Mulla hiukset kellertää (ja vihertää) todella helposti, joten kertokaa, mitä shampoota kannattaa/ei kannata käyttää. Tässä muutamia shampoo-merkkejä (Hairstoren sivuilta poimittuja), jotka lupaavat poistaa keltaisuutta hiuksista:
Loreal: Serié expert silver
Bonacure: Color save silver
Cutrin: Catch the color silverblond
Goldwell: Color clow live blonde
Matthew James: Lite N Brite
Wella: SP 1.8 silver saver
Lifetex (Wellan): Color reflex silver
Olen joskus käyttänyt Lorealin serie expert shine blonde -shampoota, mutta ei enää tuntunut auttavan. Olisikohan saman sarjan silver-shampoo parempi? Tällä hetkellä on Bonacuren silver käytössä, mutta en osaa vielä sanoa toimivuudesta, koska olen käyttänyt vasta muutamia kertoja. Kertokaa kokemuksia listan shampoista.
Kiitos vastanneille!
Keltaisuutta poistava shampoo
6
1379
Vastaukset
- mina.........
hyväksi olen itselläni todennut tuon lorealin silverin ja taas huonoksi todennut goldwellin..
- kampaaja
Yksi hyvä shampoo poistamaan vesijohtovedestä tulevaa kuparia (vihertävyyttä) on Redkenin hair cleansing-syväpuhdistava shampoo. Vaikka se ei varsinaisesti ole silver-sh, on se silti todella tehokas ja hellävarainen myös hiukselle. Hinta on hieman arvokkaampi, mutta pullo kestää oikeassa käytössä jopa vuoden!!!
Lorealin silver-shampoo toimii minusta hyvin keltaisuuden neutraloimiseen. Bonacure ei ehkä ihan niin hyvin.
Vihertävyyteen on olemassa myös mineraalishampoita, jotka poistavat raudan ja kuparin jäänteetä hiuksista! - daniela
Itselläni oli kauan tuo ensimmäinen vaiht.ehto eli Loreal, mutta paremmaksi olen havainnut Matrixin sarjan sinishamppoon.
- vaalennettu*pää
Matrix (So Silver), mutta myös Bonacure, ja mielestäni toimii ainakin mulla.
- ...
Itse ostin sunnuntaina Lorealin silver shampoon. hinta n. 14 euroa.Tuntuu myös olevan erittäin riittoisaa, vaikka itsellänikin todella paksut ja pitkät hiukset. Kaksi kertaa olen sillä pessyt ja tulos alkoi näkyä jo ensimmäisen pesun jälkeen. Toisen pesun jälkeen tulos oli jo tavoittelemani. n. 3 minuuttia annan sen vaikuttaa hiuksissa. Mutta kannattaa aloittaa varovasti ja löytää itselle se sopiva vaikutusaika, koska hiuksetkin yksilöllisiä.
- kampaaja
MJ Lite`n`Brite 300ml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257017Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96836Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753