Minkäverran sellaiset käksipkymppiset miehet mahtavat kaveriporukassaan jutella naisista ja "ihastuksistaan"?
Minkäverran puhuvat?
9
904
Vastaukset
- plump plump
Naisista? Varmaan paljonkin. Ihastuksistaan? Eivät ollenkaan.
- uskotko yksilöllisyyteen?
Minä en ainakaan juoruillut, mutta moni muu kyllä teki niin. Minun mielestäni nämä ovat sellaisia asioita, jotka eivät kuulu muille. Joku taas kertoo asiat puolelle maailmalle.
- Kohderyhmäläinen
Naisista yleensä ehkä enemmän, mutta kumppaneista ei puhuta. Muita miehiä ei todellakaan kiinnosta mikään herkkä kuvaus elämää suuremmasta rakkaudesta. Ja toisaalta aika harva mies haluaa kuitenkaan kuvailla yksityiskohtaisesti omaa seksielämäänsä muille. Oli sketsisarjojen stereotyyppinen mieskuva sitten millainen tahansa. Miehet eivät puhu näistä asioista...
- Justus Maximus
Puhumme...
- naisista jatkuvasti
- kumppaneistamme vähän
- ihastuksistamme emme ollenkaan- scale
100%
- kävinäin
En yhtään. En ole koskaan puhunut ihastuksista. Ns hoidoista olen puhunut 2%, koska ne on yksityisasioita, jotka liikuttavat myös jotain muuta, joten ei ole kohteliasta puhua niistä.
Naiset ilmeisesti puhuvat KAIKEN! Ei se mitään. Sen vuoksi jos on ollut yhden naisen kanssa, niin todennäköisesti kelpaa hänen (her) kavereilleen myös.- Robingirl
No eivätkä edes kerro kaikkea :) Toki miehistä ja "ihastuksistakin" jotain puhutaan, mutta ei heistä kaikkea kerrota. Rajansa kaikella =)
- sp 86
Sen verran puutteessa olemme, että katsomme jokaista ohi kulkevaa seksikästä (tai vähemmänkin seksikästä?) naista "sillä silmällä", mutta emme tee sen kummempaa. Tietenkin joskus voi vihellellä tms.
Itse asiaan. Puhumme vain tyyliin "Tsiigaa nopee mikä perse!", "Kato nyt!", "Vittu et on hyvännäkönen!". Mitään ihastuksia kenelläkään ei ole, paitsi jos lasketaan se, että tekee mieli panna jotakuta. Emme ehkä anna puheissamme kovinkaan paljon arvoa naisille, mutta vielä vähemmän naiset antavat arvoa meidän kaltaisillemme miehille. Se, ettemme arvosta naisia puheillamme, ei tarkoita sitä, ettemme arvostaisi naisia. Emme siis puhu kovin tosissamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681418
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401015Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 37627
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573