Senssipalstakytät

Ex-treffailijamies

Mulla oli kesällä ilmoitus treffipalstalla. Oma kulta löytyi!
Mutta tulipahan kokemusta treffipalstoista muutenkin. Pahantahtoiset haahkat vaanivat palstoilla saadakseen juorunaiheita.

Eräs ex-työpaikkani nainen vaanii näillä palstoilla, josta sitten bongasi minunkin kuvallisen ilmoitukseni.Siitä alkoi huhumylly entisellä työpaikallani. Eräs toinen nainen jopa tivasi sähköpostilla, että vieläkö seurustelen(tarkoittaen exääni). Liikkui näet juorua, että haen salaseuraa.

Nämä kotkat ovat muodostaneet juorupiirin, joka vaihtaa likaisia juttuja. Jopa eri työpaikkojen, ja paikkakuntien välillä.
Aiheet ovat pyörivät lähinnä pettämisten, jättämisten ja seksin ympärillä. Aihepiiriin myös kuuluu hämmästellä vaikkapa uuden auton hankintaa, tai menestystä jollakin elämänsaralla.

Kotkasalaseura kirjoittaa toisilleen yksityiskohtaisia raportetteja, kohteen henkilökohtaista asioista. Hämmästyttävää on se tarmo, millä toimintaa hoidetaan (tähän palaa työaikaa, mutta se kuuluu asiaan). Myös miehet osallistuvat toimintaan, jos ovat juoruamiseen taipuvaisia.

Kokonainen työpaikka, tai tehdas voi olla oikea juorutehdas.
Toimintaan voivat osallistua koko henkilökunta, siistijästä johtajaan.

Sinkut ovat oivallinen kohde, jonka ihmissuhde elämää seurataan silmä kovana.
Kun kyseessä on sinkku, törkeämpikin huulenheitto on sallittua. Kyselyt viikonlopun saamisista, ja seikkailuista.

Nannaa tälle porukalle on se, jos sinut on nähty vapaa-ajalla jonkun työyhteisöön kuuluvan kanssa. Tieto tästä välittyy aamuyhdeksän kahvipöytään minuutin tarkkudella!

Kaikille sinkuille, ja treffipalstalla tosimielellä liikkuville, toivotan hyvää joulun odotusta!

2

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinkkunainen_1980

      "Sinkut ovat oivallinen kohde, jonka ihmissuhde elämää seurataan silmä kovana.
      Kun kyseessä on sinkku, törkeämpikin huulenheitto on sallittua. Kyselyt viikonlopun saamisista, ja seikkailuista."

      Heh hee... kuulostaa niin selvältä kateellisten touhulta että! Aika läpinäkyvää! Noita kyseisiä kotkasalaseuralaisia ihan selvästi jurppii se tosiasia, että heidän oma tylsä siippansa odottaa kotona kaljamahansa kanssa, mutta meillä sinkuilla etsijöillä on varaa valita!!

      Vielä kerran -- heh heh. Aikas säälittävää toimintaa.

      • eräs mies minäkin

        Ja tuohan on sitten niin totta kuin joku vaan voi olla. Jos vaan mahdollista niin työpaikan juorukotkat käyvät kesäaikaan aamuisin nuuhkimassa prätkäni satulaakin...

        Se on varmaan heidän elämänsä kohokohtia seurata vapaan melkein 50v äijän sosiaalista elämää. Kotielämän täytyy olla tylsää...

        Ja netti käy aamusta iltaan...niin minullakin mutta myös näillä naimisissa olevilla kotkilla ja profiileja luodaan kimpassa ja naureskellaan vastauksille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe