Nettitreffimetodi

pekkis463

Olen mies ja käynyt nettitreffeillä joskus vuodesta 1999 lähtien, seurustelut väleissä pitkiäkin aikoja.

Olen käyttänyt massapostitusmetodia, eli teen yhden viestin, jossa kuvailen itseäni ja postitan sen viestin sopivissa erissä kiinnostaville naisten profiileille. Esim. 10-20 vastausta kerralla, vaivaa ei ole paljoa. Naisten profiileista olen karsinut liian lyhyet profiilit, omituiset profiilit ja ylipainoiset naiset. Eli vastausseula on ollut väljä. Itse olen tavismies.

Käytännössä, jos vastailee n. 50 ilmoitukseen, saattaa päästä 3-5 treffeille. Vaatii aika paljon kirjoittelua. Noista treffatuista pitäisi sitten se nainen löytyä ja tähän mennessä on aina kohtuullisen tasoinen löytynyt.

Eli tarinan opetus on se, että treffeille pääsy on miehille vaikeaa ja vaatii hurjasti töitä, mutta itse treffeille päästyä on homma ollut paljon helpompaa. Lopulta on vain todettava, että tämän tasoinen mies onnistuu saamaan tällaisia naisia treffeille ja siihen on tyydyttävä. Ota tai jätä. Parhaat naisten profiilit eivät vastaile, mutta ymmärrän tasoni ja mihin se riittää ja olen ollut kohtuullisen tyytyväinen tuloksiin, vaikka vaiva tuntuu välillä kohtuuttoman suurelta.

4

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inxj

...tekniikka on lukea rivien välistä jotain oivaltavaa juuri tästä kyseisestä naisesta, tällä tavalla kun aikoinaan vastailin niin päästiin melkeen sataan vastausprosenttiin. Toisaalta myönnän että olen itse jotain ihan muuta kuin tavis, enkä siksi kiinnostu aivan tavisnaisista, joten yhteys oli syvempi.

• koskakoska

Heh, kai sä tajuut, että moni nainen jättää juuri massapostauksen takia vastaamatta. Sitä saattaa kaveripiirissä olla muitakin sinkkuja, jotka ovat nettitreffeistä kiinnostuneet... Me kyllä ennen vastaamista kysytään kaverilta, onko tullut mieheltä viestiä ja jos on niin minkä tyylistä. Massapostaajille ei viitsi vastata ollenkaan. Jos on aiemmin laittanut jotain kaverille ja sisältö ollut asiallista, niin sitten harkitaan.

• profiilit

ja homma pissii senkin vuoksi, että joillakin on rinnakkaisia profiileita. Jos niihin tulee sama viesti, niin ei välttämättä tule vastattua. Itselläni on ollut kaksi profiilia kerrallaan, olen tehnyt yhden miehen laajuisen kokeen kuinka profiilissa mainittu pituus tai vartalon malli vaikuttaa vastaamisinnokkuuteen kun profiili on muilta osin lähes saman asiasisältöinen ja hakenut naista kahdelta vierekkäiseltä alueelta eri profiileissa (asun Turun ja Uudenmaan raja-alueella).

• pekkis463
        profiilit kirjoitti:

ja homma pissii senkin vuoksi, että joillakin on rinnakkaisia profiileita. Jos niihin tulee sama viesti, niin ei välttämättä tule vastattua. Itselläni on ollut kaksi profiilia kerrallaan, olen tehnyt yhden miehen laajuisen kokeen kuinka profiilissa mainittu pituus tai vartalon malli vaikuttaa vastaamisinnokkuuteen kun profiili on muilta osin lähes saman asiasisältöinen ja hakenut naista kahdelta vierekkäiseltä alueelta eri profiileissa (asun Turun ja Uudenmaan raja-alueella).

Toki on monia syitä, miksi naiset jättävät vastaamatta, mutta juuri siihenhän massapostitus on auttanut. Se ei haittaa, jos edes jotkut vastaavat. Ja työmäärältään massapostitus on vähätöisin.

Sitä en oikein ymmärrä, mitä pahaa siinä on, sillä itselläni on muutakin tekemistä kuin kirjoitella persoonallisia ensivastauksia. Miksi kuluttaa aikaa persoonallisten ensivastausten rustaamiseen tuntemattomille ihmisille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe