Voiko mies olla liian hyvä sängyssä minulla aina suhteen kestäessä käynyt niin et nainen ei enää halua seksi kovin usein eräs entinen naiseni sanoi aika mielenkiintoisen teorian eli olen liian hyvä sängyssä ja tyydytän naisen tarpeet pitemmäksi aikaa kuin muut tosin olen saanut hieman risujakin et oon aika kova kuorainen mikä tosin on kuulemma hyvä mut joskus pitäs osata "rakastella" olen yrittänyt ja luullut onnistuneeni mut sit taas jälkikäteen sanottu et aluks oli herkkää mut sit se taas meni "ryskytykseks"niinkuin aina...tiedän et naisen mieliala vaikuttaa siihen miten haluaa mut miehil ei sitä taida olla eli kovaa kovaa...
Yritin
4
665
Vastaukset
- konekyrpä
sulla on tainnu mennä aamu ja iltalääkkeet sekasin?
kirjotahan toi seksti uusiksi niin palataan astiaan.... - Inxj
...en oo kyllä koskaan kuullu että naista vois rynkyttää liian kovaa tai hyvin, yleensä kyse on siitä että muijaa ei kiinnosta koska mies käyttäytyy yleisesti ottaen kuin tossu.
- nainen nainen nainen
Seksuaalisesti taitava mies tyydyttää naisen rakastellessaan sekä emotionaalisesti että fyysisesti ja siihen ei naimiset ja ryskytykset riitä... .... että opettele lisää...
- vastaus!
Taidat olla niitä naisia, jotka saa huomiota mieheltään ainoastaaan rakastellessa... Minä myönsin että rakastellessa minusta tulee luolamies. Mutta en kirjoittanut etten osaisi ottaa naistani huomioon, sillä seksin aikana ei varmasti kukaan nainen saa emotionaalisia tarpeitaan tyydytetyksi. Minä paikkaan varmasti "seksuaalisia puutteitani" huomioimalla naistani arjessa. Minä rakastan häntä, harrastan hänen kanssaan, pidän häntä kuin kukkaa kämmenellä. En väitä että olisin täydellinen sillä tulisuuteni tietäen myös rakkaaltani vaaditaan paljon. Mutta mikä tärkeintä me puhumme toisillemme. Emme koskaan ole riidoissa pitkään, vaan selvitämme ongelmat; sillä me tarvitsemme toisiamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824