Kävin jo toisen kerran katsomassa ja koeajamassa yksityisellä myyjällä vm. 93 henk.autoa. mielestäni toimi ok. Tultuamme koeajolta tänään klo 10.00 aikoihin sovittiin hinta, mentiin sisälle, täytettiin paperit ja juotiin kahvit.
Sitte lähettiin tai yritettiin lähteä yhessä pankkiin hakeen rahoja, mutta auto ei enää käynnistyny, yritettiin vaikka mitä tehdä, mutta ei. Viimein sanoin kauppiaalle, etten haluu tätä, ku ei ees käy. Se suuttu ja uhkas vaikka millä ja vetos ettäku paperit on tehty, niin kosla on mun ja hän haluu rahat heti.
Tulin kotiin tuossa klo 13.00 paikkeilla ja koko ajan se soittelee ja sävy on vähintäänki uhkaava.
Mitä teen?
Apua, mitä teen?
15
1815
Vastaukset
- autohan on
jo siun kun olette kerran luovarit jo tehny?
ja sait sen sit ihan ilmatteeks,jos kerran rahoja olitte menossa hakemaan..
vittu miten tyhmä kauppias,en todellakaan anna auton luovaria kenellekkään ennen kuin auton hinta omalla tilillä/kädessä..- Alkup. kirj.
Koko ajan hallussaan, ja on vieläki. Kaveriniki sano että mee vaan hakeen se auto pois, se on sun, kun luovariki on kirjotettu, mutta en tee sellaista kenellekkään, koska en ole autoa maksanu enkä sitä enää halua. Myyjä sano että uudet rekisteripaperitki maksaa ja että tulee kuluja onkohan ne isot ne kulut? Ajattelin että jos mä maksasin ne niin se jättäs mun rauhaan.
- Audissimo
Alkup. kirj. kirjoitti:
Koko ajan hallussaan, ja on vieläki. Kaveriniki sano että mee vaan hakeen se auto pois, se on sun, kun luovariki on kirjotettu, mutta en tee sellaista kenellekkään, koska en ole autoa maksanu enkä sitä enää halua. Myyjä sano että uudet rekisteripaperitki maksaa ja että tulee kuluja onkohan ne isot ne kulut? Ajattelin että jos mä maksasin ne niin se jättäs mun rauhaan.
No ei ne rekisteröintikulut ole kuin muutaman kympin. Muistaakseni perivät vain uudesta rek.otteesta jonkun hinnan. Mutta ei ne todellakaan ole päätähuimaavia kuluja.
- Iskä@
hakeutua lääkärin puheille ja kertoa ettei sulla oo mitään parempaa tekemistä kun keksiä suomi24 palstalle höpöjuttuja!
- ....
on pitävä, mut voisit tinkii hintaa vähän alaspäin jos se tutkis mis on starttivika. Jos starttimotti o sökö (kirosko), akku tai laturi vika voisi olla noissa.
- kullipää
käske kaverin painua vittuun.
- poliisi on ystävä
Soita poliisi paikalle niin loppuu uhkailu.
- Alkup. kirj.
Puhelimen kiini, sitä ennen ehotin sille, ku se taas soitti että jos mä maksan 50 euroa rekisteriote kuluja ja unohetaan asia. Ei suostunu, sano vaan että tuu hakeen autos pois hänen pihalta. Kysyin että joko se on kunnossa, niin hän sano ettei hän viitti korjailla muiden autoja ilmaseksi, mut jos mää maksaisin sille 12 euroa tunti ja osat, niin hän laittaa auton kuntoon. Sano vielä että jos en tuu hakeen huomiseen puoleen päivään mennessä, (siis tänään) niin hän hinauttaa sen mun pihalle ja kustannuksista joudun vastaamaan itse.
- kokenut ostaja
Alkup. kirj. kirjoitti:
Puhelimen kiini, sitä ennen ehotin sille, ku se taas soitti että jos mä maksan 50 euroa rekisteriote kuluja ja unohetaan asia. Ei suostunu, sano vaan että tuu hakeen autos pois hänen pihalta. Kysyin että joko se on kunnossa, niin hän sano ettei hän viitti korjailla muiden autoja ilmaseksi, mut jos mää maksaisin sille 12 euroa tunti ja osat, niin hän laittaa auton kuntoon. Sano vielä että jos en tuu hakeen huomiseen puoleen päivään mennessä, (siis tänään) niin hän hinauttaa sen mun pihalle ja kustannuksista joudun vastaamaan itse.
Älä missään nimessä osta, vikahan voi olla vaikka kuinka paha. Muistaakseni uuden luovarin tulostus esim katsastusasemalla maksaa 12 e, menette sinne yhdessä ja selitätte tilanteen niin asia ok. Ja tietenkin purat kaupan jota juridisesti ei ole tehtykään. Sano sille että otat yhteyttä poliisiin jos ko järjestely ei hänelle sovi.
- puutaheinää
ei mitään järkeä ostaa sitä kun kerran auto kissahti .. se on merkki jonkinlaisesta petoksen yrityksestä eli myyjän joku rautalankaremontti petti juuri kun se oli saamassa huiputettua siitä rahat sulta
sanot vaan ettei auto kiinnosta enää pätkääkään kun et tartte rikkinäistä koslaa vaan toimivan eli rahoja ei tipu ja siitä hyvästä saat pitää koslan, jos teitte paperit nii tee luovari vaan takaisin ja anna se rekisteriotteen ilmoitusosa takaisin, mutta joku kaveri mukaan todistamaan että näin tapahtuu
sano että tilanteesta tulee poliisitutkinta, jollei häiriköinti lopu .. ja silloin voidaan myös tutkia se oliko kyseessä petoksen yritys- Alkup. kirj.
Vaan mitä jos se ilmestyy meille iltapäivällä ja sillä on se auto hinauksessa soitanko mä sitte ne poliisit. Yritin tuossa kahesti äskön soittaa sille, vaan löi luurin korvaan.
- jörkkä
Alkup. kirj. kirjoitti:
Vaan mitä jos se ilmestyy meille iltapäivällä ja sillä on se auto hinauksessa soitanko mä sitte ne poliisit. Yritin tuossa kahesti äskön soittaa sille, vaan löi luurin korvaan.
kaverille että jättää paperit postiluukkuun ja myy pois koko auto halvalla , jos kerran niin innokas on sitä tuomaan vaikka ei ole saanut rahojakaan...
- kokenut ostaja
Alkup. kirj. kirjoitti:
No ei varmaan hinaa sun pihaan, tai sittenhän sulla todellakin on se romu mutta et ole tarvinnut maksaa siitä mitään:D. Jäihän se valmiiksi täytetty luovutustodistus sille myyjälle? jos jäi älä huolehdi enempää, tuskin kuulet hänestä enää mitään. Osta toimiva auto! Onnea!
- alkup. kirj.
kokenut ostaja kirjoitti:
No ei varmaan hinaa sun pihaan, tai sittenhän sulla todellakin on se romu mutta et ole tarvinnut maksaa siitä mitään:D. Jäihän se valmiiksi täytetty luovutustodistus sille myyjälle? jos jäi älä huolehdi enempää, tuskin kuulet hänestä enää mitään. Osta toimiva auto! Onnea!
Joo kaikki paperit on sillä myyjällä ja jos se nyt sieltä vaan tuopi sen romun, niin soitan sitte varmaan poliisit alkaa vähän jo käämitykset multa palamaan kun meni tämä homma näin.
Ajattelinki jos tämä päättyy hyvin niin säästän vähänaikaa lisää rahaa, että saan paremman auton ja käytän asiantuntia apua.
- Jörö
No kuis kävi? jouduitko soittamaan poliisia paikalle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972