Ehka au pairin palkka ei olekaan

...kovin huono

3

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siella ainakin realiteetit ...

Kiitos linkistä, noilla ainakin oli realiteetit ja tiedot oikein.

Toisin kuin täällä jossa eräskin väitti että jos EI mene au pairiksi vaan MUIHIN töihin niin tienaa 3000 eur puhtaana, eli 10x kertaa sen minkä au pairina. Taitaa olla lähempänä toisin painö olis kiva tietää mikä motivaatio eräillä on noita paskajuttuja tänne ängetä.

• ................

niin no en tiedä miten jotkut jutut lasketaan paskajutuiksi... mutta sen verran varmaan kannattanee miettiä itse kunkin, että on kaikenlaisia töitä tarjolla, kaikenlaisilla palkoilla ja joskus "käy tuuri", joskus vähän "huonompi tuuri". siinä lähteekö yksityisesti vai välitystoimiston kautta aupairiksi on myös suuri ero: yksityisesti lähtien tietysti palkkaskaalakin on laajempi kun ei ole sitä järjestöä takana takaamassa minimisummia tai vastaavasti vaatimassa perheitä maksamaan "käsittelykuluja" tms.

muissakin töissä välillä käy tuuri, välillä huonompi. kenties henkilöt, jotka täällä suosittelevat muihin töihin lähtemistä tai yksityisesti lähtemistä aupairiksi, ovat juurikin niitä, joilla on käynyt ehkä poikkeuksellisen hyvä mäihä. myönnän itsekin suosittelevani yksityisesti lähtöä, etenkin mikäli haikailee perusaupairin palkkoja suurempia. itse olen ollut jenkeissä aupairina (sis. lennot, majoituksen, ruoat ja kaikki) ja sain 1350e/kk "taskurahaa" muiden etujen lisäksi. vastaavasti muissa töissä olen ollut myös esim. italiassa jossa sain (sis. myös majoitus, ruokailut) 1000e/kk. nämä ovat olleet niitä palkkauksen suhteen "hyviä löytöjä". ei kenties ihme, että suosittelen yksityisesti lähtöä, sillä itselläni on näinkin positiivisia ja palkkauksenkin kannalta mukavia kokemuksia - ihan jo vaikka näihin 60e/vko tai muihin minimipalkka-aupairpaikkoihin verrattuna.

• niin.
        ................ kirjoitti:

niin no en tiedä miten jotkut jutut lasketaan paskajutuiksi... mutta sen verran varmaan kannattanee miettiä itse kunkin, että on kaikenlaisia töitä tarjolla, kaikenlaisilla palkoilla ja joskus "käy tuuri", joskus vähän "huonompi tuuri". siinä lähteekö yksityisesti vai välitystoimiston kautta aupairiksi on myös suuri ero: yksityisesti lähtien tietysti palkkaskaalakin on laajempi kun ei ole sitä järjestöä takana takaamassa minimisummia tai vastaavasti vaatimassa perheitä maksamaan "käsittelykuluja" tms.

muissakin töissä välillä käy tuuri, välillä huonompi. kenties henkilöt, jotka täällä suosittelevat muihin töihin lähtemistä tai yksityisesti lähtemistä aupairiksi, ovat juurikin niitä, joilla on käynyt ehkä poikkeuksellisen hyvä mäihä. myönnän itsekin suosittelevani yksityisesti lähtöä, etenkin mikäli haikailee perusaupairin palkkoja suurempia. itse olen ollut jenkeissä aupairina (sis. lennot, majoituksen, ruoat ja kaikki) ja sain 1350e/kk "taskurahaa" muiden etujen lisäksi. vastaavasti muissa töissä olen ollut myös esim. italiassa jossa sain (sis. myös majoitus, ruokailut) 1000e/kk. nämä ovat olleet niitä palkkauksen suhteen "hyviä löytöjä". ei kenties ihme, että suosittelen yksityisesti lähtöä, sillä itselläni on näinkin positiivisia ja palkkauksenkin kannalta mukavia kokemuksia - ihan jo vaikka näihin 60e/vko tai muihin minimipalkka-aupairpaikkoihin verrattuna.

"siinä lähteekö yksityisesti vai välitystoimiston kautta aupairiksi on myös suuri ero:"

Kyllä. Jos perhe maksaa lunnaat järjestölle niin voit olla varma että olet orja minimipalkalla.

Kuten olemme tällä palstalla huomanneet, yksityisesti menneillä on paremmat edut, sekä suuremmat palkat että lennot maksettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe