Sellanen kyssäri olisko et ajattelin aloittaa laulutunnit, mutta omasta mielestäni ääneni ei ole hyvä=( paraneeko ääni harjotellessa niin että se voisi olla hyvä?
Kyssäri
4
355
Vastaukset
- amateur
Jokaisellahan on oma "instrumenttinsa" eivätkä kaikki ole kultakurkkuja, mutta kyllä jokaista ääntä voi kehittää. Kyllä tavallisemmankin sorttisen äänen saa harjoittelemalla ja oikealla opetuksella soimaan.
Hyvä-äänisistäkin monet kyllä kuulostavat hyvältä ihan luonnostaan jo ennen koulutusta, mutta jotkut ovat hiomattomia timantteja ja todelliset "äänivarat" tulevat esiin vasta opettelun myötä.- J.S
Eli mulla voikin olla silti hyvä ääni mut kuulostaa sen takia huonolta kun sitä ei oo mitenkään koulittu siis tarkotan että ehkä on viellä toivoa =P
- amateur
J.S kirjoitti:
Eli mulla voikin olla silti hyvä ääni mut kuulostaa sen takia huonolta kun sitä ei oo mitenkään koulittu siis tarkotan että ehkä on viellä toivoa =P
Jeps. Jos harjoittelet ja käytät ääntäsi oikealla opastuksella niin alkaa kuulostaa paremmalta. Ei hetkessä mutta ajan kanssa.
- priori
amateur kirjoitti:
Jeps. Jos harjoittelet ja käytät ääntäsi oikealla opastuksella niin alkaa kuulostaa paremmalta. Ei hetkessä mutta ajan kanssa.
No, voi ne pahimmat virheet korjautua jo ensimmäisellä tunnilla. Mutta yleensä laulua opiskellaa vuosia ilman että tullaan valmiiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844