Onko kukaan teistä soittanut noihin työpaikkoihin jotka laitoin tänne?
Meinaan vaan että laitoinko ne ihan turhaan.
onko kukaan
8
1279
Vastaukset
- turhaan
Otin yhteystietoja talteen. Ihanaa kun jaksat ja ehdit jeesata! Jatka samaan malliin.
- ik heet kissa
Itse menin "seikkailumielessä" Hollantiin alkuvuodesta -99 käymään ja tutkimaan maata töihin tietenkin. Senverran kuitenkin viihdyin että meni 4.5v ja takana 3 eri työpaikkaa. Viimeisin toki oli alalta jossa yhä vaikutan ja hollannin jälkeen palasin suomeen, olin 3.5v ja nyt taas olen poissa Suomesta. :)
Oikeasti palkkataso on juuri vuokravälitysfirmoilla mitä toi pakastefirma lupaa...nettona käteen 8-10 on ihan normaalia. sitten kun firma tekee esim vuoden jälkeen "vastcontractin" niin palkka nousee jonkinverran.
Perustöillä ei rikastu mutta rahaakin tärkeämpää eli elämänkokemusta kertyy ja itsellä niin hyvin pullat oli uunissa että nykyisessä työssä olen päällikkötason duunissa,ammattikoulupohjalta mutta (suomalainen) työnantaja valitsi minut tähän työhön juuri vuosien ulkomaantyöskentelyn takia sekä kielitaidon.
joten kaikki hyvä ei tule heti käteen... joku vuosi kitkuttelua normipalkalla voi avata hyviä mahiksia ja joskus tulevaisuudesa kun näkyy CVssä tekstejä ulkomaillaolosta...hyviä portteja voi aueta!!
Positiivista ajattelua eikä liikaa sekoilua ja pelleilyä...siitä se lähtee ja myös kuva suomesta turvallisena ,puhtaana maana jossa on hieno kasvattaa lapset yms. sekin on tärkeää.. - Tarkemmin
Siis mihin niistä. Voisitko pikkuisen valaista taustaa jotta tietäisi mistä kirjoitat.
- tommerman
Jos kysyin että onko kukaan soittanut NIIHIN työpaikkoihin joiden numeroita laitoin tänne,
niin tarkoitin siis NIITÄ työpaikkoja,en yhtä.
Mutta ilmeisesti et tiedä yhtään mistä puhutaan,
mutta onhan se hyvä ottaa kantaa,huh,huh.
- hoitsu nainen
Moikka tommerman,laitoin"ylistyspuheeni" ja kiitokseni tonne: Tromsoon sairaalaan työpaikka
ilmoitukseen,katso sieltä:))) - ei Norja
TietÄisitkö paikkoja muualtakin kuin norjasta???
- tommerman
Onhan minulla noita muidenkin maiden"työkkäri"
sivuja,minne sit meinasit mennä töihin? - auttaa
Jos etsit EU:n alueelta, niin voit hakea aivan itsekin.
http://europa.eu.int/eures/home.jsp?lang=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336277Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483756Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1542938"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1081776- 731326
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831122Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan12984Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11934