löytää työpaikka Suomesta

elena

Olen joutua epätoivoon, ilman työtä jo vuosia...
Valmistuin Suomen korkeakoulusta (mediatekniikka), opiskelen suomea koko ajan, haluan olla töissä, mutta saan vain kieltäviä vastauksia työnantajilta. Onko mahdollinen löytää joku työpaikka venäläiselle Suomessa? Tällä on kansainvälisiä yrityksiä, joilla on kauppa asiat venäjänkiellisten maiden kanssa. En tiedä, mitä tehdä.

8

1678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vientiala?

Oletko kokeillut kuljetus-tai vientialaa? Näillä aloilla on varmaan huutava pula sinunlaisistasi henkilöistä.Miten olisi uudelleenkouluttautuminen?
      Media-alalta on varmasti syntyperäisen suomalaisenkin vaikea löytää töitä,valitettavasti.

• Gingery*

Kaltaisesi venäjän kielen sujuva osaaja varmasti saa töitä. On varmasti monia yrityksiä, jotka osaa nimenomaan arvostaa venäjän kielen taitoa. Ja kun suomen kielesikin on noin sujuvaa :) Tsemppiä!

Näin suomalaiselle venäjän kieli on aika hankala opeteltava. Mediatekniikasta en tiedä. Taitaa tosiaan olla kiven alla sen alan paikat vaikka ois syntyperänen suomalainenkin... Mut kaupalliselta alalta esim. varmasti löytys ottajia sun kaltaiselle osaajalle. Ehkä jotenkin media-alaltakin, jos olis vaikka tekemisissä viihdetuotannon kanssa venäläisille turisteille. En tiiä, kun en silleen tunne alaa. Media-alallehan taitaa olla liikakoulutusta.

• vato retro

1. Kiinteistönvälittäjät erit. Kaakkois-Suomi
      2. Lastenhoitajat
      3. Tulkiksi ja myyntisihteeriksi seuraaville: YIT, Skanska, NCC, Lemminkäinen, Kone, Ruukki, Outokumpu, Stora Enso, Metsäliitto, Metso, Tulikivi, Pöyry, Nokia, Huoneistokeskus.
      4. Venäjän rahastoihin liittyvät sihteerin hommat pankkiiriliikkeessä.
      5. Vanhusten hoito
      6. Myyntikouluttaja - miten myyt venäläiselle.
      7. Venäjän kielen opettaja / tapakouluttaja

Jos ei tärppää niin siivoamaan pääsee aina, ja ravintolaan.

Huoh. Kyllä duunia löytyy, Elena. Pää pystyyn.

• toiveikkuus (elena)

Kiitos kaikille! Toivon, että uudessa vuodessa löydän työpaikan.

• Nimetön

Privet!
      Natknulas' na tvojo ob'javlenie...
      ja toze Jelena i u menja analogi4naja problema, no sej4as! udalos' li tebe naiti rabotu? 4to pomoglo?
      spasibo, poka!

• elena

Da, työvoimatoimisto pomoglo najti koulutusohjelma (koululutus pakollinen työharjoittelu). Työharjoittelupaikka takze oni nashli i posle okonchanija menja ostavili rabotat'. Ja znaju takze mnogo sluchaev, kogda rabotu nashli cherez russkih znakomyh. Nado probovat' vse varianty. Udachi!

• natasha82
        elena kirjoitti:

Da, työvoimatoimisto pomoglo najti koulutusohjelma (koululutus pakollinen työharjoittelu). Työharjoittelupaikka takze oni nashli i posle okonchanija menja ostavili rabotat'. Ja znaju takze mnogo sluchaev, kogda rabotu nashli cherez russkih znakomyh. Nado probovat' vse varianty. Udachi!

Moi, ensimmäiseksi, kiitän teitä, että kerrotte kokemuksestanne! Minä opiskelen media-assistentiksi ammattiopistossa, arvioitu päättymisaika tänä kesänä. Olen huolissani koska, on aika rankka lyötä vaikka palkatonta harjoittelupaikkaa mainostoimistossa, mutta niin halusin saada media alan töitä...
        Minne voisin hakea vielä harjoittelupaikan saamiseen?

Privet, ho4u poblagodarit vas za to, 4to delites opitom! ja v etom godu zakan4ivaju ammattiopisto, u4us na media-assistentti, i stolknulas s tem, 4to v reklamnih agentstvah net mest daj dlja prohojdenija neopla4ivaemoi praktiki, a tak hotelos bi ostatsja posle praktiki i na rabote. rasstroena o4en. Na kakih predprijatijah krome mainostoimisto mojno naiti rabotu media-assistentti?

• ei töitä ole paljon
        natasha82 kirjoitti:

Moi, ensimmäiseksi, kiitän teitä, että kerrotte kokemuksestanne! Minä opiskelen media-assistentiksi ammattiopistossa, arvioitu päättymisaika tänä kesänä. Olen huolissani koska, on aika rankka lyötä vaikka palkatonta harjoittelupaikkaa mainostoimistossa, mutta niin halusin saada media alan töitä...
        Minne voisin hakea vielä harjoittelupaikan saamiseen?

Privet, ho4u poblagodarit vas za to, 4to delites opitom! ja v etom godu zakan4ivaju ammattiopisto, u4us na media-assistentti, i stolknulas s tem, 4to v reklamnih agentstvah net mest daj dlja prohojdenija neopla4ivaemoi praktiki, a tak hotelos bi ostatsja posle praktiki i na rabote. rasstroena o4en. Na kakih predprijatijah krome mainostoimisto mojno naiti rabotu media-assistentti?

Opiskelet juuri alalle, jonne on paljon tulijoita ja vain rajallinen määrä paikkoja. Suomessa on älyttömän paljon ylikoulutusta, mutta rajallinen määrä työpaikkoja.

Palkatonta harjoittelua todennäköisesti löytyy, jos otat suoraan yhteyttä mainostoimistoihin. Eri juttu palkanmaksun kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      88
      4464
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3860
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3529
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3210
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2822
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2382
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2096
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1781
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe