meillä kun on niin päin että mies kysyi loppukesästä multa jos mentäis kihloihin ja sanoin vaan etten ole valmis vielä, koska ollaan tunnettu vasta vuosi eikä seurusteltu vielä kauan.. sanoi ettei ole mikään kiire hän voi odottaa kunnes olen valmis... muuttomme yhteen tapahtui niin että hän kysyi minulta useasti jos voisimme muuttaa yhteen ja sanoin kerta toisen jälkeen etten tiedä vielä.. lopulta hän sanoi minulle että haluaa tietää että olenko hänen kanssaan tosissaan vai onko hän minulle vain huvia, joten muutimme sitten yhteen koska hän sanoi että joko muutamme yhteen tai emme enää ole yhdessä.. miksi poikaystävälläni on niin kauhea kiire kaikissa asioissa, voiko johtua siitä että hän on minua 10 vuotta vanhempi????? ja miltä teistä tuntuisi jos tyttöystävänne käyttäytyisi näin?
miltä tuntuisi.....
10
877
Vastaukset
- ..Alisa..
luulenpa että se johtuu ikäerostanne.. Mies voi pelätä että et halua vielä sitoutua häneen täydellisesti, koska olet nuori vielä. Miehesi muistuttaa ex-poikaystävääni(minkä vuoksi hän myös on ex) Kiire muuttaa yhteen ja uhkailu erolla kertoo miehen hyvin heikosta itetunnosta ja halusta `omistaa` sinut ettei kukaan toinen mies vie sinua häneltä.
Hän varmasti rakastaa sinua paljon, mutta jos et ole täysin varma että haluat hänen kanssaan kihloihin niin mielestäni siitä kannattaa kertoa hänelle, vaikka se särkisi hänen sydemmensä?
Arvaanko oikein että hän on sinusta TODELLA mustasukkainen, kokenut pettymyksiä entisissä naissuhteissaan ja vaikka hän päällä päin olisi itsevarma niin oikeasti hän on todella epävarma itsestään..
Jokatapauksessa ei hyvältä kuullostanut tuo viestisi..- scale
Ei lisättävää.
- jeejee
mieheni vaikuttaa ERITTÄIN itsevarmalta siksi tuntuu oudolta että hän pelkäisi menettävänsä minut.. sanoo olevansa sopivissa määrin mustasukkainen tosin kesällä häntä häiritsi kun ystävystyin töissä erään miespuolisen henkilön kanssa.. hänellä on ollut minua ennen kaksi vakavampaa suhdetta, toisen hän itse lopetti ja koska ei puhu tästä toisesta suhteestaan mitään niin olen olettanut että nainen on pettänyt hänet tms.
yhdessä asuminen on sujunut ihan hyvin mutta en voi sietää painostusta ja olin todella pettynyt kun hän ei voinut odottaa yhteenmuuttoa vaikka olisin niin halunnut.. kun sitten lopulta myönnyin niin hänen kaikki tavaransa olivat jo viikon päästä kämpässäni...... - siltä, ettei
hallitse oikein omaa elämäänsä. Pitää saada nopeasti joku huolehtimaan asioista.
- vili
loogistahan sun käytös on. ei kannata kamoja turhaan siirrellä ennenkuin on aivan varma yhteenmuuttamisesta. siitä pitää olla saletti, että on oikea ihminen kyseessä...muuten menee sukset ristiin nopeasti.
- aviossa onnellisesti
hitaasti tai nopeesti ristiin rastiin...vitunko väliä? kokeilla pitää ja mielestäni nopeesti on ihan sama kuin hitaasti....molemmat voi karahtaa karille.
jos kerran ollaan yhdessä (jo vuosikin) niin kyllä siinä ajassa naisen pitää jo tietää mennäänkö kihloihin vai ei. jos vastaa ei niin itse nostaisin kytkintä ja vaihde olisi ihan varmasti päällä.
en tajua näitä pariskuntia jotka seurustelee koko elämänsä tietämättä onko oikea vai ei.! hyi helvetti mitä jahkailijoita on maailma täynnä!
jos kokoajan miettii onko tuo oikea vai ei niin mielestäni tämä on kuvaus siitä että ei ole oikea eikä uskalla yrittää edes yhteiseloa.
luultavasti ko.henkilö luovuttaa ensimmäisen riidan tullen koko pelin.
ps. itse olimme seurustelleet nykyisen vaimoni kanssa noin vuoden kun muutimme yhteen ja kahden vuoden kohdalla kihloihin, sitten kuuden vuoden jälkeen menimme naimisiin ja nyt takana yhteiseloa jo 15 vuotta. matkalle on mahtunut pahojakin riitoja,lähes eroja jne. kutenkin kaikki on saatu selvitettyä ja olemme eläneet hyvinkin onnelista elämää kaikkine riitoineenkin. - jeejee
aviossa onnellisesti kirjoitti:
hitaasti tai nopeesti ristiin rastiin...vitunko väliä? kokeilla pitää ja mielestäni nopeesti on ihan sama kuin hitaasti....molemmat voi karahtaa karille.
jos kerran ollaan yhdessä (jo vuosikin) niin kyllä siinä ajassa naisen pitää jo tietää mennäänkö kihloihin vai ei. jos vastaa ei niin itse nostaisin kytkintä ja vaihde olisi ihan varmasti päällä.
en tajua näitä pariskuntia jotka seurustelee koko elämänsä tietämättä onko oikea vai ei.! hyi helvetti mitä jahkailijoita on maailma täynnä!
jos kokoajan miettii onko tuo oikea vai ei niin mielestäni tämä on kuvaus siitä että ei ole oikea eikä uskalla yrittää edes yhteiseloa.
ps. itse olimme seurustelleet nykyisen vaimoni kanssa noin vuoden kun muutimme yhteen ja kahden vuoden kohdalla kihloihin, sitten kuuden vuoden jälkeen menimme naimisiin ja nyt takana yhteiseloa jo 15 vuotta. matkalle on mahtunut pahojakin riitoja,lähes eroja jne. kutenkin kaikki on saatu selvitettyä ja olemme eläneet hyvinkin onnelista elämää kaikkine riitoineenkin.sä olet ihan oikeessa ja tiedän et jos jonku kans haluan loppuelämni viettää niin se on tämä mies, siks haluan olla 110% varma ja haluun enintään vuoden vielä katsoa mitä tästä tulee ja sit mennä toivon mukaan kihloihn hänen kanssaan.. eikä tämä suhde tule mihinkään riitoihin tyssäämään koska ne kuuluu myös parisuhteeseen.. kiitos vastauksestasi!(=
- vili
aviossa onnellisesti kirjoitti:
ps. itse olimme seurustelleet nykyisen vaimoni kanssa noin vuoden kun muutimme yhteen ja kahden vuoden kohdalla kihloihin, sitten kuuden vuoden jälkeen menimme naimisiin ja nyt takana yhteiseloa jo 15 vuotta. matkalle on mahtunut pahojakin riitoja,lähes eroja jne. kutenkin kaikki on saatu selvitettyä ja olemme eläneet hyvinkin onnelista elämää kaikkine riitoineenkin.olla mikään hölmö. liikaa liian nopeasti on hyvä tapa pilata parisuhde. omasta kokemuksesta voin sen kertoa. toisaalta en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jolle kihlat on jokin suhteen merkki. itse nostaisin kytkintä kun menisin kihloihin.
- jeejee
vili kirjoitti:
olla mikään hölmö. liikaa liian nopeasti on hyvä tapa pilata parisuhde. omasta kokemuksesta voin sen kertoa. toisaalta en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä jolle kihlat on jokin suhteen merkki. itse nostaisin kytkintä kun menisin kihloihin.
meistä ei kumpikaan ole ajatellut et koskaan menis jonkun kans kihloihin mutta sit kun ollaan toisemme tavattu niin on mielipide täst asiasta muuttunut... mulle riitäis tämänhetkinen tilanne aivan mainiosti mut mies on kertonut et haluaa enemmän eli mennään kihloihin joku päivä jne
- naimisiin.....................
jeejee kirjoitti:
meistä ei kumpikaan ole ajatellut et koskaan menis jonkun kans kihloihin mutta sit kun ollaan toisemme tavattu niin on mielipide täst asiasta muuttunut... mulle riitäis tämänhetkinen tilanne aivan mainiosti mut mies on kertonut et haluaa enemmän eli mennään kihloihin joku päivä jne
voiko johtua siitä että hän on minua 10 vuotta vanhempi?????
joo tuo johtunee tästä!!!
miten sä voit olla miehen kanssa joka on sua 10 vuotta vanhempi??? kun nurempaakin saat!!!
tuon takia ukolla on kiire saada sut koukkuun!
luulee kaiken päälle ettet sä sitä ikinä jätä vaikka naimisissa olette! heh heh he heee!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784