Kertokaa hyvät ihmiset millainen hiusmalli sopii korkeaotsaiselle naiselle?Tuntuu ettei mikään malli istu hyvin!
Korkea otsa
5
1148
Vastaukset
- otsahius
se peittää korkean otsan. Jos haluat korostaa otsan korkeutta, pidä keskijakausta. Anna kampaajasi arvioda kasvusuunnat js pyydä viimeistely ohjeet!
- apua kaipaava
Kiitos vinkistä mutta olen kokeillut otsatukkaa,se ei ole hyvä.Näytän lähinnä typerältä kuin hyvältä,tätä otsaa nimittäin riittää!Minulla on aina ollut paksut ja pitkät hiukset enkä ole liiemmin välittänyt otsastani mutta viime aikoina se on ruennut häiritsemään.Olen tässä sitten miettinyt leikkaisiko aivan lyhyeksi ja ottaisi kokonaan uuden mallin!
- myöskin
apua kaipaava kirjoitti:
Kiitos vinkistä mutta olen kokeillut otsatukkaa,se ei ole hyvä.Näytän lähinnä typerältä kuin hyvältä,tätä otsaa nimittäin riittää!Minulla on aina ollut paksut ja pitkät hiukset enkä ole liiemmin välittänyt otsastani mutta viime aikoina se on ruennut häiritsemään.Olen tässä sitten miettinyt leikkaisiko aivan lyhyeksi ja ottaisi kokonaan uuden mallin!
Itsekkin olen korkeaotsainen ja otsatukassa näytän ihan dilleltä :) Leikkautin pitkät hiukset reippaasti lyhyiksi, otsatukka hieman toispuoleinen (on ollut myös ihan lyhyt otsatukka)olen tykännyt ja olenpa kuullut kehujakin :)
- äöoo
myöskin kirjoitti:
Itsekkin olen korkeaotsainen ja otsatukassa näytän ihan dilleltä :) Leikkautin pitkät hiukset reippaasti lyhyiksi, otsatukka hieman toispuoleinen (on ollut myös ihan lyhyt otsatukka)olen tykännyt ja olenpa kuullut kehujakin :)
moi etu hiukset,ja sivulla jakaus on hyvä.
- apua kaipaava
äöoo kirjoitti:
moi etu hiukset,ja sivulla jakaus on hyvä.
Kiitos paljon vinkeistänne! :)Ihana kuulla etten ole ainoa iso otsainen!:) Ajattelin lähteä hiustenleikkuuseen ja kysäsenpä samalla sieltäkin pikku vinkkejä.Hyvää joulua kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032