Kumpaa koulukuntaa?

Einsten#1

Eiku, mä olen yrittänyt soittaa mun matkapuhelimella lontooseen, sille Mattille, mut numero ei ookkaan käytös?! Eli, jos jollakin on frendejä Isossa Appelsiinissa, ni pyytäkää Matt Hustleria soittaan mulle! Cheers Mates.

Eniveis, oli mul asiaakin. Tulin just tost meiän lähikaupast ja juteltiin vähän ton kassan kaa niitä ja näitä. Kuvitelkaa tilanne, mis te olette just valmistaneet maailman mehevimmät oopperavoileivät (slurps, jo pelkkä ajatuskin tost herkust saa touhutipat liikkeelle mun suussa), ja kaikki on sujunut ihan nappiin. Sul on ollu kaikki mausteet esille otettuna ja samoin noi kaikki välineet mitä sä tarttet. Sul on ollut musa soimas ja hyvä fiilis päällä. Sit kreivin aikaan kaikki on valmista ja sä olet suuntaamassa pöytään, ku sä yhtäkkiä joudut väistämättömän asian eteen: korjaaks mä nää kamat nyt vai safkan jälkeen?

Tää issue jakaa ihmisten mielipiteitä kirjallisuudessa tosi paljon. Asiantuntijathan sanoo, et ne jotka siivoo HETI, on vähän sellasii skitsomaanisia ja tosi huomionkipeitä tyyppejä. Siis semmosii, joil on vaikeuksia ottaa rennosti. Siit taas ne jotka korjaa kamat myöhemmin, tai välttis ei ollenkaan, ne on niit oikeesti rentoi jamppoi, jotka ei pienestä stressaa. Niil on hyvä huumorintaju ja kaikki nauraa niille.

Kumpaa koulukuntaa te edustatte?

12

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuhkis

Mattilla on jo uusi. Sulle kävi kun pissiksille Alanyassa. Käy hei testeis, jooks? Miten koulu tähän muuten liittyy siis häh?

• EInsten#1

no, kiva juttu. Meil kyl synkkas yhteen tosi hyvin. Ei nyt niin hyvin ku ton lähikaupan kassan kaa. Tää on just tätä. Ei noihin ulkomaalaisiin miehiin voi luottaa sit yhtään. Mähän en oo mikään rasismi, te tiedätte et mä ajattelen lokaalisti ja osaan arvostaa todellista eriarvoisuutta. Mut on ne kyl vähän epäilyttävii.

No joo, siel neljän Kaija Koon k-marketissa olikin aika mälsää. Täytyy palata lähikauppaan. Mul olikin keitetyt kananmunat loppu, paras käydä hakee lisää. Minkäköhän dresmannin skraga-kauluspaita kombon heittäis päälle? Ehdotuksia otetaan vastaan.

• Einsten#1

Just sain keittiön siivottua. Mul on noin oopperaleivät venannu tos keittiönpöydäl ainakin vartin. Kiva hei, touhutipat valuu vaan suupielist, mut ei auta, pakko oli siivota. Kivempi sit syödä rauhassa ja rentoutuneena.

• Lakatut varpaankynnet

mä ainaskii tiskaan heti et sit voi siis ihan ottaa relaa enkä mä silti oo mikää tiukkis tai huumorintajuton tyyppi mut kivempi sit syödä rauhas ilman stressii siit jälkipyykist. et mun mielest ainoo oikee tapa on aatella asiat vähä pidemmälle.

• Einsten#1
        Lakatut varpaankynnet kirjoitti:

mä ainaskii tiskaan heti et sit voi siis ihan ottaa relaa enkä mä silti oo mikää tiukkis tai huumorintajuton tyyppi mut kivempi sit syödä rauhas ilman stressii siit jälkipyykist. et mun mielest ainoo oikee tapa on aatella asiat vähä pidemmälle.

ainakin ton sun kirjotuksen kannalta. Siis et sä nyt mikään funniest man alive oo mut, siis hauska.

• Lakatut varpaankynnet
        Einsten#1 kirjoitti:

ainakin ton sun kirjotuksen kannalta. Siis et sä nyt mikään funniest man alive oo mut, siis hauska.

emmä tiä tosta hauskasta, mut kiitti kuiteskii. mut silti mun mielestä ainaskii on tärkeetä se et jos on nähny vaivaa siihen ruuanlaittoo, oli sit oopperaspesiaalit tai esmes lehtipihvit aurajuustol ja valkosipuliperunat siihen kaveriks niin paljo kivempi on syödä ku tietää ettei sit sen jälkeen tarvi heti alkaa siivoon ja tiskaan....

• Emmanuele

vietät aika paljon aikaa lähikaupassa... taitaa olla muheva kassatäti ;P

• Einsten#1

ihmetellään tätä menoo yhdessä ja heitetään aina yläfemmat. Se sai mensan testistä 162pist ja suositteli muakin menee niihin. Se arvas oikein mun pisteet, siis sen takii kun se on niin fiksu.

• Lakatut varpaankynnet
        Einsten#1 kirjoitti:

ihmetellään tätä menoo yhdessä ja heitetään aina yläfemmat. Se sai mensan testistä 162pist ja suositteli muakin menee niihin. Se arvas oikein mun pisteet, siis sen takii kun se on niin fiksu.

puheen ollen, vähäks ne muut siel kaupas muuten katto pitkään. Se kassadaami sano yhelle toiselle et kato, noi on ny ne kaks älykästä kundii sieltä testistä!mä kuulin kun olin siin just laskemas sitä oululaisen rukiista siihen liukuhihnalle,vai oltiiks me sillo samas kaupas?Mä vaihdoin tota nikkii ettei ois niin paljo kateellisia niistä pojoista.Femmat täält!

• Einsten#1
        Lakatut varpaankynnet kirjoitti:

puheen ollen, vähäks ne muut siel kaupas muuten katto pitkään. Se kassadaami sano yhelle toiselle et kato, noi on ny ne kaks älykästä kundii sieltä testistä!mä kuulin kun olin siin just laskemas sitä oululaisen rukiista siihen liukuhihnalle,vai oltiiks me sillo samas kaupas?Mä vaihdoin tota nikkii ettei ois niin paljo kateellisia niistä pojoista.Femmat täält!

Meil kyl synkkaa ihan törkeen hyvin yhteen sen kassan kaa. Ihan ku me ei oltais tästä maailmasta. Tääl on muuten tosi paljon kateellisia täl palstalla. Esim toi Reiska82 (AKA R2D2), se on ihan sika kateellinen mulle ku oon voittanut sen 4-5kertaa väittelyis. Mut ei se mitään. Elämä on ku suklaatorttu - joskus se vaan on vedettävä naamaan.

Mä vastaan liukualafemmoilla, eli ei lyödä loppuun asti, vaan kämmenet liukuu vasten toisia, nii et siin on pari senttii rakoo!

• Lakatut varpaankynnet
        Einsten#1 kirjoitti:

Meil kyl synkkaa ihan törkeen hyvin yhteen sen kassan kaa. Ihan ku me ei oltais tästä maailmasta. Tääl on muuten tosi paljon kateellisia täl palstalla. Esim toi Reiska82 (AKA R2D2), se on ihan sika kateellinen mulle ku oon voittanut sen 4-5kertaa väittelyis. Mut ei se mitään. Elämä on ku suklaatorttu - joskus se vaan on vedettävä naamaan.

Mä vastaan liukualafemmoilla, eli ei lyödä loppuun asti, vaan kämmenet liukuu vasten toisia, nii et siin on pari senttii rakoo!

toi liukualafemma!Joo tääl on paljo jengii, jotka alkaa huopaan ja soutaan jossain keskustelus ja ne ei vaa tajuu et ne ei voi voittaa.
        Siit kassadaamista mun pitiki sulle sanoo kato ku tsiigasin just sun uuden alotuksen (mikä oli muuten ASIAA! femma!)et jos se näki sun kuiskailut sille hyvännäköselle beibelle ni se saatto kieltää sitä soittamasta sulle,se meinaa vaikuttas vähä kiinnostuneelta susta ni noi naisetha on niin ku tiiät ni tosi kieroja tollasis jutuis.

• aloittelijatar

että koko kämpän sotkeutuminen alkaa tiskipöydästä. Alkutilanne: siisti, puhtautta kiiltelevä asunto, jossa astianpesukone jynssää viimeisiä likatahroja astioista. Tyytyväisenä valmistat em. leivät. Et tietenkään haluaisi sorkea millään tavoin juuri puunattua tilaa: mutta minkäs teet -leivät ovat valmiina, olet väsynyt ja nälkäinen ja viimeiset voimasi eivät riitä enää tyhjentämään astianpesukonetta.
      Eli häivyt syömään saaliisi muristen nurkan taakse.
      Tämä on kaaosteorian alkutilanne, sillä pikkuhiljaa likaiset astiat tiskipöydällä alkavat levittää sotkuaan: ne metastasoivat kertyneiksi sanomalehdiksi keittiöpöydälle, hammastahnaroiskeiksi vessan peiliin ja vaihtamattomiksi lakanoiksi.
      Jos sellaisessa kaaoksessa jaksat valmistaa ruokaa itsellesi, ei tule mieleenkään alkaa korjata työvälineitä pois, ennen ainoaa nautintoasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe