...käteen viime palkassa. Kyllä työttömyys kannatti tuohon vaihtaa - tosin ei se ansiodidonnainenkaan ihan huono ollut.
Minä en mollaa työttömiä enkä kadehdi, kun en millään olisi jaksanut vetelehtiä kotona työttömyysaikaa. Ymmärrän hyvin, jos täällä työttömiä vituttaa ja kirjoitukset on mitä on.
Ei kannata lannistua, kyllä se voi onnistua vielä omalla kohdallakin. En minäkään uskonut ihmeeseen, mutta se tapahtui.
Kolme tonnia tuli nettona
11
969
Vastaukset
- sinulle.
Kiva kuulla asiallisia onnistumistarinoita. Onko it-ala? Palkasta päättelin, kun sillä alalla on työttömyyttäkin.
- Ikityötön
IT-alalla tienaa kolme tonnia MARKOISSA.
- se paljon
kivempi olla kotona.
- dreamOn2
..varmasti tuo ne kaikki lahjat jotka listaan kirjoitit.Ihmeitä tapahtuu!!
- Tietäjä-1
Maksa sitten mätkyjä ens vuoden joulukuussa, minä en maksa.
- Minäkin olin työtön
Joo, pitäisi kai varautua mätkyihin, että tulee niitä, mutta verotuksen kyllä pitäisi olla suht kohdallaan. Vaan ehkäpä maksan mielelläni, ainakin mieluummin kuin olen työtön. Vituttaa vieläkin, kun muistan miten työttömiin suhtauduttiin. Vaan minkäs teit, kun olet 50 niin saat lähteä kävelemään yhdessä muiden ikääntyneiden kanssa, kun tulosta halutaan parantaa.
Onneksi kaikki työnantajat ei ole niin pölvästejä. Muutakin katsotaan kuin syntymävuotta, vaikka oli niitäkin, jotka painoi vissiin delete-nappia kun näki hakemukseni ja paikka oli jatkuvasti auki. Joo, oikein arvattu, kyllä tässä it:n kanssa ollaan tekemisissä.
- Onnea vaan.
Tälle vuodelle kertyi sitten 700 euroa kaikkinensa. Ai juu ja viime vuoden veronpalautuksista pari sataa kun viime vuonna tienasin pari tonnia.
Perhesopu on lujilla kun en saa edes työmarkkinatukea ja vaimon palkkaa venytetään minkä keritään. Tätäpä tämä.
Juups pian viiskymppinen media-alan ihminen( pitkäaikais työtön siis).- ...
Jaa siis 700e koko vuonna veronpalautukset? Joko kirjoitusvirhe ilmeisesti ja jäi aika puuttumaan missä ajassa, tai sitten kyllä jo menee provon puolelle.
- 4436E/kk/nto
Sivutuloineen.
Mätkyjä en ole saanut koskaan.
Jälkiveroja kylläkin koska maksan veroennakkoa aina mahdollisimman vähän.
Mistä muualta saa lainaa yhtä edullisin ehdoin?- Se Aito Työtön
""Mätkyjä en ole saanut koskaan. Jälkiveroja kylläkin""
...Jjjuuu...
Ja sitten siinä vaiheessa, kun pääset nauttimaan työttömyysturvastamme, saattaa alimitoitettu ennakonpidätysprosentti kostautua aika pahasti. - 4436/kk/nto
Se Aito Työtön kirjoitti:
""Mätkyjä en ole saanut koskaan. Jälkiveroja kylläkin""
...Jjjuuu...
Ja sitten siinä vaiheessa, kun pääset nauttimaan työttömyysturvastamme, saattaa alimitoitettu ennakonpidätysprosentti kostautua aika pahasti.En löytänyt kommentistasi logiikkaa!
Olen vuosittain maksanut jälkiverot = se osa veroja joka on ollut valtiolta minulle lainassa!
Päästäkseni työttömyyseläkkeelle edellytys oli "pitkäaikaistyöttömmyys".
Työttömyyseläkkeellä oloa tulee täyteen 3-vuotta vuoden vaihteessa.
Onneksi minun siirtyessäni työttömyyseläkkeelle se laskettiin työeläkeperustein.
Vaikka kertymä % 60:n asemesta on noin 40 ja työttömyysajalta kertymä euroissa on aivan lapsellinen, niin töissä ollessani sain joskus palkkaakin!
Kostautuu! MIKÄ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817