mites toi traguksen otto?? kuin tekee kipeetä? kannattaako ottaa ennemmi rengas vai tappi vai kannattaako ottaa ollenkaan:)??
tragus
12
1688
Vastaukset
- haaveilen
Itse ajattelin myös ottaa traguksen, kunhan taas saan vähän rahaa haalittua kasaan :)
Itse mietin myös, että mahtaa sattua aika paljo. Mulla oli industrial hetken aikaa ja sen ottaminen sattui aivan pirusti! Eikä se ehtinyt edes parantua ennen kuin oli ehtinyt kasvaa jo pihalle :(
Sitä en tiedä onko tuo traguksen kohta samanlaista rustoa kuin ylhäällä..
Se, että ottaako renkaan vai tapin on täysin maku asia! (mun juttu on renkaat X)
Ja KYLLÄ lävistyksiä kannattaa aina ottaa mikäli niistä tykkää, ne ovat kauniita taideteoksia vartalossa :)- Tahtoo-kans
Pelottaa ja haluttaa-mutta mitä se maksaa? Voiko mennä oman korun kanssa?
- karsu
Tahtoo-kans kirjoitti:
Pelottaa ja haluttaa-mutta mitä se maksaa? Voiko mennä oman korun kanssa?
se on noin 50euroa, riippuu vähän että missä se laitetaan...luulisin etteivät liikkeessä laita oman korun kanssa, mutta en yhtään ole varma.
- GoldiloCks
industrialiin verrattuna ei traguksen ottaminen muuta kun vähän nipistänyt (ainakin itsellä indu oli perkeleellinen kokemus) :D Oma tragukseni maksoi neljäkymppiä kaarevalla tapilla. Nyt siihen on kasvanut ikävä patti, joka näyttää kuitenkin rauhoittuvan ja pienentyvän. Ei valittamista, kyllä tää tragus on toistaseksi ollut hintansa väärti. :)
- ilz
se satu :) se on ihan hetkessä ohite ja nipistää ihan pikkuisen vaan. Ite meinasin kyllä pyörtyä, kun lävistä oli huono ja ei saanut laitettua sitä korua kiinni.
Jos ottaa renkaalla, niin tietysti lävistys paranee nopeammin, mutta se rengas saattaa olla hiukan edessä -varsinkin jos on pitkät hiukset.
Luulisin että tragus maksaa siitä 35 eurosta ylöspäin.
ja traguksen ei pitäisi kasvaa ulos, (kun itse hätäilin että se on kasvamassa) jos kasvaa niin se on huonosti lävistetty. - tyhmiä
kyselen.....
mikä on tragus??
ja muutenkin joku vois kertoo mikä lävistys on mikin, oon tosi tampio näissä....
Kiitos jo etukäteen :)- Ixxus
Tragus on korvassa oleva pikkunipukka... katso sijainti kuvasta:
http://www.wormz.org/rustot.html - karsu
ihan viisaita kysymyksiä:) netistä löytyy tosi paljon kuvia lävistyksistä sekä niiden nimistä... pistät hakuun vaan, niin kyllä löytyy:)
- Mimosa1982
Otin korun tragukseen n. kolme kuukautta sitten, ja olen kyllä tykännyt tosi paljon. Koruna mulla oli alussa ihan sellanen perustappi. Paremmaksi olen nyt kuitenkin havainnut tollasen banana-tapin...Ja kannattaa ottaa tarpeeksi pitkä koru siihen alussa, paranemisen, ym kannalta.
Targuksen lävistys ei tehnyt kovinkaan kipeää, rusto vaan on sen verran paksua tuossa kohdassa, että sitä pitää rei'ittää vähän pidemmän aikaa;)
Itsellä koko operaatio maksoi koruineen päivineen 32 euroa, eli riippuu varmasti aika paljon liikkeestä. - jaanabaana
Otin traguksen pari vuotta sitten ja muistan vieläki sen tuskan! Lävistäjä on erittäin ammattitaitonen ja suosittu ja lihastaki sillä näytti olevan eli ei voimaa pitäs puuttua.. Se alko laittaan sitä niin sen kädet tärisi hulluna ku sen piti niin kovaa painaa mutta samalla varoa ettei se mene liian kauas. Sitten kuului kamala 'krunts' ja mie karjasin. Mutta neula ei ollukkaan menny vielä kokonaan läpi. Eli lisää käsien vapinaa ja toinen 'krunts' ja karjasu perään. Siinä vaiheessa alko olo helpottaa ko näin että se alko laittaa korua.
Niinku moni muuki asia, tää on varmasti yksilöllistä kuinka sattuu mutta mulla kipu oli kamala. Mutta toisaalta, eihän se tilanne kestä edes minuutteja, niin eiköhän sen kestä! Ja sen jälkeen lävistystä ei ole ees aristanu.
Tsemppiä ja uskallusta :) - Nimetön
Mitenkäs nappikuulokkeet sopii yhteen tragusien kanssa, onko kokemuksia? Kova on halu ottaa molempiinkin korviin mutta haluaisin vaan tietää miten kauan toi musiikin kuuntelu rajottuu vai rajottuuko kenties ollenkaan.
- .--..-
Traguksen laitto rajoittaa musiikin kuuntelua. Mulla on ollut tragus nyt noin reilu kuukauden, eikä vielä toivoakaan musiikin kuuntelusta. Mutta kyllähän toisella korvalla pystyy kuunnella :) Elikkä ei kannata laittaa molempiin korviin samaan aikaan, muuten et voi kuunnella musiikkia!! Toisaalta, musiikki vai tragus :D itse olen pitänyt traguksesta hurjan paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015