Olen exäni ja lapseni äidin kanssa eronnut n. vuosi sitten ja tapailen alle kouluikäistä poikaani kerran viikossa ja lisäksi joskus haen tarhasta. Suhteemme kariutui minun pettämiseeni. Missään vaiheess en ole kuitenkaan päässyt "asioiden yli". Haluan perheen takaisin! Nyt exäni on löytänyt uuden (taas) jolla on myös oma lapsi. Exäni sanoo että ei koskaan halua minua takaisin vaikka onkin antanut anteeksi...Ongelmani on että en pääse irti ja toinen ongelmani on että tuntuu että "menetän" lapseni jotenkin..siis uusi perhe heillä yms...Itseni on vaikea olla uudessa suhteessa kun väkisin aina miettii että jospa...Mitä kannattaisi tehdä?? Ahdistus ei lopu, välillä vain pahenee..
Isän suruja
4
1064
Vastaukset
- eronnut
täytyy vain luovuttaa entisestä ja jatkaa eteenpäin. Suosittelen, että menet puhumaan jollekkin terapeutille. Kysy vaikka paikkakuntasi terveysasemalta, että mihin kannattaa hakeutua.
Erot vie aikansa ennenkuin siitä pääsee jaloilleen. Itselläni 1,5 v erosta ja tilanne on kovin tulehtunut edelleen, on tässä ollu ihan hyviäkin hetkiä, mutta nyt on vain kaikki taas solmussa...
Hoida ja huolehdi lapsesi tapaamiset sovitusti ja jos exäsi antaa extraa lasta sinulle, niin nauti lapsestasi. Anna kaikki se rakkaus mitä sinulla on tällähetkellä lapsellesi, se kantaa hedelmää jossakin kohtaa.
Onnea elämällesi- miettinyt myös
Myös sitä että jos sopisi lapsen hoidon vuoroviikoiksi...jos se nyt vuorotyöläisille onnistuu..tuntuu että olisi lapselle muutkin kuin "osa-aikaisä"/hoitaja.
- pidän vastuullisista isistä
miettinyt myös kirjoitti:
Myös sitä että jos sopisi lapsen hoidon vuoroviikoiksi...jos se nyt vuorotyöläisille onnistuu..tuntuu että olisi lapselle muutkin kuin "osa-aikaisä"/hoitaja.
mielestäni näin kirjoittaa isät jotka todella haluavat olla lapsensa elämässä vaikka eivät olekaan enää perheenä.
Ja kirjoituksen aloittaneelle niin vain sinä itse voit sen suhteen lapseesi pitää hyvänä, riippuu ihan siitä miten itse lapseesi olet yhteydessä ei siinä haittaa mitkään uudet perheet vaan saattavat olla jopa tueksi.
OLEN KOKENUT SAMAN TUSKAN JA OLEN SIITÄ SELVINNYT
"HEIKOT SORTUU ELON TIELLÄ JA JÄTKÄ SEN KUN PORSKUTTAA"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376