttuja. Kiitos myös sinulle.

Nyt tää menee.;)

Miten niin yleensä? ;)

Tämä ottaa ja lähtee syöttämään Elvistä! :)

• Wastaaja
        kruippaN kirjoitti:

Miten niin yleensä? ;)

Tämä ottaa ja lähtee syöttämään Elvistä! :)

..olen huomannut juttujesi olevan järkeviä.:)
        Huumoriakin sulta löytyy, ja ylipäätään altruistista maailmankatsomusta.

*huojentavaa aina kun huomaa, että on täällä täyspäisiäkin*

• One_ball

Mutta sitäkin hauskempaa! Jengi alkaa seota. Muuten, tämän ketjun lukijat, mistä tiedätte onko lopullinen paljastus totuus? Ja mistä tiedätte, että tämä "rekkaamattomana"-nimimerkki on joka kerta saman ihmisen käytössä? Hahaa :) Hitto tää on päätöntä.

• rekkaamattomana

että kaikki viestit ovat minun kirjoittamia.
        Kerron varmasti jos näin ei olisi.

• tietoa

Olet sisäpiiri chattailija

• rekkaamattomana

Laura se siellä.

• rekkaamattomana

Laura se siellä.

........

• rekkaamattomana

........

Sillä siitä päästään.

• rekkaamattomana

Sillä siitä päästään.

Silloin kaikki tietää kuka olen.

• rekkaamattoman

Silloin kaikki tietää kuka olen.

........

• rekkaamattomana
        rekkaamattoman kirjoitti:

........

olen vahingossa kirjoittanut, koska minut voi tunnistaa tästä.

• rekkaamattomana

.........

• EtSitNäin

Vaan tahallisesti, miksi?

Luultavasti tarkoitat tuota otsikkoa joka alkaa sanoilla niin, sinäkö siellä Laura. Annat ymmärtää, no omapa on..

• One_ball

.........

Ei ollu vissiin tarkoituskaan olla hauska, vaan tylsä. Joillakin voi olla tavoitteena tylsistyttää ihmiset. Onnistuu varmaan ihan yhtä hyvin verkoissa kuin IRL? Eikö?

• rekkaamattomana
        One_ball kirjoitti:

Ei ollu vissiin tarkoituskaan olla hauska, vaan tylsä. Joillakin voi olla tavoitteena tylsistyttää ihmiset. Onnistuu varmaan ihan yhtä hyvin verkoissa kuin IRL? Eikö?

se ap. Minulla ei ole todellakaan tarvetta sellaiseen, en voi mitään että tänne myös muut ns. rekkaamattomat kirjoittaa. Voin vakuuttaa että kun kirjoitan,etten tuota kirjoittanut se olen minä.

• Päättelijä.

- osuiko likikään?
      En ole kiinnittänyt huomiota nikkiisi,
      mutta mies kuitenkin?

Charles Chaplin -nikki (tai jotain sinne päin) tuli ensteks mieleen, vaikka en ole täällä kenenkään kanssa keskustellutkaan, vain lukenut - yleensä.

• rekkaamattomana

en ole kaukana ulkoiselta olemukselta;)

• Pertti Metsäsalowaara

Tervetuloa takaisin "Amerikan matkalta!"

• kylmäkalle

Laura

• Heppi

Oramde?

• cindy_rekkaamattomana

Ettekö te muka hymyä tunnista ilman murretta?

• rekkaamattomana;)

sie arvasit oikein:)))))))))))))

tarjoan kahavit:))))))))) Esson baaris Espoos:DDD

• cindy_rekkaamattomana
        rekkaamattomana;) kirjoitti:

Eihän tää ollu edes vaikeeta!

Espoossa nähdään ;-)

• hymy:)

miss sie oot olluna?? on pienoinen ikuva sinnuu et "sniif" sitä pa...raa;))

• cindy_rekkaamattomana
        hymy:) kirjoitti:

miss sie oot olluna?? on pienoinen ikuva sinnuu et "sniif" sitä pa...raa;))

Ja siellä ajattelin pysyä jatkossakin. Täällä oon silloin tällöin käyny kattelemassa, mutta ei oo enää tarvetta kirjoittaa.

Mut kilpailuvietilleni en nyt kuiteskaan voinu mitään, vaikka kuinka istuin käsieni päällä etten olis tähän vastannu. Ja sainhan mä aika pitkään oltuakin hiljaa. Mut pakko oli vastata, ennen ku uni tulee. Ja ajattelin Sinutkin päästää piinasta. Olisit muuten saattanut joutunu valvomaan pitkään.

• YksPöhkö
        cindy_rekkaamattomana kirjoitti:

Ja siellä ajattelin pysyä jatkossakin. Täällä oon silloin tällöin käyny kattelemassa, mutta ei oo enää tarvetta kirjoittaa.

Mut kilpailuvietilleni en nyt kuiteskaan voinu mitään, vaikka kuinka istuin käsieni päällä etten olis tähän vastannu. Ja sainhan mä aika pitkään oltuakin hiljaa. Mut pakko oli vastata, ennen ku uni tulee. Ja ajattelin Sinutkin päästää piinasta. Olisit muuten saattanut joutunu valvomaan pitkään.

Kysyn, tuo viimeinen lauseko hymyn aloituksessa hänet paljasti?

huomen ... tai siis tänään onkin aika tärkeä päivä .....viimeinen puristus ... opiskelujen merkeis ;)

hyvää yötä

• mutta kun en enää

tänne kirjoita :)hih.

mutta kun en enää kirjoitti:

ollunna leipomispuuhis?? ;)))

• cindy_rekkaamattomana
        YksPöhkö kirjoitti:

Kysyn, tuo viimeinen lauseko hymyn aloituksessa hänet paljasti?

vaan sanojen käyttö, lauserakenteet ja muutamat pikkuseikat sanojen kirjoitusmuodossa. Eli tapa käyttää kieltä ja mieltä.

Niin kuin monen muunkin asian kohdalla: kokonaisuus ratkaisi ;-)

• cindy_rekkaamattomana
        mutta kun en enää kirjoitti:

;-)

• YksPöhkö

vaan sanojen käyttö, lauserakenteet ja muutamat pikkuseikat sanojen kirjoitusmuodossa. Eli tapa käyttää kieltä ja mieltä.

Niin kuin monen muunkin asian kohdalla: kokonaisuus ratkaisi ;-)

Kiittää vastauksesta ja toivottaa hyvät yöt sinulle, hymylle ja oikeastaan koko palstan väelle. Olkoon huominen päivä...sateeton! :)

Öitä!

• cindy_rekkaamattomana
        YksPöhkö kirjoitti:

Kiittää vastauksesta ja toivottaa hyvät yöt sinulle, hymylle ja oikeastaan koko palstan väelle. Olkoon huominen päivä...sateeton! :)

Öitä!

Positiivista ja sateetonta huomista.

Hyvää yötä kaikille!

YksPöhkö kirjoitti:

Öitä!

usvaton, sumuton ja päivä mikä parhain...öitä, YksPöhkö:))))....
        sekä muut arvuuttelijat;)

• leivottuakin,
        hymy:) kirjoitti:

ollunna leipomispuuhis?? ;)))

mutta nyt oltiin just saunomas. Mitäpä sitä muutakaan maanantai-iltana ts. yönä.. :)

• Puskastahuutaja

En olisi uskonut...

• ja hölönpölön
        Puskastahuutaja kirjoitti:

En olisi uskonut...

ja puh puhalsi susi talosi nurin.....

Puskastahuutaja kirjoitti:

En olisi uskonut...

kunnia men, mutt maine kasvoi;))

kehtoon viel edelleen kirjoittaa omalla nikillä;)

sie et kuitenkaan ollunna niin rohkea, ett oisit voinu omalla ns. nikillä kirjoittaa....

ei tulis mieleenkään puskasta huudella..........mut täytyypi sannoo, meit on moneksi:) sie suap pittää tuon taktiikan... ei heilauta puoleen jos toiseenkaan ;) lähetän viel pusun, jos auttaapi siun pahhaan oloos;)

• Tyttis79

Ootko se joka kirjoittaa nimimerkillä Wastaaja?

• Tyttis79

Koko kisahan onki jo ratkennu, ennenku vastasin...Heitin arvaukseni ihan lonkalta heti ap:n viestin luettuani, tuli sit lukastua koko ketju loppuun vihdoin.

• Wastaaja

Tylsäksi käy jo.:/ Mä pyysin sitä yhtä kirjoitustani (joka on muuten yksi niistä todella harvoista kerroista, kun sinun kirjoitukseesi olen ylipäätään vastannut yhtään mitään) sinulta anteeksi. Toivottavasti hyväksyit sen anteeksipyyntöni.(?)

Yleensä mä en käyttäydy asiattomasti. Ja olen ihan täyspäinen.:) Mulla ei ole kerrassan mitään(!)osaa mihinkään vittuilukirjouituksiin täällä. Loukkaavaa. Olen normaali työssäkäyvä ihminen, joka silloin, kun tänne olen tullu juttelemaan, olen halunnu keskustella ihan hyvässä hengessä erinäisistä asioista.

• Tyttis79
        Wastaaja kirjoitti:

Tylsäksi käy jo.:/ Mä pyysin sitä yhtä kirjoitustani (joka on muuten yksi niistä todella harvoista kerroista, kun sinun kirjoitukseesi olen ylipäätään vastannut yhtään mitään) sinulta anteeksi. Toivottavasti hyväksyit sen anteeksipyyntöni.(?)

Yleensä mä en käyttäydy asiattomasti. Ja olen ihan täyspäinen.:) Mulla ei ole kerrassan mitään(!)osaa mihinkään vittuilukirjouituksiin täällä. Loukkaavaa. Olen normaali työssäkäyvä ihminen, joka silloin, kun tänne olen tullu juttelemaan, olen halunnu keskustella ihan hyvässä hengessä erinäisistä asioista.

Anteeksipyyntö hyväksytty aikaa sitten.

En kettuillut, kun veikkasin sua.

Ajattelin, et jos tän viestin aloittaja on tehnyt klassisen hämäysyrityksen, että ensin kysyy kuka olen ja sitten vastaa heti perään itse omaan kysymykseensä..jottei häntä kukaan epäilisi ap:ksi.

Hymyhän se sielä olikin, harhauttavasti ilman murrettaan ja sanaa "otus" :).

• närkästymisestä
        Tyttis79 kirjoitti:

Anteeksipyyntö hyväksytty aikaa sitten.

En kettuillut, kun veikkasin sua.

Ajattelin, et jos tän viestin aloittaja on tehnyt klassisen hämäysyrityksen, että ensin kysyy kuka olen ja sitten vastaa heti perään itse omaan kysymykseensä..jottei häntä kukaan epäilisi ap:ksi.

Hymyhän se sielä olikin, harhauttavasti ilman murrettaan ja sanaa "otus" :).

välitä.Wastaaja ymmärsi väärin ja otti ton heti kettuiluna vaikket mitään sellaista tarkottanu.ikävää ku ei koskaan pysty ottaa mitään toisten kirjottamaa positiivisesti vaa heti pitää ajatella et joku taas keljuilee.hauskaa tiistaita tyttikselle! =)

• Tyttis79
        närkästymisestä kirjoitti:

välitä.Wastaaja ymmärsi väärin ja otti ton heti kettuiluna vaikket mitään sellaista tarkottanu.ikävää ku ei koskaan pysty ottaa mitään toisten kirjottamaa positiivisesti vaa heti pitää ajatella et joku taas keljuilee.hauskaa tiistaita tyttikselle! =)

oli omat kahinamme aikoinaan, mut kyl mä siitä Wastaajasta tykkään. Me ollaan sen kanssa vain jääty viel sellaselle yliherkkien siiamilaiskissojen tilaan, jossa vähän sähistään välillä viel toiselleen, on tuo Wastaaja ihan hyvä tyyppi *silittää Wastaaja-siiamilaiskissan selkää vähän kattoen että sähähtääkö se vai alkaako se kehräätä vaan tyytyväisenä :)*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe