Omat kokemukset

PwDTDI

Itse tuotatin kuluvana vuonna Passatin Saksasta. Aika tiukka olin vuosimallin ja varusteiden suhteen, mutta välittäjä haki auliisti sopivaa ja varoitteli, että halvinta mobile.de hinnoista ei kannata edes katsoa kun niitä ei ole edes olemassa. Sanoi kättelyssä, että 20% niin alkaa löytymään aisallisia pelejä. Sellainen löytyikin kuukauden etsinnän jälkeen ja olen hurutellut sillä jo 35tkm ilman ongelmia. Kokonaishinta jäi 25-30% alle Suomen hintojen, puolet vähemmän ajettu, viimeisen päälle varusteet ja huoltohistoriat kunnossa. Tilasin jo toisenkin. Ja ennen kaikkea: ei tarvinnut itse ostaa ja koeajaa autoja pitkin Suomen niemeä ja katsella&kuunnella autokauppiaiden jargonia.

16

3785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei villekään välitä

      törmäsit asialliseen välittäjään ja onneksi niitäkin on.

    • Pöytään

      Eli paljon maksoit , paljon tuli veroja ja paljon on sun mielestästä "Suomen" hinta !!!

      • voisitko kertoa?

        viittaa siihen että sinua HARMITTAA!
        Eikö se riitä jos kaveri on itse tyytyväinen?
        Minusta aidosti ja pyyteettömästi asiasta kiinnostunut olisi valinnut sanansa hieman toisin. No, nykykieli on mitä on, joten en hämmästy, jos olen väärässä - pikemminkin toivon sitä.


      • PwDTDI

        Auto 12k, kaikki kulut kilpiin saakka 1k, verot 7,7k. Vastaava kylläkin heikomminvarusteltuna liikkeestä tiukan tinkauksen jälkeen 27k.


      • pöytään...
        voisitko kertoa? kirjoitti:

        viittaa siihen että sinua HARMITTAA!
        Eikö se riitä jos kaveri on itse tyytyväinen?
        Minusta aidosti ja pyyteettömästi asiasta kiinnostunut olisi valinnut sanansa hieman toisin. No, nykykieli on mitä on, joten en hämmästy, jos olen väärässä - pikemminkin toivon sitä.

        Ei mua mikään harmita. Yritin vain tuoda asian lyhyesti ja ytimekkäästi esille !.
        Toivottavasti saat illalla unta !


      • kysyy uteliaana...
        PwDTDI kirjoitti:

        Auto 12k, kaikki kulut kilpiin saakka 1k, verot 7,7k. Vastaava kylläkin heikomminvarusteltuna liikkeestä tiukan tinkauksen jälkeen 27k.

        Millainen Passat ?


      • kauppiaallakin...
        kysyy uteliaana... kirjoitti:

        Millainen Passat ?

        Uusi tullausarvo perustuu ostohintaan ei HenGrey uskotteluihin. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

        Yrittäjän ei tartte edes elv:tä maksaa.


    • 18T

      Oisko suositella jotain auton tuojaa saksasta ku oon itekki passatin tuotattamista haaveillu ja ny ku
      oon katellu noita et kellä tuotattaisin niin vaikeuksia tuli....
      Ite oon tullu kans vähän siihen tulkseen ton mobile.de suhteen et ei hirveesti voi luottaa et mitä siellä näkyy

      • PwDTDI

        ei niitä täällä internetissä mainostella.


      • mukaan

        autoscout24.de saattaisi antaa vähän uskottavampia tietoja. Ainakaan ei kannatta rajata hintaa noissa hauissa missään, silloin näkee laajemmalti sen keskimääräisen hintatason


    • Har mitt aa

      tyytväinen ostokseen olla kun jo vajaan vuoden kuluttua pitää vaihtaa... Vika ei taida tosin olla yksilössä vaan merkissä.

      • PwDTDI

        vaimolle suurin piirtein vastaavaa...


    • aina tehdä

      mutta totuus on, että tällä hetkellä lähtee -04 alle 100 tkm ajettu powerdieseli varusteltuna alle 25 keuron. Tuskin autosi on paljon uudempi ja vähemmän ajettu.

      • paljon puhetta....

        Täällä puhutaan "Saksan hinnoista" , "runsaista varustuksista" , "Suomen hinnoista" ilman mitään tarkenpaa määritelmää.
        Veikkaan että tollasen "vähänajetun" volkkarin hakeminen ei kannata.Luulisi että noita kansanautoja saa lähenpääkin !.
        Sitäpaitsi pitää muistaa että AUTOT VETÄÄ TAKAA , EDESTÄ EI VEDÄ KUIN PUUTARHAJYRSIMET...


      • takaa?"
        paljon puhetta.... kirjoitti:

        Täällä puhutaan "Saksan hinnoista" , "runsaista varustuksista" , "Suomen hinnoista" ilman mitään tarkenpaa määritelmää.
        Veikkaan että tollasen "vähänajetun" volkkarin hakeminen ei kannata.Luulisi että noita kansanautoja saa lähenpääkin !.
        Sitäpaitsi pitää muistaa että AUTOT VETÄÄ TAKAA , EDESTÄ EI VEDÄ KUIN PUUTARHAJYRSIMET...

        Eikö kyse ole lähinnä työntämisestä?


      • PwDTDI

        jos löytyy vastaava vastaavilla varustuksilla. Ei muuten löytynyt "normaalilla kaupanteolla" kun kaikki paikat koluttiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe