Miks ette te viiskymppiset ja vanhemmat pysy omassa ikäluokassanne kun ei teistä ole mihinkään, turhaan nuorempia etsitte, ainoastaan maksajaksi, siihen teitä tarvitaan. Minullakin oli vanhus 53 v satunnaisrakastaja täältä vuoden ja kyllä oli hauskaa kun sai elää leveästi. Äijä meni aivan sekaisin kun käväisin joskus sen luona vaikkei mihinkään kunnolla pystynytkään.
omienne pariin
8
1558
Vastaukset
- N46v
Erosin pitkästä liitosta 3 vuotta sitten ja mulle oli suuri yllätys, että en kelpaa ikäisilleni miehille enää. Ja taatusti en ole "rupsahtanut" Kai se sitten on niin, että mies haaveilee paljon nuoremmasta naisesta kaikissa ikäluokissa ja joskus ne haaveet toteutuvatkin. Itse en voisi kuvitellakkaan ottavani 50-60 v miestä, mieluummin yksin...!!!!!!!!
- sekin
että viiskymppiset ja sen yli olevat miehet tällä palstalla järjestään valehtelevat ikänsä viitisen vuotta nuoremmaksi, mitä ovat...
Äläkä hyvä nainen katsele ikäisiäsi vanhempia, vaan viitisen vuotta sua nuorempia, sieltä rupee löytymään kaikkein fiksuimpia, taatusti tarraavat kiinni, eivätkä vain seksimielessä.....
- Ei kiitos
Miehelläkin on "vaihdevuodet" ja silloin alkavat haaveilla uudelleen nuoruudesta, mutta kun se ei ole enää mahdollista. Sokaistuvat nuoremmista naisista eivätkä huomaa omaa vanhuuttaan, alkavaa kyvyttömyyttään, eivät pysty ajattelemaan mitä 5 vuoden päästä kun ovat jo ihan tosi pappoja; jäävät yksin.
- m-30++
Täytyy myöntää että näin vähän päälle kolmikymppisenä ei paneta enään juuri ollenkaan tai ainaskaan niin paljon kuin 10 vuotta sitten. Mutta on se toisaalta helpotuskin, voi keskittyä muihin asioihin kuin naisiin.
- N50-
m-30++ kirjoitti:
Täytyy myöntää että näin vähän päälle kolmikymppisenä ei paneta enään juuri ollenkaan tai ainaskaan niin paljon kuin 10 vuotta sitten. Mutta on se toisaalta helpotuskin, voi keskittyä muihin asioihin kuin naisiin.
Älä höpsi, ei se vielä voi iästä johtua. Se vain vaihtelee, halu, eri aikoina...elämäntilanteesta tai ihan vaan muuten vaan. Olen itse jo 49, ja nyt olen alkanut tutkailla itseäni, että onko halut laskeneet. En ole ihan varma. Toisaalta se ei haittaakaan, koska ne ovat käyneet ylikierroksilla. Mukava tasaantua, siinä olen samaa mieltä.
- minä 50 mies 52
Mitäkähän iloa nuorelle naiselle on vanhasta miehestä? Kertokaas joilla on kokemusta, muuta kuin raha.
Mitäs sitten teette kun itse olette 50 ja mies 75 - heh heh?
Tunnen plajon ko ikäluokan ihmisiä, naiset näyttävät 10 v nuoremmilta ja miehet melkein poikkeuksetta ikäistään paljon vanhemmilta, vaikka kuvittelevatkin olevansa kovin poikamaisia
ja nuorekkaita.
Kovin on suomimiehen itseluottamus kasvanut, tosin hyvin epärealistisella tavalla.
Itse olen onnellinen 50 - 52 miehen kanssa. - OnnellinenN 44
Ehdottomasti parasta että mies n. 5v nuorempi, pitää kummasti naisen nuorena ja nuorekkaana, eikä mieskään ukkoonnu kun nainen pitää siitä huolen.
Eikä tarvi katsella mitään kaljamaha sohvaperunoita jotka ovat olevinaan komeita ja urheilullisia ja ennenkaikkea katseenkestäviä ja vielä hauskojakin - oikein massuun sattuu kun huvittaa nuo teidän onnettomat kehuskelut vailla mitään totuuden muruakaan.- minä n 40
TÄYDELLISESTI ALLEKIRJOITAN ETTÄ 5 VUOTTA NUOREMPI MIES ON PARAS.17 vuoden kokemuksella voin tämän väitteeni todistaa oikeaksi:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290