Mistä löytyisi Nummelan lähistöltä mielellään kohtuuhintainen TI-halli, missä voisi pestä auton käsin?
Missä pestä auto?
9
744
Vastaukset
- tojopeelo
kohtuuhintaista TI-hallia. Minulta uppoaa aina parikymppiä kun käyn käsin pesemässä. Mielestäni karunpuoleinen summa siitä että itse pesee.
Jos joku tietää stadi-espoo-vantaa -suunnalta kohtuullisemmin hinnoiteltua niin mielihyvin kuulisin.- niin ihanaa autoilijan
asua siellä piäkaupunkiseudulla.
Auton pesu 20e?
Käsittämätöntä.
Toista täällä 150 km pohjoisempana.
Itse ajan tuohon järven rantaan, rantasaunan
viereen, ja vedän sieltä letkun.
Mulla on saunassa 300l varaaja ja lämpimällä
veellä pesen auton.
Menee 5 minuuttia, sähköä varaaja vie ehkä 20
sentin eestä.
Auton vien kuivamaan lämpimään konehalliin,
jossa sitten pakkassäällä pesunkin teen.
Siellä puimurin ja traktorien vieressä on
hyvää tilaa.
Ai, niin. Onhan meillä tietty puutettakin.
Ei meillä ole niitä teijän ihania ruuhkia.
Mutta sitä saa mitä tilaa. - -ville73-
...Koivukylän Nesteellä Vantaalla hinnoittelu 20c/min=12€/h. Ei kai kukaan tuntia hinkkaa autoaan..?
- Barbeito
niin ihanaa autoilijan kirjoitti:
Auton pesu 20e?
Käsittämätöntä.
veellä pesen auton.
sentin eestä.
hyvää tilaa.
Mutta sitä saa mitä tilaa.että maalla ollaan rivakoita! Pesu viidessä minuutissa! Minulla kuluu hommaan kymmenkertainen aika.
Kiva kun on näitä satujuttuja. - sae5
Barbeito kirjoitti:
että maalla ollaan rivakoita! Pesu viidessä minuutissa! Minulla kuluu hommaan kymmenkertainen aika.
Kiva kun on näitä satujuttuja.Ai sulla menee 50 min. autonpesuun...(!)
Oikein hyvin ymmärrän jos autosi on esim. Aston Martin tai vaikka Maserati. Hienoja autoja kun ovat, ei niitä kannata hutasemalla hoitaa.
Itselläni menee letkun kanssa pestessä semmoset 10-20 min. Puhdasta tulee. Mutta mulla onkin vain tavallinen Nissan :--) - kaikkien tiedossa...
Auton pesu 20e?
Käsittämätöntä.
veellä pesen auton.
sentin eestä.
hyvää tilaa.
Mutta sitä saa mitä tilaa."Ai, niin. Onhan meillä tietty puutettakin."
Niin tuntuu olevan. Mistäs sulle maajussille löydettäisiin morsian? - mitään!!!
Auton pesu 20e?
Käsittämätöntä.
veellä pesen auton.
sentin eestä.
hyvää tilaa.
Mutta sitä saa mitä tilaa.Asun Hesassa, ja töissä Hesan ydinkeskustassa. Firman toimitalossa iso parkkihalli ja myös ksäinpesupaikka. Nou problems, pestä voi itse vaikka joka päivä eikä maksa senttiäkään. Kyllä, 20-25 euroa pesusta on järkyttävää!
- frage
nyt edes löytyy,niin hinta on kuitenkin lähestulkoon sama kuin kaikilla muillakin,jos siinä nyt 1€ ero on niin ykshailee
- Nummelassa
...että lähimmät on Espoossa Neste-asemilla (Olari ja Muurala)? Googletus ei oikein tuota tulosta. Vastikään seudulle muuttaneena vielä vähän hukassa... Näin "talvi"aikaan mielellään pesisi autoa kuitenkin sisätiloissa, missä tulee lämmintä vettä hanasta. Konepesussa autoa ei kuitenkaan aivan täysin puhtaaksi saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032