lävistyksiin jää koukkuun

lävistäminenonkivaa

oletteko huomanneet että lävistyksiin jää koukkuun? ei ehkä kaikki, mutta monet.

mulle on käynyt niin, että en halua enää lävistyksiä, mutta oon koukussa siihen itse lävistämiseen. lävistän joskus huvikseen itteeni - joskus laitan korun ehkä päiväks, joskus annan heti mennä umpeen. päätin myös, että lopetan korvien venyttämisen 8 millimetriin ja se myös pitää, mutta mä haluaisin koko aika venyttää. se vaan tuntuu kivalle :> joo, olen kai outo.

10

1006

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristus Leinonen

Pari lävistystä naamassa on vielä ok, mutta joku korvien venyttäminen on jo rumaa ja sairasta!

• lävistäminenonkivaa

mutta venytetyt korvat näyttää joillakin aivan ihanilta :) mulla ei oo yhtään lävistystä tällä hetkellä naamassa enkä muutenkaan näytä tyyliin joltain joka pääsis kohta ennätystenkirjaa lävistyksiensä puolesta. mä vaan tykkään lävistämisestä, en niinkään lävistyksistä.

• Darkgothic

juu kyllä, otin elokuussa 2006 huulilävistyksen, sen jälkeen rustoon loka 2006, sitten nenään 2 joulukuuta 2006, sitten vielä kielikoru tuli 2006 joulukuu 8 pv. ja nyt on venytys parhaillaan menossa, 4 mm vasta aijon venyttää 10 mm :D LÄVISTYKSIIN JÄÄÄ KOUKKUUN!

• korho

mä jäin aika rajusti koukkuun.. yhteensä jo 62 lävistystä joista 61 pään alueella ja 1 solisluiden välissä.. kaikki oon ite tehny viimesimmät 58 n. öö.. vuoden aikana?

• turisette

Joo, itse aloitin viattomalla napakorulla. Sen jälkeen niitä on tullut kieleen ja korviin ja nänniin. Päätin että naamaan en ikinä ota, mutta kas kummaa hetken päästä olikin jo alahuulessa :D enempää en usko (ainakaan nyt tällä hetkellä..) että kasvoihin haluan muuta, siksi meninkin tuossa muutama päivä sitten ottamaan klitoriksen huppuun kun en enää muuta paikkaa keksinyt! Aivan ihana läväri, kaunis

• kysäistä

Miten olet saanut päänalueelle "ahdettua" noin monta lävistystä??!! :O korvissa suurin osa vai..? taitaa olla rautaa melkoisesti :)

• korho..
        kysäistä kirjoitti:

Miten olet saanut päänalueelle "ahdettua" noin monta lävistystä??!! :O korvissa suurin osa vai..? taitaa olla rautaa melkoisesti :)

kulma 5(x2) (2 on ristissä)
        silmien väli 3
        nenä 3
        poski 5 (x2)
        ylähuuli (reunoilla) 2
        alahuuli 4
        smiley 1
        tongue web 2
        frowny 1
        kieli 4
        oikea korva 11 (1 tragus, 3 lobe, 7 rusto)
        vasen korva 11 (1 tragus, 3 lobe, 7 rusto)
        chin 2
        solisluiden väli 1

siin on luettelo mun lävistyksistä..
        eli nyt on sit 65 lävärii..
        vasemmassa korvassa on 2mm se alin lobe ja oikeessa 2,5mm
        ja kyl siinä välillä oli ongelmii et minne viel mahtuu mut kyl ne on ihan hyvin mahtunu

• Se_Paivansade

No piti miunkin aikanaan ottaan vaan labret mutta kuinka kävikään ? Sama juttu on venytysten kanssa, piti nekin jättää 10mm mutta koko ajan vaan venyy syystä tai toisesta..

• JoNNa..

Se on totta että niihin jää koukkuun. Aina haluaa van lisää ja lisää :P. Jouluna oon menossa ottamaan kielikorua

• JohannaL

Mulla on ollu korvissa jo 10 vuotta 10 ja 5 reikää. Kielessä, navassa, huulessa ja nänneissä tapit.

Kynnys laskee. Niinhän ne sanoo tatuoinneistakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5145
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3678
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1524
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1411
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1302
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1208
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1127
    Aihe