Profiili pois???

en halua loukata

Hei!
Haluaisin tehdä gallupkyselyn, että pitäisikö minun ottaa profiilini pois, kun olen tavannut suomi24:ssa oikein mukavan miehen? Olemme tavanneet kerran ja keskustelleet mesessä joka päivä useita tunteja. Huomasin, että kyseinen mies on poistanut oman profiilinsa. En halua, että mies loukkaantuu siitä, että minulla on vielä profiili tallella, mutta olen vain niin utelias, koska haluan nähdä mitä minulle on viestitelty. Olen kyllä lisännyt profiiliini, että olen tavannut oikein mukavan miehen ja, että ehkä siitä tulee jotain.

7

2667

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan..

kyllä minä sen poistaisin...se osoittaa jo jotain että on "tosissaan tutustumassa toisen"...noita häntäheikkejä on liikenteessä siellä paljon...jotka roikkuvat 10 eukossa...ainahan voit sen hetkeksi piilottaa...palaa sitten takaisin jos ei oonnistu...itse olen deletoinnut pois monia äijiä jotka tavattuani useampaan otteeseen vielä linjoilla roikkuvat...jatkakaa samaa rataa...minä jatkan omaa rataani,ja sitt ovat vielä huuli pyöreenä miksi?

• tästä ??

Tuosta profiilin käyttämistä olen mie myös miettinyt.
        Olen tavannut 3kk sitten miellyttävän miehen, olemme tapailleet siitä saakka ja soittelemme päivittäin. Seurustelusta emme ole puhuneet tai yhteisestä tulevaisuudesta, mutta mielestäni meillä tuntuu kipinöitä toisiamme kohtaan ja jutteleminen on miellyttävää kaikinpuolin. Petipuuhia emme ole tehneet.
        Minulla on edelleen oma profiilini ja käyn muuten vain katsomassa sitä kerran viikossa, mutta kyseinen mies käy vähintään jokatoinen päivä ja silloinkin useita kertoja päivässä. Onko minussa jokin vika ja hän hakee jotain parempaa?
        Mie en ole halunnut ottaa asiaa esille vielä, vai pitäisikö jo ottaa?
        Onko tämä mielestänne häntäheikin hommia ??

• minä n 40
        tästä ?? kirjoitti:

Tuosta profiilin käyttämistä olen mie myös miettinyt.
        Olen tavannut 3kk sitten miellyttävän miehen, olemme tapailleet siitä saakka ja soittelemme päivittäin. Seurustelusta emme ole puhuneet tai yhteisestä tulevaisuudesta, mutta mielestäni meillä tuntuu kipinöitä toisiamme kohtaan ja jutteleminen on miellyttävää kaikinpuolin. Petipuuhia emme ole tehneet.
        Minulla on edelleen oma profiilini ja käyn muuten vain katsomassa sitä kerran viikossa, mutta kyseinen mies käy vähintään jokatoinen päivä ja silloinkin useita kertoja päivässä. Onko minussa jokin vika ja hän hakee jotain parempaa?
        Mie en ole halunnut ottaa asiaa esille vielä, vai pitäisikö jo ottaa?
        Onko tämä mielestänne häntäheikin hommia ??

mielestäni ok vaikka on profiilit ja käy sivuilla jos ja kun ymmärtämäni mukaan juttunne ei ole edennyt kovin pitkälle?? mutta jos sinusta tuntuu että tapailunne ja "suhteenne" on sinun mielestä edennyt pitkälle?? vaikea löytää oikeita sanoja niin ota asia puheeksi!!! sillä se selviää kun kysyt tältä mieheltä suoraan, että vieläkö hän etsii jotain vai miksi käy päivittäin sivuillaan?? on myös mahdollista että hän on pelimies:) sen tunnistaminen onkin jo sit vaikeampaa mutta onnea sinulle ja yrityksellesi!

• lähiaikoina
        minä n 40 kirjoitti:

mielestäni ok vaikka on profiilit ja käy sivuilla jos ja kun ymmärtämäni mukaan juttunne ei ole edennyt kovin pitkälle?? mutta jos sinusta tuntuu että tapailunne ja "suhteenne" on sinun mielestä edennyt pitkälle?? vaikea löytää oikeita sanoja niin ota asia puheeksi!!! sillä se selviää kun kysyt tältä mieheltä suoraan, että vieläkö hän etsii jotain vai miksi käy päivittäin sivuillaan?? on myös mahdollista että hän on pelimies:) sen tunnistaminen onkin jo sit vaikeampaa mutta onnea sinulle ja yrityksellesi!

Kiitos asiallisesta mielipiteestäsi. En mie halua kyttäillä tms, mutta kun on ihastunut ja mukavalle ihmiselle tuntuu niin en mie haluais silmään viilatuksikaan tulla.. niin että siksi hieman varauksella olen tässä ennenkuin etenemme pitemmälle.
        Ehkä nyt otan tässä lähiaikoina puheeksi ja jos hän asiasta suuttuu tai ei halua juuri puhua niin sittenhän voin tulkita sen tietynlaiseksi viestiksi pelimiehestä - VAI MITÄ ?!

• noin
        minä n 40 kirjoitti:

vaikeaa - tunnistaa Pelimies?! Herramunjösses, bimbojako olette: Tuo mieshän todellakin ON selkeä pelimies! Roikkuu edelleen vahtaamassa sivujaan, profiileja & viestejä, ja kuka ties montaako "aika vakavaa" suhdetta pyörittää siinä sivussa!!!

Anna olla jo, sisko hyvä; tulee niitä uusia ja vähintään yhtä hyviä eteen. Semmosiakin, jotka eivät roiku treffisivuilla silloin, kun on yksikin hiukan tiiviimpi ihmissuhde löytynyt ja ehkä vakavoitumassa.

Eri asia on, jos asiassa on väärinkäsitys, eikä siitä ole edes puhuttu. Onko suhde siis vakava myös miehen mielestä? Onko hän yhtä kiintynyt kuin sinä, vaikka olisit kirjoituksensa niin tulkinnut? Onko hän yleensäkään oikeasti minkään vakavan, yksittäisen suhteen perässä?! - Jos ei, ja sinä olet, ette millään sovi toisillenne.

Ota puheeksi hänen kanssaan, älä kysele täällä täysin sivullisilta!

• ihmeessä pitäisi

poistaa ? Swehän osoittaa ettei toinen luota sinuun jos posistat ? Saahan sitä nussia ja tapailla ketä vaan vaikka olisi naimisissa ! Siis Naimassa ;)

• Roseanna

Asia on niin herkkää että siitä on paras puhua suoraan,miten menetellään jos tapaillaan.Minä ainakin poistan oman profiilini jos tapaan mukavan kumppanin,ja toivon vastapuolenkin niin tekevän.Eipä ole tarvetta enää seuraa hakea jos sitä jo on.Profiilin pitäminen kyllä loukkaa toista jos tapaillaan tiiviisti ja kehitellään jotain yhteistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5010
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1149
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1019
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe