Kun olen sopinut jonkun miehen kanssa treffit ja on sovittu jatkosta eli että tavataan uudelleen, niin laitan kohteliaisuudesta profiilin piiloon. Kun näin tein, niin huomasin, että treffiläiseni oli heti treffien jälkeen taas linjoilla. Jotenkin se loukkasi. Miksi hän ylipäätään pyysi uudestaan tapaamista, kun oli jo heti hakemassa uutta. Miehet valittaa täällä, että naiset eivät vastaa viesteihin. Ihmekös tuo, kun noin käyttäytyvät. Piiri on kuitenkin loppujenlopuksi pieni ja uskoa voitte miehet, että me naiset puhumme keskenämme kenen kanssa treffeillä olimme. Ja ne miehet, jotka tapailevat monia yhtäaikaa, ne kyllä ajan myötä tunnetaan. En halua kuitenkaan yleistää ja uskon, että toisenlaisiakin miehiä on. Ihmetyttää vain, kun profiilissa lukee, luotettava ja tositarkoituksella, mutta käytös on aivan muuta. Onko miehillä toisaan niin huono itsetuntemus, että kertovat itsestään aivan päinvastaista kuin todellisuudessa ovat. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Mennäkkö jatkotreffeille vai jättääkö menemättä? Siinä kysymys. Eihän sitä haluaisi tahallaan itselleen huonoa mieltä. Vai otanko asian kokonaan liian tosissani, kun odotan, että voisin täältä löytää oikean miehen itselleni. Olen kyllä ihan nätti ja saan seuraa, mutta en oikein viihdy ravintoloissa. Etsin vain sellaista kunnon miestä, joka toimii myös niin kuin sanoo.
treffien jälkeen
28
6642
Vastaukset
- ......
"Kun näin tein, niin huomasin, että treffiläiseni oli heti treffien jälkeen taas linjoilla."
Mistäs kummasta sinä sen tiedät jos et itsekin ollut linjoilla... Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin?- sama tyttö täällä
Ekö osaa lukea. Olin siis laittamassa profiilia piiloon, niin siinä samalla sen huomasin. Pitääkö tämä nyt rautalangasta vääntää.
- ehkä.
Pieni on piiri. Vain 114.000 treffi profiilia. Ai niin unohdin ne moniNi(l)kit. Pienihän tämä piiri on!
- Omansa löytänyt
Minkä ihmeen takia mies ei saisi mennä linjoille treffien jälkeen? Minkä takia teet siitä liikaa johtopäätöksiä? Hyvin todennäköistä on, että miehellä on muitakin näpyttelykavereita siellä kuin vain sinä. Ja vaikka olisikin kiinnostunut vain ja ainoastaan sinusta "siinä mielessä", voi hänellä olla mielenkiintoisia keskusteluita meneillään muiden kanssa.
Mielestäni suurentelet asiaa aivan liikaa! Siinä vaiheessa, kun oikeasti olette tosissanne yhdessä ja miehellä on profiili netissä, niin voit asiasta nokkiisi ottaa. Mutta nyt tutustu rauhassa mieheen ja teet sen pohjalta johtopäätökset ja arviot millainen mies on kyseessä! Ei hän olisi sinua uudelleen treffeille pyytänyt, jos ei olisi kiinnostunut!- Olen siis komea
Niin ja mitäs sitä tyytyä tuollaiseen mustasukkaiseen kyylään. Itse uskon että tuo kyttäävyys on tullut esiin ja mies sen huomannut naisesta. Olen tuollaisia kyttänaisia itsekin tavannut. Kunn nainen tykkää ulkonäöstä niin se haluaa ripustautua muhun kuin takiainen. Mulla ja kaikilla on oikeus etsiä sitä sydämen valittua, ei pelkkää mustasukkaista kyttää josta saa ainoan tyydytyksen sen rivosta reiästä.
- nainen....
Olen siis komea kirjoitti:
Niin ja mitäs sitä tyytyä tuollaiseen mustasukkaiseen kyylään. Itse uskon että tuo kyttäävyys on tullut esiin ja mies sen huomannut naisesta. Olen tuollaisia kyttänaisia itsekin tavannut. Kunn nainen tykkää ulkonäöstä niin se haluaa ripustautua muhun kuin takiainen. Mulla ja kaikilla on oikeus etsiä sitä sydämen valittua, ei pelkkää mustasukkaista kyttää josta saa ainoan tyydytyksen sen rivosta reiästä.
Olet just sellainen mies joista naiset ei tykkää. Itteäs täynnä ja pidät naista vain esineenä. Onneksi ei tarvitse tuollaisen kanssa edes treffeille mennä. Parempia miehiä on pilvin pimein. Mutta eihän meidän tarvitsisi täällä olla meis naista vastaan ja päinvastoin, asiallista keskustelua pyydän. Olet siinä ulkonäköjutussa väärässä, naiset ei niinkään perusta ulkonäöstä vaan aivan muut asiat merkitsevät.
- pidemmälle ajatellen
Hänhän voikin olla päinvastoin älyttömän kiinnostunut juuri sinusta, mutta myös kohtelias herrasmies toisia kohtaan!
Jospa hänellä todella olikin useampi viestikumppani? Ja jos hän halusi heti mennä linjoille ilmoittamaan näille muille kohteliaasti, että: "Kiitos mukavasta viestiseurasta, mutta olen nyt tehnyt valintani, joten en enää kirjoittele. Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin, ja onnea etsintään!"
Älä siis, hyvä nainen, heti tuomitse ketään!
Tietenkin voit tarkistaa, onko hän vielä / onko ollut linjoilla, kun menet kirjautumatta treffihakuun, haet hänen nimimerkillään profiilin esiin - ja katsot onko Online, tai milloin on viimeksi ollut sisäänkirjautuneena! ;o)
Ja jos ja kun päätät vielä mennä toistekin treffeille, voithan kysyä suoraankin, miten on! Kertoa rehellisesti, että huomasit hänenkin olleen kirjautuneena, kun kävit laittamassa omaa profiilia piiloon! Ja että sinua asia jäi hiukan vaivaamaan. Eikös rehellinen ja avoin keskustelu ole hyvän suhteen perusta?!
- S24 opettaa
Ainakaan mies ei tajunnut tavanneensa elämänsä naista kun jatkaa treffipalstoilla. Ehkä kannattaisi kuitenkin mennä vielä toisille treffeille jos "et menemättä olla voi". Jos mies ei sen jälkeenkään piilota profiiliaan, niin eipä ole sinusta oikeasti kiinnostunut. Ja on jäänyt pahasti koukkuun tänne. Ja sellaista miestä on turha tapailla kun itse tunnut olevan tosimielellä liikkeellä.
Minä pidin profiiliani reilun kuukauden ja totesin kohdalleni osuneen vain pelimiehiä. Uteliaisuuttani käyn välillä tsekkaamassa vieläkö kirjoituskavereilla on haku päällä. Ja onhan niillä. Profiilia on käyty muuttamassa sen verran että vuodenaikaa on päivitetty. Haku jatkuu yhä kiihkeänä. Vähän olen sitä meltä että jos oikeasti haluaa myös löytää eikä vain etsiä niin kyllä tästä valikoimasta puolen vuoden aikana kultsu löytyy.- olet?
Mistäpäin olet jos sinuun haluaisi tutustua? Entä ikä?
- S24 opettaa
olet? kirjoitti:
...eräs ystävyyssuhde on alkanut muuttua romanttisempaan suuntaan ja katson nyt tämän pelin loppuun asti. Tämä mies ei onneksi ehtinyt vielä pilaantua S24:ssä. Toivottavasti et sinäkään...
- S24 opettaa
olet? kirjoitti:
mutta kävi niin että eräs ystävyyssuhde alkoi muuttua romanttisempaan suuntaan. Eli nyt katsotaan kuinka tässä käy. Taitaakin olla niin että täältä keskustelupalstoilta ne parhaat tyypit bongaisi...
- Zalo
Ei nyt eka treffien jälkeen voi "vaatia" tai olettaa, että toinen ottaa profiilin pois. Miesystäväni kanssa otettiin profiilit pois, kun oltiin tavattu ainakin 6-7 kertaa. Ei edes sovittu yhdessä, että otetaan ne profiilit pois, vaan molemmat teki sen silloin kun tuntui siltä. Minua ei haitannut, vaikka hän kävikin kirjoittelemassa jonkun kanssa. Kirjoittelin itsekin, mutten "etsinyt" enää uusia tuttavuuksia. Itseluottamusta täytyy sen verran olla...ja ajattelin, siinä samalla mies saa rauhassa miettiä/punnita, että olenko sellainen ihminen mitä hän haluaa.
Tottahan se on, että täältä löytyy myös ne paljon puhutut pelimiehet...joilla ei aikomustakaan poistua treffisivuilta.- Nainen, kolmikymppinen
Justiinsa noin :-)
Kovin tuntuu tiukkapipoista ja itseluottamusta vailla olevia naisia täällä liikkuvan. Itse olen tapaillut erästä 4 kertaa, molempien profiilit yhä tallella. Eihän sitä vielä näin lyhyen tuttavuuden jälkeen tiedä mitä tulee vai tuleeko mitään, vaikka rattoisaa on yhdessä ollutkin. - huomata
Nainen, kolmikymppinen kirjoitti:
Justiinsa noin :-)
Kovin tuntuu tiukkapipoista ja itseluottamusta vailla olevia naisia täällä liikkuvan. Itse olen tapaillut erästä 4 kertaa, molempien profiilit yhä tallella. Eihän sitä vielä näin lyhyen tuttavuuden jälkeen tiedä mitä tulee vai tuleeko mitään, vaikka rattoisaa on yhdessä ollutkin.Sinulla on varmaan kaikki hyvin hanskassa. Tuollaisia täydellisiä ihmisiä aina silloin tällöin tapaa. Arvostella he osaavat, kannustaminen vain heille on niin vaikeaa.
- zalo
huomata kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaikki hyvin hanskassa. Tuollaisia täydellisiä ihmisiä aina silloin tällöin tapaa. Arvostella he osaavat, kannustaminen vain heille on niin vaikeaa.
Tämä keskustelu osoittaa, että me ihmiset ajattelemme näistä treffailuista erinlailla. Ja ehkä me naiset olemme se hätäisempi osapuoli. :)
En usko, että kukaan on täydellinen...elämä opettaa suhtautumaan tunneasioihinkin avoimemmin, vapaammin, reilummin ja ennen kaikkea kunnioittamaan toisen tunteita, vaikka ne muuttuisi. - Nainen, kolmikymppinen
huomata kirjoitti:
Sinulla on varmaan kaikki hyvin hanskassa. Tuollaisia täydellisiä ihmisiä aina silloin tällöin tapaa. Arvostella he osaavat, kannustaminen vain heille on niin vaikeaa.
No en ole itseäni täydelliseksi sanonut. Eikä varmaan ole täydellinen toinenkaan osapuoli, jota olen treffaillut. Jotta paljastuisivat epätäydellisyydet ja täydellisyydet puolin ja toisin hiukan syvemmin, on nimenomaan siksi tapailtava minun näkökannaltani useampaan kertaan ennen kuin tekee päätöksiä suuntaan taikka toiseen tai poistaa oman profiilinsa, tai olettaa toisen osapuolen poistavan omansa.
Hitaasti hyvä tulee. En ymmärrä yhtään naisia enkä miehiäkään jotka "vaativat" tai odottavat että heti ensitapaamisen jälkeen olisi profiilit poistettava, mikäli toinen on osoittautunut kiinnostavaksi ja tunne on molemminpuolinen. - Nainen, kolmikymppinen
Nainen, kolmikymppinen kirjoitti:
No en ole itseäni täydelliseksi sanonut. Eikä varmaan ole täydellinen toinenkaan osapuoli, jota olen treffaillut. Jotta paljastuisivat epätäydellisyydet ja täydellisyydet puolin ja toisin hiukan syvemmin, on nimenomaan siksi tapailtava minun näkökannaltani useampaan kertaan ennen kuin tekee päätöksiä suuntaan taikka toiseen tai poistaa oman profiilinsa, tai olettaa toisen osapuolen poistavan omansa.
Hitaasti hyvä tulee. En ymmärrä yhtään naisia enkä miehiäkään jotka "vaativat" tai odottavat että heti ensitapaamisen jälkeen olisi profiilit poistettava, mikäli toinen on osoittautunut kiinnostavaksi ja tunne on molemminpuolinen.Nyt ovat poissa molempien profiilit. Minun sekä Hänen :-)
- Tapaan elämäni Miehen jossa...
Nyt osuit varmasti arkaan paikkaan, sillä täällä seuraa hakevat miehet eivät ole tositarkoituksella liikenteessä!! Olen samoin treffannut kolme miestä vuoden aikana ja aivan sama juttu.. Ulkonäöstäni ei voi olla kiinni. Saan seuraa mennessäni esim ravintolaan mutta aina en viitsi lähteä katsomaan humalaisten örvellyksiä..(Siis ravintolassakin omat huonot puolensa) Ja nyt olen päättänyt lopettaa tämän deittailun juuri tuon seikan vuoksi. Etsin tositarkoituksella seuraa itselleni. En halua se yksi muutamien joukosta, jolle suodaan aikaa kun toinen ei ehdi tms. Olisi todella reilua piilottaa profiili edes siksi aikaa kun tutustutaan siihen yhteen. Ja jos ei tunnukaan siltä, kerrotaan reilusti kuinka asia on. Suora puhe on parempi kuin esim tekstiviesti, sehän on jo nähty ;)!!
- hölmö nainen
huomasin, kun ensin ihastuin silmittömästi, mutta äkkiä sieltä alas pääsi. Eli ei enää "rakkaan" etsintää netistä. Itse kävin uteliaisuuttani katsomassa oliko poistanut profiilinsa... Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa...vai onko?!?
- myös yhtä hölmö
Minullakin samanlaisia kokemuksia. Mun treffikaveri on koko ajan netissä. Kun nähdään, niin hän kyllä haukkuu niitä surkimuksiksi, jotka netissä vain kuluttavat aikaa. Tämä on varmaan liian helppoa ja joillekin vain jää etsintä päälle. Ei oikeasti halutakaan löytää kuin hetken huumaa. Näissäkin viesteissä näkee, että naiset kirjoittavat asiallisesti, mutta miehet - voi niitä. On tosiaankin parempi olla yksin, kuin huonossa suhteessa, mistä ei saa kuin harmia ja pahaa mieltä. Sitä vain ihmettelee missä ne ihanat miehet ovat. Eivät ainakaan täällä. Se on jo nähty.
- Nimetön
myös yhtä hölmö kirjoitti:
Minullakin samanlaisia kokemuksia. Mun treffikaveri on koko ajan netissä. Kun nähdään, niin hän kyllä haukkuu niitä surkimuksiksi, jotka netissä vain kuluttavat aikaa. Tämä on varmaan liian helppoa ja joillekin vain jää etsintä päälle. Ei oikeasti halutakaan löytää kuin hetken huumaa. Näissäkin viesteissä näkee, että naiset kirjoittavat asiallisesti, mutta miehet - voi niitä. On tosiaankin parempi olla yksin, kuin huonossa suhteessa, mistä ei saa kuin harmia ja pahaa mieltä. Sitä vain ihmettelee missä ne ihanat miehet ovat. Eivät ainakaan täällä. Se on jo nähty.
Mä itse vihaan yli kaiken säätöjä ja jos kävisin treffeillä jonkun kanssa, niin tietysti kaikki viestittely muiden vaihtoehtojen kanssa olisi loppu. Mutta toki, sen naisenkin täytyy olla kaikin puolin mukava ja sellanen, kenen kanssa voi kuvitella seurustelua. Se kyllä näkyy jo ekoilla treffeillä.
- Nainen*
Itselläni on tapana ihan vain uteliaisuuttani katsoa muutaman kerran päivässä olenko saanut viestejä. Näin voin tehdä treffienkin jälkeen, eikä se tarkoita sitä että treffit olisivat olleet epäonnistuneet, vaan että haluan vain lukea postini. Ja kyllähän sitä kirjoittelee useamman kanssa samanaikaisesti kun kerran monia vastauksia saa. Sitten kun tietää kenen kanssa haluaa jotain enemmän niin voi unohtaa muut, mutta eihän sitä välttämättä niin nopeasti hoksaa onko toinen sopiva vai ei. En siis poistaisi profiiliani vain 2. treffejä varten, vaan vasta sitten kun ollaan jo pariskunta. Muutenhan sitä saa olla poistamassa profiiliaan kerran viikossa. :)
- taiska
tapasin vuosi sitten suomi 24:n kautta ihanan miehen. Nyt olemme kihloissa ja asumme yhdessä. Ensimmäisten treffien jälkeen poistin oman profiilini, mutta mieheni ei poistanut. Välillä hän oli kirjautunut profiiliin. Aluksi se häiritsi minua kovasti. Sitten hän kertoi, että on unohtanut salasanan, eikä pysty poistamaan profiilia. Hänen profiili on edelleenkin suomi 24:n treffit palstalla, mutta tiedän että hän puhuu totta salasanan unohtamisesta, koska viimeksi hän on kirjautunut profiiliinsa toukokuussa. Mielestäni profiilit olisi hyvä poistaa siinä vaiheessa kun juttu näyttää jatkuvan ja etenevän.Tsemppiä kaikille, kyllä täältä miehiä löytää vaikka en itsekään olisi siihen uskonut!!
- tuo mies
voi olla välillä kirjautunut sisään ja olla unohtanut salasanansa..? :oO ... *skraap-skraap*
- hahhhahhaaa...
ja sun profiili on aktiivinen jokapäivä!!!!!!
- makua :)
tuo mies kirjoitti:
voi olla välillä kirjautunut sisään ja olla unohtanut salasanansa..? :oO ... *skraap-skraap*
(kaikkee paskaa sitä kuuleekin :=) )
- käynyt
Minun kaverille kävi samalla lailla.Alettiin toukokuussa treffailla ja sovittiin,että poistetaan profiilit.Juur siihen aikaan takkuili treffit foorumi ja kun oli poistamassa,oli ilmoittanut että poistettu.... mutta edelleen näkyy siellä olevan.Itse on ollut kirjautuneena viimeksi toukokuussa,juur silloin kun poisto oli.Eikä hänkään pysyt kirjautumaan sinne uudelleen.... epäilijöille tiedoksi,olen ollut paikalla kun on sitä yrittänyt.Elikkäs tässä ollaan oltu 7kk yhdessä ja hyvälle näyttää!!
Ihanaa uutta vuotta kaikille!!
- Keski-ikäinen nainen
" Kun olen sopinut jonkun miehen kanssa treffit ja on sovittu jatkosta eli että tavataan uudelleen, niin laitan kohteliaisuudesta profiilin piiloon. "
Mikäs siinä, mutta ehkä miehellä ei ole samaa tapaa. Ei hän ole velvollinen noudattamaan samaa tapaa, hän päättää itse mitä tekee.
Älähän mene asioiden edelle. Kuulostaa vähän siltä että kuulet heti ensitreffien jälkeen hääkellojen kilkatuksen.
Yksien treffien, tai kaksienkaan, jälkeen ei vielä olla sitouduttu mihinkään. Niin kauan kuin mistään seurustelusta ei ole sovittu, kumpikin osapuoli on vapaa. Eli saa tekstailla, vaihtaa viestejä ja treiffailla muita niin paljon kuin tahtoo.
Seurusteluun yleensä kuuluu että yhteisesti sovitaan että kumpikin poistaa profiilinsa. Mutta ymmärsin ettette ole sopineet seurustelusta?
Minä treffailin useampaa miestä yhtä aikaa ja vaihdoin viestejä vaikka kuinka monen kanssa, enkä ajatellut että jos olen menossa treffeille, minun kuuluu "kohteliaisuudesta" ko. miestä kohtaan piilottaa profiinini.
Kunnes löysin sen oikean. Siinä vaiheessa sovimme että olemme pari ja että kumpikin poistaa profiilinsa. Poistin omani, enkä todellakaan samalla kurkannut onko hän kuitenkin linjoilla. En myöskään tarkistanut poistiko hän omansa, vaan luotan hänen sanaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h874987Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073238Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313098Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262285Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191656Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961281Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391242Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311146- 48924