unta edellisyönä ja minua vaivaa kovasti, mitä se merkitsee. Kuka haluaa kuulla sen?
Osaako täällä kukaan tulkita uneni?
8
324
Vastaukset
- tietenkin
täällä on selittelijöitä jos millaisia. Mutta jos se
uni kuuluu sarjaan hekumointi tai vastaava niin anna
olla. Unet on niitä ajatuksia ja tekoja mitä päivän mittaan on päässä pyörinyt. Joskus kauempaakin.
Anna olla,niin pääsee kaikki helpommalla. Voit näin ja näillä ohjeilla tulkita perversiset unesi.- ollut kyse.
Toisessa unessa katselin peilistä itseäni ja toisessa rakastelin itse itseni kanssa. Minusta se oli jotenkin absurdi ja omituinen uni, eikä tämä ole mikään vitsi. Jotenkin hirveän hämmentävää.
- edellinen viesti
tulla perille?
- KEHOTUS
ollut kyse. kirjoitti:
Toisessa unessa katselin peilistä itseäni ja toisessa rakastelin itse itseni kanssa. Minusta se oli jotenkin absurdi ja omituinen uni, eikä tämä ole mikään vitsi. Jotenkin hirveän hämmentävää.
Mitä olet viime aikoina harrastellut; onko aikaa vietetty liikaa oman kropan tutkailussa yms.
Ei selitys vaan KEHOTUS ON tämä: nosta katseesi korkealle oman napasi yläpuolelle! Se on ensimmäinen vaihe psyykisen tervehtymisesi tiellä. Katsele ympärillesi Jumalan luontoon, avaa silmäsi sen kauneudelle.
Rukoile sen jälkeen Jumalalta lisää uskoa voidaksesi kiinnittää katseesi Vapahtajaan, meidän Herraamme, joka yksin voi pelastaa sinut joutumasta kadotukseen.
Jeesus vapauttakoon sinut saastaisista unistasi. Jos niitä haluat hautoa mielessäsi, olet menossa kohti iankaikkista pimeyttä. Ja mikäli olet pelkkä pelleilijä tällä palstalla, ei suuntasi ole yhtään parempi.
- oli kaikkien paras
unienselittäjä.
Hänen jäkeensä ei ole toista syntynyt maailmaan. - joskus pienenä
poikana että olin vessanpöntön edessä. Aloin kusemaan ja heräsin ikävästi kun kusin alleni. Tuntui niin todelliselta se että seison pöntön edessä mutta en näköjään seisonut >:(
- keskuuressa
heh, heh!
- tapaista,
Luulevat seisovansa, mutta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608