Lihottaako Remeron ?

kysyvä......

Olen käyttänyt vuoden ja olen lihonut. Mutta enpä ole kyllä muutenkaan syönyt kovin terveellisesti. Jos rupean nyt syömään terveellisemmin niin laihdunko silti. Jos käytän kyseistä lääkettä 30 mg vuorokaudessa. onko kellään tästä lääkkeestä kokemusta?

12

1285

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonttu..................

ketään lihota. Syöminen sen sijaan lihottaa, jos syö enemmän kuin kuluttaa.

• saikku

...niin niistä selviää jotakin

• lihottaa

paisut palloksi.. lopeta pian!

• cindy61

Remeronilla se vaikutus,että sapuska alkaa maittaa niin ettei sitten muu enää kiinnostakaan.Lihoin 59 kg:sta 67 kiloon Remeron-kokeilun aikana ja lääkärikin joutui myöntämään,että Remeronin kanssa alkaa tulla paino-ongelmia kaiken muun lisäksi '!

• karbidi

asia. Mua ei lihottannu olleskaan, eikä ruokahalu lisääntynny. Tosin olen antanut kertoo itelleni, et oon aika lääke-resistantti, eivät meinaa rohdot tehota.

Vaan se on varma, et pilleri ei lihota, vaan nautittujen kalorien ja liikunnan suhde!

• ruokahalua ja

useimmilla se kerää myöskin nestettä elimistöön, eli tosiaan itse lääkenappi ei lihota, mutta....
        Itselleni riitti kuukauden kokeilu, kiitos ei enää koskaan moista.

• karbidi
        ruokahalua ja kirjoitti:

useimmilla se kerää myöskin nestettä elimistöön, eli tosiaan itse lääkenappi ei lihota, mutta....
        Itselleni riitti kuukauden kokeilu, kiitos ei enää koskaan moista.

juttu. Mää söin yhtä vähä, ku aiemminnii ja nesteetki tuli pois iha luonnollisella tavalla!

• kassu.h
        karbidi kirjoitti:

juttu. Mää söin yhtä vähä, ku aiemminnii ja nesteetki tuli pois iha luonnollisella tavalla!

Perustuen siihen, että se laskee ruumiinlämpöä, jolloin energiaa kuluu vähemmän vaikka söisit samanverra ja liikkuisit yhtä paljon.

• syntipukki

kun lääkärini yritti väkisin kirjoittaa minulle Remeronia. Sairastan pitkään jatkunutta masennusta ym. Bentsoista olen yrittänyt päästä eroon vähentämällä ja se tuo univaikeuksia. Siihen tämä lekuri ehdotti Remeronia. Kysyin, että eihän tämä nyt sitten vaan lihota, koska painonhallinta ja ihmisen muotoisena pysyminen on minulle erittäin tärkeää. Jos paino lisääntyy, masennun entisestään. Ei tätä kieltänytkään. "Saattaa lisätä makeanhimoa". Se riitti minulle.

Sitten ihmetteli, miksi olen lopettanut Efexorin. No lopetin kun E lopetti minulta seksin. Ei mitään tapahtunut alapäässä. Tästäkin kun kerroin, myönsi asian olevan tiedossa lääkäreillä.
      Ja sehän masennusta lievittää, kun tulee lääketieteen avulla 'munattomaksi'

Bentsot ovat vaan niin pahoja ja on väärin, että niitä käytän lääkärin mukaan.
      Kuitenkin niiden avulla pystyn kodin ulkopuolella käyttäytymään suht. normalisti. Miksi lääkäreiden pitää syyllistää potilas 'pahasta' lääkkeestä? Joka kuitenkin toimii?
      Tätä syyllistämistä joka asiasta olen kokenut koko ikäni lapsuudesta asti. Nyt sitä jatkaa lääkäri.

Tuossa muuten kopio tohtori.fi:n sivulla Remeronin haittavaikutuksista:

"Lääkkeen käyttöön voi joskus liittyä painon nousua ja ruokahalun lisääntymistä. Etenkin hoidon alussa voi väsyttää, mikä heikentää tarkkaavaisuutta liikenteessä ja muissa vastaavissa tilanteissa. Joskus voi ilmaantua huimausta, vapinaa tai turvotusta. Lääke voi voimistaa alkoholin ja rauhoittavien lääkkeiden vaikutusta."

• Keskustelun aloittaja

Moi. Olen siis keskustelun aloittaja. Ja minun psykiatri sanoi että remoron ei lihota. Kun aloitin sen vuosi sitten. melkein 10 kiloa tullut lisää. Joo. On se kyllä ihme homma kun eivät ole rehellisiä

• "erehdyin"
        Keskustelun aloittaja kirjoitti:

Moi. Olen siis keskustelun aloittaja. Ja minun psykiatri sanoi että remoron ei lihota. Kun aloitin sen vuosi sitten. melkein 10 kiloa tullut lisää. Joo. On se kyllä ihme homma kun eivät ole rehellisiä

Käyttämään Remeronia sen 2kk:tta ja lihoin yli 10kg.

Sitten ystäväni sairastui ja hänelle olisi määrätty Remeronia. Ystäväni ei suostunut sitä ottamaan mahdollisen lihomisen takia. Lääkärikin myönsi sen sivuoireen eli lihomisen.

• Pullukka

joo kokemusta on Remeronista siis lihottaa aivan
      kauheasti minulle tuli painoa n.30kg lisää eipä
      ylennä mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe