joskus vuosia sitten mutta en muista joku nuori poika soitti semmoisella ovelalla huilulla hiton hyvin musiikkia mutta onko sitä levytetty ja mikä hänen nimensä on?en muista edes sen soittimen nimeä..mutta on se ollut televisiossakin ainakin kerran..te musiikkialan asiantuntijat auttakaa mua..ja kertokaa mikä oli tän soittajan nimi? ja jos siitä on tehty jokin kokoelma niin ehkä mä sen löydän...muuta tietä kun täältä mutta kunhan saan tietää esiintyjän nimen..se oli minusta niin hiton kaunista musiikkia..tiedot osoitteella [email protected]
huilumusiikkia?
4
1532
Vastaukset
- kenties
Olisko Stefan ja soittimena panhuilu?
- exsaku
panhuiluhan se ja stefan soittaa...mutta löytyykö sen musaa mistään...netistä?
- marjoska
exsaku kirjoitti:
panhuiluhan se ja stefan soittaa...mutta löytyykö sen musaa mistään...netistä?
täältä ainakin löytyy jotain.. http://www.mikseri.net/artists/stefans.44838.php
- exsaku
marjoska kirjoitti:
täältä ainakin löytyy jotain.. http://www.mikseri.net/artists/stefans.44838.php
tuossa olikin sopivasti alkuun...mun pitää itse
etsiä jos löydän videon muualta nyt en muista
mikä se osoite oli..niin saan sieltä suoran
linkin..ja saapi kaikki minun sivulta kuunnella
jonku hyvän panhuilubiisin..auttaa se joku aina
eikä tule paskaa niskaan niinkuin yleensä..: )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1241727- 1801306
- 232738
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59637
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako207586- 48528
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482