Itse tuotatin kuluvana vuonna Passatin Saksasta. Aika tiukka olin vuosimallin ja varusteiden suhteen, mutta välittäjä haki auliisti sopivaa ja varoitteli, että halvinta mobile.de hinnoista ei kannata edes katsoa kun niitä ei ole edes olemassa. Sanoi kättelyssä, että 20% niin alkaa löytymään aisallisia pelejä. Sellainen löytyikin kuukauden etsinnän jälkeen ja olen hurutellut sillä jo 35tkm ilman ongelmia. Kokonaishinta jäi 25-30% alle Suomen hintojen, puolet vähemmän ajettu, viimeisen päälle varusteet ja huoltohistoriat kunnossa. Tilasin jo toisenkin. Ja ennen kaikkea: ei tarvinnut itse ostaa ja koeajaa autoja pitkin Suomen niemeä ja katsella&kuunnella autokauppiaiden jargonia.
Omat kokemukset
16
3775
Vastaukset
- ei villekään välitä
törmäsit asialliseen välittäjään ja onneksi niitäkin on.
- Pöytään
Eli paljon maksoit , paljon tuli veroja ja paljon on sun mielestästä "Suomen" hinta !!!
- voisitko kertoa?
viittaa siihen että sinua HARMITTAA!
Eikö se riitä jos kaveri on itse tyytyväinen?
Minusta aidosti ja pyyteettömästi asiasta kiinnostunut olisi valinnut sanansa hieman toisin. No, nykykieli on mitä on, joten en hämmästy, jos olen väärässä - pikemminkin toivon sitä. - PwDTDI
Auto 12k, kaikki kulut kilpiin saakka 1k, verot 7,7k. Vastaava kylläkin heikomminvarusteltuna liikkeestä tiukan tinkauksen jälkeen 27k.
- pöytään...
voisitko kertoa? kirjoitti:
viittaa siihen että sinua HARMITTAA!
Eikö se riitä jos kaveri on itse tyytyväinen?
Minusta aidosti ja pyyteettömästi asiasta kiinnostunut olisi valinnut sanansa hieman toisin. No, nykykieli on mitä on, joten en hämmästy, jos olen väärässä - pikemminkin toivon sitä.Ei mua mikään harmita. Yritin vain tuoda asian lyhyesti ja ytimekkäästi esille !.
Toivottavasti saat illalla unta ! - kysyy uteliaana...
PwDTDI kirjoitti:
Auto 12k, kaikki kulut kilpiin saakka 1k, verot 7,7k. Vastaava kylläkin heikomminvarusteltuna liikkeestä tiukan tinkauksen jälkeen 27k.
Millainen Passat ?
- kauppiaallakin...
kysyy uteliaana... kirjoitti:
Millainen Passat ?
Uusi tullausarvo perustuu ostohintaan ei HenGrey uskotteluihin. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.
Yrittäjän ei tartte edes elv:tä maksaa.
- 18T
Oisko suositella jotain auton tuojaa saksasta ku oon itekki passatin tuotattamista haaveillu ja ny ku
oon katellu noita et kellä tuotattaisin niin vaikeuksia tuli....
Ite oon tullu kans vähän siihen tulkseen ton mobile.de suhteen et ei hirveesti voi luottaa et mitä siellä näkyy- PwDTDI
ei niitä täällä internetissä mainostella.
- mukaan
autoscout24.de saattaisi antaa vähän uskottavampia tietoja. Ainakaan ei kannatta rajata hintaa noissa hauissa missään, silloin näkee laajemmalti sen keskimääräisen hintatason
- Har mitt aa
tyytväinen ostokseen olla kun jo vajaan vuoden kuluttua pitää vaihtaa... Vika ei taida tosin olla yksilössä vaan merkissä.
- PwDTDI
vaimolle suurin piirtein vastaavaa...
- aina tehdä
mutta totuus on, että tällä hetkellä lähtee -04 alle 100 tkm ajettu powerdieseli varusteltuna alle 25 keuron. Tuskin autosi on paljon uudempi ja vähemmän ajettu.
- paljon puhetta....
Täällä puhutaan "Saksan hinnoista" , "runsaista varustuksista" , "Suomen hinnoista" ilman mitään tarkenpaa määritelmää.
Veikkaan että tollasen "vähänajetun" volkkarin hakeminen ei kannata.Luulisi että noita kansanautoja saa lähenpääkin !.
Sitäpaitsi pitää muistaa että AUTOT VETÄÄ TAKAA , EDESTÄ EI VEDÄ KUIN PUUTARHAJYRSIMET... - takaa?"
paljon puhetta.... kirjoitti:
Täällä puhutaan "Saksan hinnoista" , "runsaista varustuksista" , "Suomen hinnoista" ilman mitään tarkenpaa määritelmää.
Veikkaan että tollasen "vähänajetun" volkkarin hakeminen ei kannata.Luulisi että noita kansanautoja saa lähenpääkin !.
Sitäpaitsi pitää muistaa että AUTOT VETÄÄ TAKAA , EDESTÄ EI VEDÄ KUIN PUUTARHAJYRSIMET...Eikö kyse ole lähinnä työntämisestä?
- PwDTDI
jos löytyy vastaava vastaavilla varustuksilla. Ei muuten löytynyt "normaalilla kaupanteolla" kun kaikki paikat koluttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933504Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142384Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632244Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162128Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.771111Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671077Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261986Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142939