tragus

karsu

mites toi traguksen otto?? kuin tekee kipeetä? kannattaako ottaa ennemmi rengas vai tappi vai kannattaako ottaa ollenkaan:)??

12

1691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilen

Itse ajattelin myös ottaa traguksen, kunhan taas saan vähän rahaa haalittua kasaan :)
      Itse mietin myös, että mahtaa sattua aika paljo. Mulla oli industrial hetken aikaa ja sen ottaminen sattui aivan pirusti! Eikä se ehtinyt edes parantua ennen kuin oli ehtinyt kasvaa jo pihalle :(
      Sitä en tiedä onko tuo traguksen kohta samanlaista rustoa kuin ylhäällä..
      Se, että ottaako renkaan vai tapin on täysin maku asia! (mun juttu on renkaat X)
      Ja KYLLÄ lävistyksiä kannattaa aina ottaa mikäli niistä tykkää, ne ovat kauniita taideteoksia vartalossa :)

• Tahtoo-kans

Pelottaa ja haluttaa-mutta mitä se maksaa? Voiko mennä oman korun kanssa?

• karsu
        Tahtoo-kans kirjoitti:

Pelottaa ja haluttaa-mutta mitä se maksaa? Voiko mennä oman korun kanssa?

se on noin 50euroa, riippuu vähän että missä se laitetaan...luulisin etteivät liikkeessä laita oman korun kanssa, mutta en yhtään ole varma.

• GoldiloCks

industrialiin verrattuna ei traguksen ottaminen muuta kun vähän nipistänyt (ainakin itsellä indu oli perkeleellinen kokemus) :D Oma tragukseni maksoi neljäkymppiä kaarevalla tapilla. Nyt siihen on kasvanut ikävä patti, joka näyttää kuitenkin rauhoittuvan ja pienentyvän. Ei valittamista, kyllä tää tragus on toistaseksi ollut hintansa väärti. :)

• ilz

se satu :) se on ihan hetkessä ohite ja nipistää ihan pikkuisen vaan. Ite meinasin kyllä pyörtyä, kun lävistä oli huono ja ei saanut laitettua sitä korua kiinni.

Jos ottaa renkaalla, niin tietysti lävistys paranee nopeammin, mutta se rengas saattaa olla hiukan edessä -varsinkin jos on pitkät hiukset.

Luulisin että tragus maksaa siitä 35 eurosta ylöspäin.

ja traguksen ei pitäisi kasvaa ulos, (kun itse hätäilin että se on kasvamassa) jos kasvaa niin se on huonosti lävistetty.

• tyhmiä

kyselen.....
      mikä on tragus??
      ja muutenkin joku vois kertoo mikä lävistys on mikin, oon tosi tampio näissä....
      Kiitos jo etukäteen :)

• Ixxus

• karsu

ihan viisaita kysymyksiä:) netistä löytyy tosi paljon kuvia lävistyksistä sekä niiden nimistä... pistät hakuun vaan, niin kyllä löytyy:)

• Mimosa1982

Otin korun tragukseen n. kolme kuukautta sitten, ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Koruna mulla oli alussa ihan sellanen perustappi. Paremmaksi olen nyt kuitenkin havainnut tollasen banana-tapin...Ja kannattaa ottaa tarpeeksi pitkä koru siihen alussa, paranemisen, ym kannalta.

Targuksen lävistys ei tehnyt kovinkaan kipeää, rusto vaan on sen verran paksua tuossa kohdassa, että sitä pitää rei'ittää vähän pidemmän aikaa;)

Itsellä koko operaatio maksoi koruineen päivineen 32 euroa, eli riippuu varmasti aika paljon liikkeestä.

• jaanabaana

Otin traguksen pari vuotta sitten ja muistan vieläki sen tuskan! Lävistäjä on erittäin ammattitaitonen ja suosittu ja lihastaki sillä näytti olevan eli ei voimaa pitäs puuttua.. Se alko laittaan sitä niin sen kädet tärisi hulluna ku sen piti niin kovaa painaa mutta samalla varoa ettei se mene liian kauas. Sitten kuului kamala 'krunts' ja mie karjasin. Mutta neula ei ollukkaan menny vielä kokonaan läpi. Eli lisää käsien vapinaa ja toinen 'krunts' ja karjasu perään. Siinä vaiheessa alko olo helpottaa ko näin että se alko laittaa korua.

Niinku moni muuki asia, tää on varmasti yksilöllistä kuinka sattuu mutta mulla kipu oli kamala. Mutta toisaalta, eihän se tilanne kestä edes minuutteja, niin eiköhän sen kestä! Ja sen jälkeen lävistystä ei ole ees aristanu.
      Tsemppiä ja uskallusta :)

• Nimetön

Mitenkäs nappikuulokkeet sopii yhteen tragusien kanssa, onko kokemuksia? Kova on halu ottaa molempiinkin korviin mutta haluaisin vaan tietää miten kauan toi musiikin kuuntelu rajottuu vai rajottuuko kenties ollenkaan.

• .--..-

Traguksen laitto rajoittaa musiikin kuuntelua. Mulla on ollut tragus nyt noin reilu kuukauden, eikä vielä toivoakaan musiikin kuuntelusta. Mutta kyllähän toisella korvalla pystyy kuunnella :) Elikkä ei kannata laittaa molempiin korviin samaan aikaan, muuten et voi kuunnella musiikkia!! Toisaalta, musiikki vai tragus :D itse olen pitänyt traguksesta hurjan paljon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      287
      5923
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3465
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2690
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      91
      1679
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1077
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      885
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe