Hei kaikki:) asiallisia vastauksia pyydän,
Mietin tätä dieettiä tässä... että miksi sanotaan että syödä vihanneksia ja hedelmiä, mutta kuitenkin että välttää hiilihydraatteja?? Kun mehut, hedelmät yms. ovat täyttä hiilihydraattia!
En oikein ymmärrä. Juuri ajattelin hetki sitten juoda mehua, mutta hiilihydraattiatomipommihan se olisi ollut niin jätinpä väliin. Kaksi kananmunaa ja kivennäisvettä tänään. Ja illalla sokeroitua teetä kylläkin...
Hmm, tuota mites tämä sitten menee tuon dieetin suhteen, kun olen minimiajassa koittamassa laihtua paljon suhteessa painooni eli tuon 12 kg. Yksi tuttu laihtui 13 kiloa kuukaudessa kun treenasi paljon ja suuntaili atkinsin mukaan dieettinsä. Hän kylläkin siis teki päivittäin 500 vatsalihasliikettä yms, ja lenkkeili 120min/päivä... ! Dieettinä itsekin vedän vähähiilihydraattista, ja ruokaa ylipäätään vähän. Ja koitan liikkuakkin, mutta tuttavani kaltaiset kuntotuokiot ovat hulluna verrattuna rapakuntoni lähtökohtiin.
12 kiloa minimiajassa!
5
1184
Vastaukset
- hoitaja
Luuletko,että voisit todella jatkaa tuota lopun elämääsi. Jos haluat kilot lopullisesti pois,niin suosittelen että muutat ruokailutottumuksiasi. Kehosi ei tule kestämään järkyttävää rääkkiä. Kokemusta on.Itse olen laihtunut 30kiloa ihan painonvartijoilla sen 1kg/vko.Ja on pysynyt nyt 5vuotta poissa.
- Sitä ei ole!
Mä olen samaa mieltä "hoitajan" kanssa siitä, että pysyvät elämäntapamuutokset ohjaavat sinua laihtumaan, niin että kilot myös pysyvät poissa. Eikö se ole se lopullinen päämäärä?
Miksi pitää juoda mehua?? Saat ihan turhaan liikaa sokeria päivässä, jos juot mehua. Vaihda veteen, mikään ei ole parempaa, kuin jääkylmä vesi.
Hiilareiden välttely ei ole aina tervettä. Ota pää pois pensaasta ja ala syömään oikeaa, terveellistä ruokaa. Ja muista liikkua, alkuun varovasti, jos on huono kunto. Kunnon karttuessa lisäät liikuntaa vähitellen.
Katsoppa sitten viiden vuoden kuluttua, jos muutat elintapasi täydellisesti ja laihdut hitaasti, että kumpi on vielä mitoissaan, sinä vai pikalaihduttanut ystäväsi?
Itselleni ylipainoa on tullut vähässä ajassa 10 kg ja siitä vielä (omaan) ihannepainoon viitisen kiloa, joten olen varannut urakalle koko talven. 0,5 - 1 kg / vko.- edelliseen
Kannattaa jättää sokeri pois myös teestä. Vaihda teemerkkiä, jos sitä ei voi juoda ilman sokeria. Olen itse jättänyt sokerin pois kahvista ja teestä noin 6 vuotta sitten. Hyvin pärjää ilmankin.
- muista se!!
se on tosi tärkeetä että et repsaha. joku pikkuukko tulee olallesi ja sanoo.. ei tässä oo mitää järkee, sähän kuolet kohta ko syöt näin vähän. ei hyvänen aika kyllä sä kelpaat tämmösenäki.. ym.!!
käske sen kolottavan äänen lähtä pois ja jatka! olen sitä mieltä että voit helposti saada kahessa kuukauessa pois ton 12 kiloa kuhan jaksat syyä vähän ja terveellistä!!!:D onnea ja menestystä!!!- sikaläsämoses
Ei voi syödä vähän ja terveellisesti. Ruokaa pitää olla kulutuksen mukaan ja tarpeeksi. Muuten nuukahtaa eikä jaksa. Dieetti loppuu ja kilot tulee kertaa kaks takasin. Puolet lautasesta kasviksia ja vihanneksia,neljännes lihaa/kanaa/kalaa,viimeinen neljännes riisiä,perunaa tai makaroneja. Juomana maitoa,vettä,piimää.
Tarkkana pitää olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748