Tänään tuli kuluneeksi 5v. kun Chuck death
yhtyeestä heitti veivinsä aivokasvaimen vuoksi.
Eli deat fanit voitte vetää lärvit miehen
muistolle tänä iltana. Itse en ole koskaan
ymmärtänyt miksi miestä on hehkutettu
jonain musiikillisena nerona.
Death oli bändinä täyttä paskaa ja Chuck oli
memmetin huono "laulaja". no kai jotkut siitä
musasta jotain kicksejä sai. Olihan noita
paljon parempia saman alan bändejä jotka tekivät
loistavaa musaa kuten Kreator,Sodom,Slayer,
Exodus noin muutaman mainitakseni.
Deat oli oikeasti täyttä sontaa ilman mitään
järjen siementä biiseissä/levyissä.
Onnetonta mättöä ilman järkeä.
Death/Chuck memorial day
5
431
Vastaukset
- Kristus
VITULLA PÄÄHÄN JA VIHELTÄÄ HUULET!
- deathguy
Saanen olla toista mieltä. Kiva kun tulit siitä tänne meuhkaamaan. Minullakin on mielessäni monta "neroa" joita en pidä sellaisina, mutta miksi kirjoittaisin siitä tänne? Ehkä syy on siinä etten ole koskaan vaivautunut tutustumaan johonkin bändiin ja sen historiaan niin hyvin ja se pelkkä eka kuuntelukerta ei riittänytkään. Voisin kuvitella että sulla on Deathin kanssa käynyt juuri näin. Jos ei nappaa niin ei sit. Mulle uppoo päivittäin ja on uponnut jo monta vuotta.
R.I.P. Chuck "nero" Schuldiner - Rausku
Joo, näinhän sen täytyy olla. Mainitsemiisi thrash-ryhmiin verrattuna Death olikin samaan aikaan sekä tylympää että hienojakoisempaa, kauniimpaa. (Riippuen toki mitä tuotannon vaihetta tarkastelee.)
Eihän siitä toki ole pakko tykätä. Varsin tympeä provosointiyritys silti. - tontza
Tyhmä olen kun vastaan tollaseen huonoon provoon, mutta antaa mennä. Death, samoin kuin lähes kaikki muutkin 80-luvun old school death-metal bändit ovat tietysti hieman "hiomattomia" (Paskat soundit ja tuotanto muutenkin päin vittua). Itsellänikin kesti aikansa sisäistää tuo perusfakta, jonka tajuamisen jälkeen osaa ottaa kasari-kuolon kauneuden ihan eri tavalla. Koska kuten sanottu, niin nuo Californian klassikko-bändit ,etenkin Death ovat paljon hienojakoisempia ja monimuotoisempia kui nyt vaikka Sodom. Riffit ovat armottoman kekseliäitä ja niitä tulee yhdessäkin biisissä niin paljon, että siinä Iron maidenit sun muut vaan kattoo ja ihmettelee. Sitä paitsi, eipä tuo Arayakaan mikään mahtivokalisti ole. Karjujana OK, mutta kun se rupes South of heavenilla laulamaan niin siinä vaiheessa meni jotain pieleen.
- Punttari
Äijä kyllä osasi käyttää ääntään (jota kamalasti ei ollut)
Ei mikään ehdoton suosikki mutta en tuomitse... kaikki alkaa jostain eikä ensimmäinen tuotos voi olla täydellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681