Toyota Itäkeskuksella menee

HYVIN!

Ei vaihtoautomyyjien tarvitse edes vaivautua ulos kopeistaan myymään autoja saatikka että edes vaivautuisi vastaamaan kyselyihin netin kautta. Ne ilmeisesti kerää nykyään autoja eikä millään raaski luopua vaihdokeista.

7

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on korkeintaan

aivan normaalia tojota kaupassa...en minäkään niitä kehtaisi kaupitella ja vielä sukulaisille sitä sanoa...

• Hajota etäkeskus

köyhät kyykkyyn.

• automyyjät kopeissaan

Tässä loppuvuoden aikana on tullut pyörittyä autoliikkeissä vähän liiankin paljon. Monessa liikkeessä on tosiaan tuo käytäntö, että myyjät istuskelevat omissa oloissaa eikä kukaan tule sanomaan mitään. Joissain paikoissa myyjät liimautuvat melkein heti kylkeen kiinni eivätkä meinaa sen jälkeen lähteä kulumallakaan pois. Joissain paikoissa myyjät tulevat heti kysymään, että "Onko jokin tietty auto mielessä? Jos haluatte ensin tutustua tarjontaan, niin olkaa hyvä. Jos löytyy jokin kiinnostava auto tai on muuten vain kysyttävää, niin tulkaa vetämään hihasta".

Tuo viimeinen ryhmä on ehkä harvinaisin mutta omasta mielestäni mukavin. Itselläni kun ei ollut alkuvaiheessa tarkempaa tietoa haluamastani autosta, joten halusin vain rauhassa kierrellä ja koeistua eri autoja.

Ja usein nuo kopeissaan istuvat myyjät ovat myös erittäin asiallisia heppuja. Jostain syystä he vain odottavat, että asiakas tulee heidän luo kysymään asioista. On kuitenkin olemassa asiakkaita, jotka haluavat palvelua vasta kun he itse niin päättävät (lue: menevät myyjältä kysymään).

• niitä jotka

edes vaivautuvat kysymään jos he voivat auttaa. Totta että toiset tarttuu kuin laastari mutta niin yli-innokkaita on onneksi harvassa. Sen verran kai luulisi MYYJÄN nostavan persustaan tuolilta että tarjoutuu palvelemaan. Muutenhan niitä voisi kaupallisesti kai kutsua kauniisti "ostotilauksen vastaanottajiksi" joka käytännössä tarkoittaa että seuraavan kopin "myyjä" varmaan hoitaa tonkin pokan pois täältä.

• Automyyjä jumalan armosta???
        niitä jotka kirjoitti:

edes vaivautuvat kysymään jos he voivat auttaa. Totta että toiset tarttuu kuin laastari mutta niin yli-innokkaita on onneksi harvassa. Sen verran kai luulisi MYYJÄN nostavan persustaan tuolilta että tarjoutuu palvelemaan. Muutenhan niitä voisi kaupallisesti kai kutsua kauniisti "ostotilauksen vastaanottajiksi" joka käytännössä tarkoittaa että seuraavan kopin "myyjä" varmaan hoitaa tonkin pokan pois täältä.

...Itse olen AMMATTIMIEHENÄ? huomannut kyseisen seikan: Asiakas tulee liikkeeseen , alan palvella häntä, kysyn: Voinko auttaa ja hymyilen. Vastaus on usein tyly: EI,MINÄ KATSON VAAN, jonka jälkeen sanon : olkaa hyvä ,katselkaa rauhassa...
        Seuraavaksi tämä kyseinen asiakas on päällikön "kopissa" huutamassa ,että: eikö tässä paikassa saa palvelua, olen ollut täällä jo tunnin ,eikä minua huomata/palvella!!!
        Tämän episodin jälkeen päällikköni tulee huutamaan minulle seuraavaa: jumalauta KEIJO A.(nimi muutettu) ,etkö osaa työtäsi ,asiakas on ollut liikkeesä jo tunnin ,eikä häntä ole palveltu,JUMALAUTA!!!
        Tämän jälkeen istahdan jälleen "koppiini" ja ajattelen: ONNEKSI TÄMÄ ON KUTSUMUSAMMATTI!!!!!!
        Tsemmpiä kaikille kolleegoille, tiedätte varmaan mistä puhun!!!
        T.-J-

• ihan usko!
        Automyyjä jumalan armosta??? kirjoitti:

...Itse olen AMMATTIMIEHENÄ? huomannut kyseisen seikan: Asiakas tulee liikkeeseen , alan palvella häntä, kysyn: Voinko auttaa ja hymyilen. Vastaus on usein tyly: EI,MINÄ KATSON VAAN, jonka jälkeen sanon : olkaa hyvä ,katselkaa rauhassa...
        Seuraavaksi tämä kyseinen asiakas on päällikön "kopissa" huutamassa ,että: eikö tässä paikassa saa palvelua, olen ollut täällä jo tunnin ,eikä minua huomata/palvella!!!
        Tämän episodin jälkeen päällikköni tulee huutamaan minulle seuraavaa: jumalauta KEIJO A.(nimi muutettu) ,etkö osaa työtäsi ,asiakas on ollut liikkeesä jo tunnin ,eikä häntä ole palveltu,JUMALAUTA!!!
        Tämän jälkeen istahdan jälleen "koppiini" ja ajattelen: ONNEKSI TÄMÄ ON KUTSUMUSAMMATTI!!!!!!
        Tsemmpiä kaikille kolleegoille, tiedätte varmaan mistä puhun!!!
        T.-J-

Moni kai haluaa rauhassa katsella jos ei ole mitään erityistä merkkiä tai autoa kiikarissa ennestään. Jos sanot että nykäisee hihasta kun asiakas on kiinnostunut jostakin niin varmaan helpottaa jos olet edes paikalla silloin. Sinä teet työtäsi mutta ostajalle hankinta voi olla asunnon jälkeen elämän toiseksi kallein hankinta.

• kantanut

eikä vanhasta saa mitään,
      yli-innokkaita ostajia riittää,
      samoin,
      käteisalekin on vain 5,5 % vaikka varaa olisi paljon enempään,,
      myyjät saavat hyvän provision.

moni jopa vaihtaa heti kun takuu umpeutuu,
      eivät viitsi korjata enää niitä jatkuvia vikoja,
      kun takuu ei enää korjaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe