Selluliitti veks pian!!! :(

täti

Onko mitenkään mahdollista saada selluliittia "irtoon" n.3ssa viikossa? pepusta ja reisistä.. ja jos niin miten????

30

11659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fihkko

      Se selluliitti lähtee vain ja ainoastaan kirurgin veitsellä.Kaikki taikapöksyt ja ihmerasvat ovat silkkaa huijausta,rahastusta.Lompakko kapenee,ei ahteri;)

      • täti

        Jotkin selluliittivoiteet tehoaa. Jos oot ite kokeillu mut ei oo tullu tuloksia niin se on varmaan johtunu siitä että et oo harrastanu liikuntaa ja syöny terveellisesti tai sitte sulla on ollu jotai kakkoslaatua.. "ihmepöksyihin" en oo ikinä uskonutkaan :)


      • m3rjk
        täti kirjoitti:

        Jotkin selluliittivoiteet tehoaa. Jos oot ite kokeillu mut ei oo tullu tuloksia niin se on varmaan johtunu siitä että et oo harrastanu liikuntaa ja syöny terveellisesti tai sitte sulla on ollu jotai kakkoslaatua.. "ihmepöksyihin" en oo ikinä uskonutkaan :)

        On vuosi 2006 ja elämme ns.tietoyhteiskunnassa... Jo muodustunutta selluliittiä ei poisteta millään rasvoilla.Se on fakta.Syömällä terveellisesti ja harrastamalla liikuntaa voi estää/hidastaa selluliitin muodostumista.Jos iho em.toimien jälkeen tuntuu sileämmältä,hyvä niin,mutta se tuntuisi sileämmältä ilman rasvojakin:) Ja onhan terveellisistä elämäntavoista paljon muutakin hyötyä.


      • Marilyn_14
        m3rjk kirjoitti:

        On vuosi 2006 ja elämme ns.tietoyhteiskunnassa... Jo muodustunutta selluliittiä ei poisteta millään rasvoilla.Se on fakta.Syömällä terveellisesti ja harrastamalla liikuntaa voi estää/hidastaa selluliitin muodostumista.Jos iho em.toimien jälkeen tuntuu sileämmältä,hyvä niin,mutta se tuntuisi sileämmältä ilman rasvojakin:) Ja onhan terveellisistä elämäntavoista paljon muutakin hyötyä.

        Liikuntaa,Liikuntaa ja vielä enemmän Liikuntaa!!!paljon vettä ja hedelmiä ja vihanneksia!!!!myös ihon kuivaharjaus tehoaa ja poistaa kuollutta ihoa..kuori ja rasvaa iho 2 kertaa vkossa ja mainitsinko jo että liikuntaaa!;)


      • että.........................
        Marilyn_14 kirjoitti:

        Liikuntaa,Liikuntaa ja vielä enemmän Liikuntaa!!!paljon vettä ja hedelmiä ja vihanneksia!!!!myös ihon kuivaharjaus tehoaa ja poistaa kuollutta ihoa..kuori ja rasvaa iho 2 kertaa vkossa ja mainitsinko jo että liikuntaaa!;)

        ei lähde sitten millään vaikka liikuntaa ja vettä. ja vaikka oon suht pieni kokoinen niin ei vaan ei.. :P


    • Eve57

      Hei!
      Sain itse lähtemään selluliitin seuraavalla reseptillä;
      Vettä juotava pitkin päivää 1-1,5 litraa. Vesijuoksua tunti 3x vko. Mene kurssille että opit tekniikan. Aluksi en jaksanut juosta kuin 15 min. sitten seuraavakerta 30 min ja 45 min ja tunti neljännellä kerralla.
      Joka ilta rasvaa suihkun jälkeen Nivea selluliitti rasvalla(hyvä ja halpa n.10€ tuubi) pylly ja reidet sekä vatsa.
      Syö pieniä annoksia 3 ruokaa päivässä ja kaksi välipalaa ja kaksi tuntia ennen urheilusuoritusta pieni ateria ja heti juoksun jälkeen syö pieni ateria laittaa rasvan palamaan...
      Vesijuoksu tuo tuloksia jo 3:ssa viikossa ja appelsiini-iho alkaa hävitä jo parissa viikossa!
      Mutta säännöllistä ja muista juo vettä joka päivä vessassa saa juosta mutta on hyvä muutenkin! alkoholi olisi syyytä jättää kokonaan pois niin saat ihmeitä aikaan! Itse olen laihtunut ja kiinteytynyt 10 vkoa ja 10kg. Vaatteet koosta 42 kokoon 38!
      Suosittelen!
      Lycka Till!

      • täti

        Oho! kuulostaapa lupaavalta! mistä keksit tai kuulit tuon "vinkin"? sellaista haluaisin kysellä vielä että kuinka paljon sitä ruokavalioo täytyy sitten muuttaa että mitä saa syödä ja mitä ei ja mitä EHDOTTOMASTI ei?? Kiitos!


      • EVE57
        täti kirjoitti:

        Oho! kuulostaapa lupaavalta! mistä keksit tai kuulit tuon "vinkin"? sellaista haluaisin kysellä vielä että kuinka paljon sitä ruokavalioo täytyy sitten muuttaa että mitä saa syödä ja mitä ei ja mitä EHDOTTOMASTI ei?? Kiitos!

        Saat syödä lkaikkea kohtuudella paitsi jätä pois pizzat ja hampurilaiset ja rasvassa käristetty sekä makkarat.
        Laita lautaselle aina puolet vihanneksia ei paksuja salaattikastikkeita. sitten pari perunaa tai 1,5dl riisiä ja korttipakan kokoinen liha tai kalapala.
        Juo vettä se 1,5 litraa ja vesijuokse jo rasva alkoi palaa............


      • täti
        EVE57 kirjoitti:

        Saat syödä lkaikkea kohtuudella paitsi jätä pois pizzat ja hampurilaiset ja rasvassa käristetty sekä makkarat.
        Laita lautaselle aina puolet vihanneksia ei paksuja salaattikastikkeita. sitten pari perunaa tai 1,5dl riisiä ja korttipakan kokoinen liha tai kalapala.
        Juo vettä se 1,5 litraa ja vesijuokse jo rasva alkoi palaa............

        Kiitos kiitos todella paljon :) eli ei tarvi kokonaan luopua jätskistä :D niin no nyt on joulu tulossa että pitääkin sitten varmaan oikein tuplakuntoilla jouluruokien jälkeen :D

        Kiitos avusta ja hyvää joulua!


      • vihommu

        Jos olisit aloittanut tuon kuntoilu&ruokavalio ohjelman vuosia sitten,ei selluliittiä olisi tullutkaan:) En haluaisi olla ilonpilaaja,mutta ei se selluliitti mihinkään kadonnut...


      • Eve57
        vihommu kirjoitti:

        Jos olisit aloittanut tuon kuntoilu&ruokavalio ohjelman vuosia sitten,ei selluliittiä olisi tullutkaan:) En haluaisi olla ilonpilaaja,mutta ei se selluliitti mihinkään kadonnut...

        Kyllä selluliitin saa katoamaan.Liikuntaa ja vettä sekä rasvaiset ruoat ja kateus nurkkaan!
        Kokeile!


      • ykaal

        kun saa selluliittin "katoamaan" niin voiko se yhden illan herkuttelulla tulla yks kaks takaisin? :) kiitos jos vastaat. :>


      • LM

        Selluliitti lähtee, kun pidättäytyy seksuaalisesta kanssakäymisestä ja ryhtyy selibaattiin; tilalle meditaatio ja tantraseksuaalisuus!


    • Tyytis

      Jos löytyy ylimääräistä rahaa tähän takoitukseen, niin kauneushoitolat tai aiheeseen erikoistuneet laihdutus-/selluliittihoitolat tekevät hoitoja selluliitin poistamiseksi.

      Vaikka en yleensä uskokaan kaikenlaisiin huuhaahoitoihin, niin näistä hoidoista olen todennut, että ruokavalion ja liikunnan lisänä kyllä toimivat. (Itse olen käynyt erikoistuneessa hoitolassa Espoossa Leppävaarassa.)

      • paha mieli tuli

        Hahah!! Täytyypä kertoa kaikkea muuta kuin hauska esimerkki. Minäkin kävin Espoon Leppävaarassa selluliittihoidossa ja tyhmänä uskoin vakuuttelut, että hän saa mahtavalla laitteellan poistettua selluliittini jo muutamalla hoitokerralla. En ollut uskoa korviani, mutta tuumasin että kai se on uskottava kun moneen kertaan vakuutetaan. Niinpä maksoin itseni kipeäksi ja otin hoitosarjan. Samaan aikaan kuntoilin monta kertaa viikossa kävelyä, juoksua, kuntosalia, uintia, jumppaa. Lisäksi kevensin ruokavaliota huomattavasti ja join 3 litraa vettä päivittäin. Tällä kuurilla laihduin monta kiloa, mutta selluliittimöykyt eivät lähteneet mihinkään hoidosta huolimatta. Hoitosarjan jälkeen olikin sitten hoitolan omistajalla otsaa väittää hoidon onnistuneen, vaikka selluliittimuhkurat hyppivät slmille yhtä hirveinä kuin ennen hoitoakin! Väitteensä hän perusti siihen, että mittanauhalla mitattuna reidet näyttivät pienempää lukemaa kuin ennen hoitoa... Haloo! Jos laihtuu monta kiloa, niin kyllä sen lapsikin tietää, että silloin ihminen pienenee joka paikasta, myös reisistä! Kaiken huipuksi hän väitti, että olin laihtunutkin pelkästään hoitosarjan ansiosta! On se merkillistä, että myös mieheni laihtui monta kiloa samalla kevyellä ruokavaliolla, vaikkei harrastanut edes liikuntaa, ja hänelläkin reidet pienenivät. Eikä hän taatusti käynyt selluliittihoidossa!

        Eli en suosittele kokemusta kenellekään, jos ei välttämättä halua itselleen pahaa mieltä.


      • kaketsu
        paha mieli tuli kirjoitti:

        Hahah!! Täytyypä kertoa kaikkea muuta kuin hauska esimerkki. Minäkin kävin Espoon Leppävaarassa selluliittihoidossa ja tyhmänä uskoin vakuuttelut, että hän saa mahtavalla laitteellan poistettua selluliittini jo muutamalla hoitokerralla. En ollut uskoa korviani, mutta tuumasin että kai se on uskottava kun moneen kertaan vakuutetaan. Niinpä maksoin itseni kipeäksi ja otin hoitosarjan. Samaan aikaan kuntoilin monta kertaa viikossa kävelyä, juoksua, kuntosalia, uintia, jumppaa. Lisäksi kevensin ruokavaliota huomattavasti ja join 3 litraa vettä päivittäin. Tällä kuurilla laihduin monta kiloa, mutta selluliittimöykyt eivät lähteneet mihinkään hoidosta huolimatta. Hoitosarjan jälkeen olikin sitten hoitolan omistajalla otsaa väittää hoidon onnistuneen, vaikka selluliittimuhkurat hyppivät slmille yhtä hirveinä kuin ennen hoitoakin! Väitteensä hän perusti siihen, että mittanauhalla mitattuna reidet näyttivät pienempää lukemaa kuin ennen hoitoa... Haloo! Jos laihtuu monta kiloa, niin kyllä sen lapsikin tietää, että silloin ihminen pienenee joka paikasta, myös reisistä! Kaiken huipuksi hän väitti, että olin laihtunutkin pelkästään hoitosarjan ansiosta! On se merkillistä, että myös mieheni laihtui monta kiloa samalla kevyellä ruokavaliolla, vaikkei harrastanut edes liikuntaa, ja hänelläkin reidet pienenivät. Eikä hän taatusti käynyt selluliittihoidossa!

        Eli en suosittele kokemusta kenellekään, jos ei välttämättä halua itselleen pahaa mieltä.

        ainakin sellainen kun botuliiniklinikka lupaa hoitaa selluliittia pois läskiin pistettävällä ruiskulla. kallista on, mutta kuvat hoidoista aika uskottavia.


      • voide vatsan seudulle
        kaketsu kirjoitti:

        ainakin sellainen kun botuliiniklinikka lupaa hoitaa selluliittia pois läskiin pistettävällä ruiskulla. kallista on, mutta kuvat hoidoista aika uskottavia.

        Oletko tutustunut seuraavaan tuotteesen. Itselläni ollut käytössä ja tulokset ovat jo selvästi näkyvissä, vyötärönympärys on huomattavasti pienempi kuin ennen tuon voiteen käyttöä.

        Eli Oriflamelta löytyy seuraava tuote:

        http://www.oriflame.fi/prod/catalog/SkuDetail.jhtml?buttonProdMoreInfo4934=Lisätietoa&SKUID=4934&PRODID=4934&CATID=hbPerfectBody

        Ainakin omasta kokemuksesta voin suositella voidetta..


      • huoh
        voide vatsan seudulle kirjoitti:

        Oletko tutustunut seuraavaan tuotteesen. Itselläni ollut käytössä ja tulokset ovat jo selvästi näkyvissä, vyötärönympärys on huomattavasti pienempi kuin ennen tuon voiteen käyttöä.

        Eli Oriflamelta löytyy seuraava tuote:

        http://www.oriflame.fi/prod/catalog/SkuDetail.jhtml?buttonProdMoreInfo4934=Lisätietoa&SKUID=4934&PRODID=4934&CATID=hbPerfectBody

        Ainakin omasta kokemuksesta voin suositella voidetta..

        Voi pyhä jysäys... Kysehän oli selluliitista eikä mistään löystyneestä vatsanahasta! Vatsassa ei ole selluliittia! Kosmeettinen selluliitti on muhkuroita esim reisien ja pakaroiden pinnalla eikä mitään löystynyttä ihoa!


      • kala_7111
        huoh kirjoitti:

        Voi pyhä jysäys... Kysehän oli selluliitista eikä mistään löystyneestä vatsanahasta! Vatsassa ei ole selluliittia! Kosmeettinen selluliitti on muhkuroita esim reisien ja pakaroiden pinnalla eikä mitään löystynyttä ihoa!

        eikö muka vatsassa voisi olla selluliittia?! minulla ainakin on..?


      • Ninni--
        huoh kirjoitti:

        Voi pyhä jysäys... Kysehän oli selluliitista eikä mistään löystyneestä vatsanahasta! Vatsassa ei ole selluliittia! Kosmeettinen selluliitti on muhkuroita esim reisien ja pakaroiden pinnalla eikä mitään löystynyttä ihoa!

        Selluliittia todellakin voi olla myös vatsassa, niinkuin monella myös onkin. Kuten myös käsivarsissa, reisissä, pakaroissa, pohkeissa ja VATSASSA.


    • natku77

      Tietenkin on vaikea saada selluliitti lähtemään 3 viikossa, mutta jos juot palon, syöt tervelliseesti ja lisäät liikunta, niin voi pienenna sitä. Aika hyvä olisi lisätää joku selluliitti kosmetikkaa. Minä tykkän Roc rasvasta ja GUAM kosmetiikasta. Mutta mitään kosmetikka auttaa jos olet sohvalla koko aika ja syöt roska ruoka jatkuvaasti. Se on varma

    • FineBody

      Edustamme patentoitua, galvaanisella virralla toimivaa kotilaitetta ja varattuja kehonhoidon geelejä, joilla on saatu erinomaisia tuloksia mm. selluliittiin, alleihin, raskausarpiin yms. Lisätietoja: info(at)fine-body-finland.com

    • zazige

      Rochen a-vitamiinia sisältävä voide,on todella tehokasta ja äänestetty monena vuonna ykköseksi selluliittivoiteista,sitä kun huolella hieroo ihoon ja käyttää vielä mekaanista hierontaa ja kuivaharjausta aluksi,ennen voidetta,niin se tehoaa tosi nopeasti!!olen kokeillut ja todennut hyväksi!!
      Tosin harmillista on,että roche ei enää ilmeisesti jatka tuotteidensa valmistusta,joten voit joutua etsimään kys tuotetta kissojen ja koirien kera...:((

      • 26v

        Olen urheillut koko ikäni, varsinkin lapsena ja teininä. Kuitenkin selluliitti ilmestyi takapuoleen ja reisiin jo 15 vuotiaana. Vaikka olen siitä lähtien yrittänyt voiteilla ym saada sitä pois, sitä vaan tulee vuosi vuodelta lisää. Liikakiloja minulla ei todellakaan ole (160cm 48kg). Urheilen muutaman kerran viikossa ja syön suht terveellisesti. Tietty syön välillä herkkujakin ;). Pari vuotta sitten kokeilin hiton kallista VelaSmooth-hoitoa 10x sarjana. Ei toiminut pätkääkään, vaikka hoitolan puolesta luvattiin vaikka mitä!!
        Eli kaikki konstit on kokeiltu ja lopputulos on, ikäväkyllä, SELLULIITISTA EI PÄÄSE EROON! Ne jotka väittävät päässeensä siitä eroon, niillä ei oikeaa selluliittia ole ollutkaan!! Jos siitä pääsis eroon kalliilla hoidoilla, miksi Hollywood-tähdiltäkin sitä löytyy?
        Masentavaa eikö?


      • Kuppailija
        26v kirjoitti:

        Olen urheillut koko ikäni, varsinkin lapsena ja teininä. Kuitenkin selluliitti ilmestyi takapuoleen ja reisiin jo 15 vuotiaana. Vaikka olen siitä lähtien yrittänyt voiteilla ym saada sitä pois, sitä vaan tulee vuosi vuodelta lisää. Liikakiloja minulla ei todellakaan ole (160cm 48kg). Urheilen muutaman kerran viikossa ja syön suht terveellisesti. Tietty syön välillä herkkujakin ;). Pari vuotta sitten kokeilin hiton kallista VelaSmooth-hoitoa 10x sarjana. Ei toiminut pätkääkään, vaikka hoitolan puolesta luvattiin vaikka mitä!!
        Eli kaikki konstit on kokeiltu ja lopputulos on, ikäväkyllä, SELLULIITISTA EI PÄÄSE EROON! Ne jotka väittävät päässeensä siitä eroon, niillä ei oikeaa selluliittia ole ollutkaan!! Jos siitä pääsis eroon kalliilla hoidoilla, miksi Hollywood-tähdiltäkin sitä löytyy?
        Masentavaa eikö?

        Samaa mieltä... Itselläni ilmaantui vasta puoli vuotta sitten ja silti ei mihinkään lähde. Aina olen syönyt terveellisesti ja nyt vielä viimeisimmän kuukauden aikana pinnistin kaikkeni saadakseni muhkurat pois... Kuppailin 5 viikkoa joka päivä ja varmasti tehokkaasti, en syönyt herkkuja ja rasvaisia ruokia ollenkaan koko ajalla kuin kerran viikossa oli mässypäivä (pakko myöntää), kaloriraja joka päivälle oli kuitenkin 800 (aika pieni), join vettä 1,5 litraa joka päivä, 5 kertaa viikkossa tein 4 kilometrin kävelylenkin plus 2 kertaa viikossa lihaskuntojumppa (tuolla tavalla olen kyllä muutenkin liikkunut viimieisimmät pari vuotta). En ole seisonut paikallani pitkää aikaa ja nukun selälläni että veri kiertäisi jaloissa. muuten kotona aina nostan jalat ylös että jotain auttais. Olen hoikkakin jo valmiiksi... 166cm ja paino tippui 57 kg 53... tuntuu jo vähän liian laihalta, mutta sellut ei lähde. Ne on tosi isoja muhkuroita vielä. Eli ehkä on aika luovuttaa kun ei voi enää mitään tehdä : / Sad story


      • rasva palaa
        Kuppailija kirjoitti:

        Samaa mieltä... Itselläni ilmaantui vasta puoli vuotta sitten ja silti ei mihinkään lähde. Aina olen syönyt terveellisesti ja nyt vielä viimeisimmän kuukauden aikana pinnistin kaikkeni saadakseni muhkurat pois... Kuppailin 5 viikkoa joka päivä ja varmasti tehokkaasti, en syönyt herkkuja ja rasvaisia ruokia ollenkaan koko ajalla kuin kerran viikossa oli mässypäivä (pakko myöntää), kaloriraja joka päivälle oli kuitenkin 800 (aika pieni), join vettä 1,5 litraa joka päivä, 5 kertaa viikkossa tein 4 kilometrin kävelylenkin plus 2 kertaa viikossa lihaskuntojumppa (tuolla tavalla olen kyllä muutenkin liikkunut viimieisimmät pari vuotta). En ole seisonut paikallani pitkää aikaa ja nukun selälläni että veri kiertäisi jaloissa. muuten kotona aina nostan jalat ylös että jotain auttais. Olen hoikkakin jo valmiiksi... 166cm ja paino tippui 57 kg 53... tuntuu jo vähän liian laihalta, mutta sellut ei lähde. Ne on tosi isoja muhkuroita vielä. Eli ehkä on aika luovuttaa kun ei voi enää mitään tehdä : / Sad story

        perinteistä kavitaatiohoitoa moinipuolisempi Eximia- hoito saattaisi auttaa , koska se vähentää myös selluliittia.
        Hoidon aikana pitää myös juoda paljon ja syödä hieman vähemmän kaloreita.


      • Huuhaata vaan

        rasva on todella noin tehokasta, kuin mitä kerroit, niin miksi ihmeessä sen valmistus muka olataisiin lopetettu???? Kyllä markkinavoimat jyllää, jos kysyntää oisi!


      • Huuhaata vaan kirjoitti:

        rasva on todella noin tehokasta, kuin mitä kerroit, niin miksi ihmeessä sen valmistus muka olataisiin lopetettu???? Kyllä markkinavoimat jyllää, jos kysyntää oisi!

        olen tullut siihen tulokseen näissä selluliittikeskusteluissa, että kukaan ei ole ottanut huomioon yhtä tärkeää pointia . Elimistön happamuutta. Selluliitti on nimen omaan ihon alais sidekudoksiin kertynyt ns. vesiylikuonaa, jolla ei ole mitään tekemistä pelkän lihavuuden kanssa. Ainut lääke siihen on saada happamuus pois. Sitä aiheuttaa mm osa ravinnosta,lääkkeet kahvit ja stressikin. Hapenpuute soluissa.
        Itse olen saanut selluliittini pois nauttimalla mineraalijuomaa, jossa on kaikki mineraalit keskenään oikeassa suhteessa ja lisäksi velasmooth auttoi, koska pintaihossa oleva selluliitti on eräänlaista tulehduksellista tilaa elimistössä. Infrapuna laitteessa tavallaan auttaa siihen. On ihmisiä, joille ei velasmooth ole auttanut, mutta vika ei ole ollut laitteessa, vaan omassa ravinnossa ja siinä, että hoitopäivänä on juotava ainakin 2 litraa nestettä, että se kuona saadaan pois elimistöstä.
        Rasvaimuihin en lähtisi, Kokemuksesta se ei ole pysyvää. Esim. tuttavani oli ollut, ja sai kaikki pois heti, mutta kuinka ollakaan sinne missä rasvasoluja jäi, alkoi ongelma, kun ne täyttyivät, että vartalosta tuli aivan muodoton. Huom, naiset : rasvattomuuskaan ei ole ihan terveellistä.


    • sussu.......

      ihme mulla lähti selluliitti vähenemään liikunnalla :O outoo..mut hyvä juttu kuiteskin =)

    • Selluliitille kyytiä

      Hei kylläpä huvittaa lukea kaikenmailman pessimistien kirjoittelua tällekki palstalle. Itselläni on vuosien kokemus ns. sahaavasta painosta mistä aina varoitellaan, silti saan joka kesäksi itseni bikinikuntoon ja näkyvän selluliitin veks. Olen 162 cm pitkä ja painoni on alimmillaan kesäaikaan 50-52 ja pimeimpään aikaan talvella voi olla jopa 58 ja silloin ei ole kiva katella peilistä. Joskus saan 1 kk.ssa painon tippumaan 5 kg jos olen esim. päättänyt lähteä ulkomaille aurinkoon, silloin aloitan tositerveellisen ruokavalion-vähän hiilareita pääasiassa kasviksista ja proteiinia saan kun tykkään syödä kanaa kaikilla resepteillä- pyrin oikeastaan unohtamaan syömisen, mutta kun nälkä yllättää tai heikotus niin syön pelkkää kinkkua tai kanaa tai salaattia tai salaattia ja kanaa. Samanaikaisesti käyn lenkillä-kävelen noin 3 krt viikossa puoli h -45 min, mutta mikä tärkeintä teen kuivaharjausta aamuin illoin ja päälle hiutan kunnolla selluliittivoidetta, kokemuksia on varmaan kymmenistä selluvoiteista, mutta parhaana itse pidän trim-geeliä ja garnierilla on tosihyvä roll-puikko, niveallakin on hyvä. Olen 52 vuotias ja vuosien mittaan olen saanut kehuja ja kateutta lähipiiriltä siitä että kun aina vaan pysyn niin hoikkana- no talvisaikaan muut eivät näe minun muhkuroita farkkujen alle ja kesäksi trimmaan kropan kuntoon. Niin että kaikenmailman jauhajille haluan vain sanoa että kokemusta on jo 30 vuotta pikaisesta selluliitin hävittämisestä ja onnistuu kyllä kun olet sinnikäs. Tsemppiä vain kaikille kesä on tulossa ja sellu lähtee kun vain tosissaan haluaa. :))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe