Olen ollut nyt tyttöystäväni kanssa yhdessä 5 vuotta.
Epäilen vahvasti että hän on tapaillut toista satunnaisesti jo 3 vuotta.
Viimeisimmän vahvistuksen epäilyihini sain noin 3kk sitten ja olen sen jälkeen yrittänyt lähteä jo useasti.
Vaikka hän onkin usein satuttanut minua, ajattelen vain kuinka hän pärjää jos lähden.
Tiedän ettei tämä juttu voi enää jatkua,mutta en haluaisi satuttaa häntä.
Petetty
5
1207
Vastaukset
- Inxj
Yrittää välttää satuttamasta häntä jos hän on satuttanut sinua jo kolme vuotta?
- Lukija...
Eikö hän ole satuttanut Sinua ja useasti tapailemalla toista miestä? Niin makaa kuin petaa sanotaan. Hän on varmaan aikuinen ja pitäisi pystyä kantamaan vastuuta tekemisistään.
Ei muuta kuin kissa rehellisesti pöydälle. Keskustelette yhdessä ja sovitte jatketaanko vai lopetetaanko. Kerro myös jos sinä et enää pysty luottamaan ja siksi jatkamaan. Ei kannata lakaista asiaa maton alle. - järki
mistä sait vahvistuksen epäilyihisi? oliko tarpeeksi luotettava tieto?
- mielipiteesi
Tyttöystäväni on parturi. Kyseinen heppu tuli usein parturiin juuri kun olin lähdössä illaksi töihin. Tyttöystäväni alkoi hihittelemään ja punastelemaan kun ko. heppu tuli käymään.
Kuulin naapureilta että hepun auto oli ollut useasti pihassamme koko illan n.5 tuntia.
He viikottain soittelivat ja lähettelivät tekstiviestejä toisilleen tyyliin "hyvä ilma naku-uinnille."
Tyttöystäväni kirjoitti ajatuksissaan äijän nimen kauppalappuun jne..
Kun kysyin asiasta alkoi huuto ja räyhääminen, ja keskustelu loppui siihen.
Tyttöystäväni lupasi olla tapaamatta kaveria, mutta kuitenkin huomasin soittelun ja viestittelyn jatkuvan. Vai olenko vain liian epäileväinen? En enää tiedä mitä uskoa. hulluksihan tässä tulee.. - tuo
mielipiteesi kirjoitti:
Tyttöystäväni on parturi. Kyseinen heppu tuli usein parturiin juuri kun olin lähdössä illaksi töihin. Tyttöystäväni alkoi hihittelemään ja punastelemaan kun ko. heppu tuli käymään.
Kuulin naapureilta että hepun auto oli ollut useasti pihassamme koko illan n.5 tuntia.
He viikottain soittelivat ja lähettelivät tekstiviestejä toisilleen tyyliin "hyvä ilma naku-uinnille."
Tyttöystäväni kirjoitti ajatuksissaan äijän nimen kauppalappuun jne..
Kun kysyin asiasta alkoi huuto ja räyhääminen, ja keskustelu loppui siihen.
Tyttöystäväni lupasi olla tapaamatta kaveria, mutta kuitenkin huomasin soittelun ja viestittelyn jatkuvan. Vai olenko vain liian epäileväinen? En enää tiedä mitä uskoa. hulluksihan tässä tulee..ei ollut provo,niin eiköhän ole taas törmätty vanhaan totuuteen,että kaikki parturit on kevytkenkäsiä,mutta kaikki kevytkenkäset ei oo partureita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824