Olisikohan mitään jakoja haastaa tuo Grey-Hen Autodata Oy oikeuteen virkamiehen harhauttamisesta ja talodellisen tappion aiheuttamisesta kuluttajille vaikka nyt silleen joukkokanteena?
GreyHen Oy , joukkokanne ja käräjäsali?
3
704
Vastaukset
- Jippe
Eiköhän tämä oo silleen Tullin asia eikä GreyHen Oy:n asia.. Tullihan on ollut GreyHenin asiakkaana ja tehnyt itse päätöksen käyttää sinänsä puolueetonta ja hyvää menetelmää arvon määrityksessä.
Luulempa, että jos sinne tulee joku Aatu Autokauppias subjektiviisesti arvioimaan niitä autoja niin eipä tässä parempaan suuntaan asiassa mennä. Aatun arviotko on sitten se jumalan sana?- noissa
GreyHen hinnoissa ollutkaan mitään muuta vikaa, kuin että lasipalatsikauppias Aatu ne siellä hinnoitteli. Vähän siihen malliin, että kuka kysyy?
Mistä olet saanut päähäsi, että GreyHen Oy olisi ollut puolueeton ja tasapuolinen?
Entäs se, että menetelmä olisi ollut hyvä?
Jos näin olisi ollut, ei KHO olisi asiaan puuttunut.
Mutta vastaa nyt itse kuitenkin, on varmaan muitakin kuin minä, jota asia kiinnostaa. - markkinalaitos
noissa kirjoitti:
GreyHen hinnoissa ollutkaan mitään muuta vikaa, kuin että lasipalatsikauppias Aatu ne siellä hinnoitteli. Vähän siihen malliin, että kuka kysyy?
Mistä olet saanut päähäsi, että GreyHen Oy olisi ollut puolueeton ja tasapuolinen?
Entäs se, että menetelmä olisi ollut hyvä?
Jos näin olisi ollut, ei KHO olisi asiaan puuttunut.
Mutta vastaa nyt itse kuitenkin, on varmaan muitakin kuin minä, jota asia kiinnostaa.Kuten sanoit Grey-hen on markkinalaitos siinä missä valintatalokin. Ei sen toiminnan täydy olla puolueetonta. Sellaista ei oleteta.
Menetelmäksi riittää puolueettoman ja läpinäkyvän arvon antava tapa, joka ei tuota korkeampia veropäätöksia kuin markkinoilla olevissa veroa on jäljellä. Helppoa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka862483- 671445
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811331EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54773
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe31759Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta101750- 30696