Kuinka ujo voi mies olla??!
Missä loppujen lopuksi menee ujouden ja sen, ettei kiinnosta, välinen raja?
Mistä voi tietää onko kyse vain ujoudesta vai siitä, ettei miestä kiinnosta?
Vielä jos nainenkin on ujo, niin vaikea tilanne.
Ujot miehet tosin on niitä parhaita.
Hiomattomia timantteja.
Ujous
4
1025
Vastaukset
- Samaa mieltä.
siitä, että ujot miehet niitä parhaimpia; erittäin viehättäviä omalla tavallaan.
Kai sen katseista huomaa ujostakin miehestä, että kiinnostaa.. Mutta eiköhän se ujous laannu suhteen edetessä (siis jos mitään tapahtuu yleensä)! :) - Ujo mies
olla yhdellekään naiselle "hiomaton timantti". Tulee tosta väkisinkin mieleen naiset, jotka alkaa muokata miehestä tietyntyyppistä, kouluttavat häntä ja ovat joka asiassa aina oikeassa ja mies väärässä. Vastenmielisiä sellaiset naiset, toivottavasti et kuulu heihin, koska muuten saisit multa pakit välittömästi.
- Mimmu
ujoutta miehissä.Ei ketään ihmistä saa muokkailla vaan täytyy hyväksyy sellaisenaan kuin on.En pitäisi itsekään siitä,että joku minua kävisi muokkailemaan.
- mä ainakin
näytän ujouteni naisille hymyilemällä, ja myös kiinnostukseni. Eri asia on teenkö asialle mitään, mikään ei ole ravisuttavampaa kuin naisen sellainen sä-et-todellakaan-olen-mun-tyyppiä- katse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485662Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332447"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 64997
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui9716