Isän suruja

Kova kaipuu

Olen exäni ja lapseni äidin kanssa eronnut n. vuosi sitten ja tapailen alle kouluikäistä poikaani kerran viikossa ja lisäksi joskus haen tarhasta. Suhteemme kariutui minun pettämiseeni. Missään vaiheess en ole kuitenkaan päässyt "asioiden yli". Haluan perheen takaisin! Nyt exäni on löytänyt uuden (taas) jolla on myös oma lapsi. Exäni sanoo että ei koskaan halua minua takaisin vaikka onkin antanut anteeksi...Ongelmani on että en pääse irti ja toinen ongelmani on että tuntuu että "menetän" lapseni jotenkin..siis uusi perhe heillä yms...Itseni on vaikea olla uudessa suhteessa kun väkisin aina miettii että jospa...Mitä kannattaisi tehdä?? Ahdistus ei lopu, välillä vain pahenee..

4

1064

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut

täytyy vain luovuttaa entisestä ja jatkaa eteenpäin. Suosittelen, että menet puhumaan jollekkin terapeutille. Kysy vaikka paikkakuntasi terveysasemalta, että mihin kannattaa hakeutua.
      Erot vie aikansa ennenkuin siitä pääsee jaloilleen. Itselläni 1,5 v erosta ja tilanne on kovin tulehtunut edelleen, on tässä ollu ihan hyviäkin hetkiä, mutta nyt on vain kaikki taas solmussa...

Hoida ja huolehdi lapsesi tapaamiset sovitusti ja jos exäsi antaa extraa lasta sinulle, niin nauti lapsestasi. Anna kaikki se rakkaus mitä sinulla on tällähetkellä lapsellesi, se kantaa hedelmää jossakin kohtaa.

Onnea elämällesi

• miettinyt myös

Myös sitä että jos sopisi lapsen hoidon vuoroviikoiksi...jos se nyt vuorotyöläisille onnistuu..tuntuu että olisi lapselle muutkin kuin "osa-aikaisä"/hoitaja.

• pidän vastuullisista isistä
        miettinyt myös kirjoitti:

Myös sitä että jos sopisi lapsen hoidon vuoroviikoiksi...jos se nyt vuorotyöläisille onnistuu..tuntuu että olisi lapselle muutkin kuin "osa-aikaisä"/hoitaja.

mielestäni näin kirjoittaa isät jotka todella haluavat olla lapsensa elämässä vaikka eivät olekaan enää perheenä.
        Ja kirjoituksen aloittaneelle niin vain sinä itse voit sen suhteen lapseesi pitää hyvänä, riippuu ihan siitä miten itse lapseesi olet yhteydessä ei siinä haittaa mitkään uudet perheet vaan saattavat olla jopa tueksi.

• OLEN KOKENUT SAMAN TUSKAN JA OLEN SIITÄ SELVINNYT
      "HEIKOT SORTUU ELON TIELLÄ JA JÄTKÄ SEN KUN PORSKUTTAA"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7792
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      127
      5339
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3576
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      122
      3563
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2594
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe