Eli mitkä NÄISTÄ ominaisuuksista ovat tärkeimpiä miehessä(myös perusteluja):
-sivistyneisyys (mielenkiinto ja tietämys eri viihteen aloista, kuten musiikista ja elokuvista tai jokin musikaalinen harrastus)
-koulutus (miten hyvä koulutus tai ammatti on, ja miten pärjää työssään)
-mielenkiinto tieteisiin tai luontoon (harrastaa jotain eri tieteen aloihin tai luontoon liittyvää)
-mielenkiinto kulttuuriin tai yhteiskuntaan (tietämys esim. taiteesta, kirjallisuudesta tai politiikasta
-urheilullisuus (harrastaa urheilua, ei välttämättä mitenkään säännöllisesti, mutta omistaa hyvän peruskunnon)
tiedän, että tässä on vain muutama eri ominaisuus, mutta juuri näistä haluaisin mielipiteitä ja perusteluja.
Huom! vastauksenne ovat vain eri mielipiteitä ei ole mitään oikeaa tärkeysjärjestystä.
TÄRKEINTÄ MIEHESSÄ?
18
4690
Vastaukset
- Kylteri
käsitys sinulla sivistyksestä. Sivistys pitää sisällään ainakin nuo neljä ensimmäistä kohtaa.
- hip hips
-sivistyneisyys: onhan se kiva jos viihtyy esim jossain konsertissa tai vaikka baletissa. mukavaa joskus käydä "sivistäytymässä". ettei ihan sohvaperuna ole.
-koulutus: pitäisi edes yrittää tehdä töitä/hakea töitä. itse huilaan n. ½ vuotta ja kun teen töitä niin sit teen. eli ei minulle työnarkomaania. mutta rahahan helpottaa elämää ja sitä työllä saa, ilmankin pärjään hyvin!
-mielenkiinto tieteisiin tai luontoon: ihan perus kiinnostus. ei merkitystä, kunhan suostuu edes metsään kävelylle marisematta aina.
-mielenkiinto kulttuuriin tai yhteiskuntaan: ei tarvitse olla kiinnostunut. tähän voi varmaan laskea matkustamisen, joka olis positiivista. pitäs hyväksyä (ei välttämättä pitää niistä) eri kulttuurit!
-urheilullisuus: tärkeää! elämän ja kunnossa pysymisen edellytys. mutta ei mikään himoliikkuja. - mizz86
mun mielestä pitää ainaskii olla iso pippeli. koska sit voi tyydyttää mut
- mizz86
ja ISO kyrpä!!!!
- n23wee
-sivistyneisyys (mielenkiinto ja tietämys eri viihteen aloista, kuten musiikista ja elokuvista tai jokin musikaalinen harrastus)
--tärkeetä, mut populaarikulttuurin lisäksi tietämystä pitää kyllä olla aika helvetin paljosta muustakin.
-koulutus (miten hyvä koulutus tai ammatti on, ja miten pärjää työssään)
--koulutustasolla ei väliä, kunhan on joku muu(kin) koulutus kuin pelkkä pk tai lukio. työssäkäyvä pitää ehdottomasti olla, eli työttömät ja päätoimiset opiskelijat ei kiinnosta. ja mielellään oman alansa hommissa. lisäksi tulotaso sais olla parempi kuin mulla tai vähintään yhtä "hyvä". (=brutto 1750/kk)
-mielenkiinto tieteisiin tai luontoon (harrastaa jotain eri tieteen aloihin tai luontoon liittyvää)
--ei tärkeetä
-mielenkiinto kulttuuriin tai yhteiskuntaan (tietämys esim. taiteesta, kirjallisuudesta tai politiikasta
--mielenkiinto sinänsä ei oo tärkeetä, mutta se että tietää/ymmärtää näistä asioista on.
-urheilullisuus (harrastaa urheilua, ei välttämättä mitenkään säännöllisesti, mutta omistaa hyvän peruskunnon)
--näistä selkeä ykkönen. mutta yhtä tärkeää kuin uheilullisuus/liikunnallisuus itsessään on se, että se myös näkyy kropassa. eli hyvän peruskunnon lisäksi sais omistaa selkeästi erottuvat lihakset. - .......
oli kaikki vaihtoehdot??
Ei MIKÄÄN NOISTA hei! On ihan erijutut mitä miehessä arvostan...
Ei mitään "älykköä" jaksa kukaan kuunnella joka on NIIIN sivistynyt että... - Sivistynyt neiti
"-sivistyneisyys (mielenkiinto ja tietämys eri viihteen aloista, kuten musiikista ja elokuvista tai jokin musikaalinen harrastus)"
Tietoa saisi olla muustakin, kun massaviihteestä. Esim. kirjoista ja historiasta. Nykyään yleistieto ja "sivistys" on hyvin laaja asia, joten ehkä itse määrittelisin sen näin: kun lukee sanomalehteä, omaa jonkinlaisen näkemyksen / pohjatiedot isoimmasta osasta asiaa. Sanomalehdeksi ei sitten kelpaa Ilta-Sanomat. ;=)
"-koulutus (miten hyvä koulutus tai ammatti on, ja miten pärjää työssään)"
Koulutuksella ei sinänsä ole väliä, kunhan on kunnianhimoa ja pärjää työssään.
"-mielenkiinto tieteisiin tai luontoon (harrastaa jotain eri tieteen aloihin tai luontoon liittyvää)"
Jonkinlainen pohjatieto riittää. Esim. olisi mukavaa, jos mies erottaisi koivun ja kuusen toisistaan. ;=) Mielenkiinnosta saa plussaa, mutta en pidä välttämättömänä sitä, että mies tosissaan harrastaa vaikkapa tähtitiedettä tai metsästystä. Miinusta siitä ei saa, muttei plussaakaan.
"-mielenkiinto kulttuuriin tai yhteiskuntaan (tietämys esim. taiteesta, kirjallisuudesta tai politiikasta"
Välttämättömyys.
"-urheilullisuus (harrastaa urheilua, ei välttämättä mitenkään säännöllisesti, mutta omistaa hyvän peruskunnon)"
Säännöllinen liikuntaharrastus on välttämätön. - Sanoisimpa
että tuo sivistyneisyys on aika täsrkeää, ainaki mule ku ite harrastan musiikkia. Urheilullisuus on kanssa aika tärkiää, mutta ei nyt välttämättä mikään hillitön bodaaja tarvi olla. Tieteet ja luonto on vähän plus miinus nolla.
Mutta sanosinpa että kaikkein tärkeintä on että mies on huomioonottava ja oma ittensä. Ei vedä mitään roolia tai esitä jotain machoa. Näillä pärjää jo pitkälle. - neiti vm 75
Voima viehättää tottakai ja vahva luonne mutta empaattinen täytyy olla, ei mikään despootti.
Leveät hartiat on must jotka siis kertovat suoraan testosteronin määrästä kuten myös leveät leukaperät.
Ulkonäkö pitää miellyttää mutta ei se ole läheskään aina klassinen komeus vaan pienet yksityiskohdat jotka alkavat miellyttää silmää.
Niin ja miehen tuoksu... Joku tuoksuu luonnostaan hyvälle mutta hyvää hajustetta kannattaa silti käyttää.
Kädentaidot on ihan ehdottomia, miehen pitää osata liki kaikkea, mutten ny tarkota mitään ruuanlaittoa ja muuta nyperrystä =)
On tullu kokeiltua akateemisia ukkoja ja vaikka mitä mutta jotenkin vaan ne duunarit on parhaita.. Nameja!
Sivistyksellä ei niin paljon ole merkitystä mulle, pääasia että yhteiset harrastukset löytyy, omistamisella mistä kyselit niin ei ole väliä, mulla on perittyä omaisuutta aika paljon enkä oo ikinä ettiny miehestä mitään elättäjää vaan halunnu omillani tulla toimeen.
Mutta en mä kyllä jaksas ukkoa joka haluaa kiertää viikonloppusin museoita eikä osaa vaihtaa öljyjä autoon tms tämmösiä kädettömiä nyhveröitä jotka ite ehdottaa että hei kulta, voisin ny imuroida, on mun vuoro.
Miehen pitää olla MIES! Turvaks naiselle ja ihana huolehtivainen ja itsevarma ja rohkea jne.. Eikä mikkää pyykkäri.
Ai niin ja sormukset miehen sormissa on ÄLLÖJÄ!! Naismaisia.. (en tarkoita kihlasormusta mutta muut) Ei kannata käyttää... Mieluummin panosta paksuun kultaseen panssariketjuun kaulaan, se on älyttömän tseksy!- sp 86
Aikuiseksi kasvanut pissis.
- että tällaista
"Mieluummin panosta paksuun kultaseen panssariketjuun kaulaan, se on älyttömän tseksy!"
No johan markkinat.
- mievaaan
ei tollasilla pinnallisilla jutuilla lopulta ole merkitystä. Jos ihminen on mukava ja sen seurassa viihtyy ei millään kulttuuritietämyksellä ole väliä vaan enemmänkin sillä että toinen on valmis myös sellaisiin juttuihin joista ei itse välttämättä välitäkkään, vaikka ooppera esitykseen. Yritys palkitaan. Mutta siinä vaiheessa noilla on väliä jos toinen ei suostu mitään noista tekemään.
- :):)
Tärkeintä olisi hyvä yleissivistys. Se ei ollut kuitenkaan tuossa listassa. Tuo sivistyneisyys siten kuten sen kuvaat, ei täsmää käsitykseeni hyvästä yleissivistyksestä.
Tuosta listasta valitsisin varmaan kuitenkin sivistyneisyyden. Itse harrastan musiikkia, pienen ikäni olen harrastanut ja olisi mukava jos olisi samanhenkinen kumppani.
Ei kuitenkaan liian samanhenkinen.
Työllä en niinkään näe suurta merkitystä, tekee sitä mitä tykkää, kunhan tulee toimeen ja jos todella vakavaa kumppania etsitään, niin tarvittaessa tulevaisuudessa pystyy lapsia kasvattamaan.
Sanoisin ettei mikään noista ole hyvä ylenmäärin. Eikä noiden perusteella valitse mitään. Se on se luonne mikä määrää ja jos oikeasti seuraa luonnettaan, tekee sitä mitä haluaa. Miehen luonne siis määrää ja nuo kiinnostukset tulee vain ylimääräisenä lisänä. Sitä paitsi, noita pystyy aina ihmisessä muuttamaan, tai ne voi tuhoutua. Turha mitään tuollaista palvoa. - :):)
muuten haluat juuri näistä mielipiteitä ja perusteluja???
- asijjantuntija
Aivan turha miehenä käydä läpi mitään pitkiä "positiivisia asioita" listoja. Vaikka täytät kaikki vaihtoehdot, mutta omaat myös yhden asian "negatiivisissa" asioissa(ujo,liian vaatimaton, pihi jne) niin olet samantien sosiaalisesti epäkelpo ja joudut taistelemaan paikasta auringossa ja pakottamaan itsesi joksikin toiseksi.
Toivoo ikisinkku ujo 26v ekonomi. - periaatteessa
asijjantuntija kirjoitti:
Aivan turha miehenä käydä läpi mitään pitkiä "positiivisia asioita" listoja. Vaikka täytät kaikki vaihtoehdot, mutta omaat myös yhden asian "negatiivisissa" asioissa(ujo,liian vaatimaton, pihi jne) niin olet samantien sosiaalisesti epäkelpo ja joudut taistelemaan paikasta auringossa ja pakottamaan itsesi joksikin toiseksi.
Toivoo ikisinkku ujo 26v ekonomi.Eli periaatteessa kannattaa pyrkiä poistamaan niitä negatiivisia ominaisuuksia kuin lisäämään positiivisia...
- :):)
asijjantuntija kirjoitti:
Toivoo ikisinkku ujo 26v ekonomi.Niinpä kai,
mutta muista,
että sinä et tarvitse kaikkia. Vai?
Ihmiset tykkää erilaisista persoonista.
Minusta esimerkiksi ujous on vain ja ainoastaan positiivista. Kuten myös vaatimattomuus, jos se oikeasti on persoonaa ja tulee sisältä.
"Maan ihmiset kasvattavat jopa viittä tuhatta ruusua yhdessä kukkatarhassa eivätkä kuitenkaan löydä, mitä etsivät. Kuitenkin he voisivat löytää etsimänsä yhdestä ainoasta ruususta tai tilkasta vettä."
Kerran yksi ihminen sanoi myös yksinkertaisesti, mutta kuitenkin viisaasti, että "Älä yritä muuttaa itseäsi, ethän sitten enää ole sinä."
Tottahan huonoiksi kokemiaan luonteenpiirteitä voi peitellä mutta muista säilyttää itsesi..
Ja, turha yrittää olla muuta kuin on, sillä tavalla antaa huonoimman vaikutelman. Ainakin minun mielestäni. Ole vain oma itsesi.
Joku pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet, älä tavoittele koko maailmaa, en usko että sinä sitä sillä tavalla saat. Kun lopetat sen tavoittelun, uskon, että löydätkin sen paremmin.
Tulipa saarnaa. Tämä on taas vain minun mielipidettäni. - :):)
:):) kirjoitti:
Niinpä kai,
mutta muista,
että sinä et tarvitse kaikkia. Vai?
Ihmiset tykkää erilaisista persoonista.
Minusta esimerkiksi ujous on vain ja ainoastaan positiivista. Kuten myös vaatimattomuus, jos se oikeasti on persoonaa ja tulee sisältä.
"Maan ihmiset kasvattavat jopa viittä tuhatta ruusua yhdessä kukkatarhassa eivätkä kuitenkaan löydä, mitä etsivät. Kuitenkin he voisivat löytää etsimänsä yhdestä ainoasta ruususta tai tilkasta vettä."
Kerran yksi ihminen sanoi myös yksinkertaisesti, mutta kuitenkin viisaasti, että "Älä yritä muuttaa itseäsi, ethän sitten enää ole sinä."
Tottahan huonoiksi kokemiaan luonteenpiirteitä voi peitellä mutta muista säilyttää itsesi..
Ja, turha yrittää olla muuta kuin on, sillä tavalla antaa huonoimman vaikutelman. Ainakin minun mielestäni. Ole vain oma itsesi.
Joku pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet, älä tavoittele koko maailmaa, en usko että sinä sitä sillä tavalla saat. Kun lopetat sen tavoittelun, uskon, että löydätkin sen paremmin.
Tulipa saarnaa. Tämä on taas vain minun mielipidettäni.Lisäyksenä vielä:
Tee niitä asioita, mistä itse pidät, mutta tee ne sitäkin määrätietoisemmin.
Älä ala muokkaamaan itseäsi sen mukaan, mitä "muut odottavat".
Omat itsensä olevat miehet ne on, jotka kiehtoo.
Ei ne, jotka ovat kehittäneet itsestään sellaisen, mitä luulevat kaikkien haluavan.
Sitä paitsi, kuka haluaisi rinnalleen täydellisen puolison?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318