Hei!
Voisitteko laittaa tähän eri paikkoja missä saisi hoitoa? Entä hinnat?
Itselläni ei ole painavat rinnat, mutta mitään ei ole jäljellä kuin kärpäslätkät, ihan oikeesti!
Millä syin sen saisi julkisella puolella? Minun syynä on se, että näistä on naisellisuus kaukana ja tämä on suuuri esteettinen haitta.
Luulin, että olen ainoa. Imetyksen jälkeen kaikki meni=( Mutta tääl olen lukenut, että muutkin ovat olleet samassa tilanteessa.
Mistä rintatoimenpiteitä??
4
1212
Vastaukset
- et.....
googlaa..esim plastiikkakirurgia tai kauneuskirurgia tai plastiikkakirurginen sairaala etc. Sieltä löytyy vaikka mitä. Ja sieltä varmaan löytyy ne hinnatkin.
Ja vaikea suositella mitään, kun ei tiedä missä päin suomea asut. Itse voin suositella Siluettia, kävin itse siellä. Mutta Helsingin hinnat ovat kovat.
En usko että pääset julkiselle tuomoisen takia, mutta ainahan voi konsussa kysyä. - Ilta
Mittaa rintasi solisluun kuopasta nänninpäähän. Pitää olla 27 cm ja siitä ylös päin. Terveyskeskuslääkäri sitten lähettää sinut kirurgin juttusille jos katsoo leikkauksen tarpeelliseksi. Mutta yksityiselle pääset nopeammin, kunhan lyö manit pöytään.
- korjattu
julkisella puolella riipputisseihin korjausta. Pitää olla aika tavalla terveydelliset syyt jotka vaatii pienennysleikkauksen että sais julkisella puolella.
Itse kävin Jyväskylässä Jussi Rintamäellä laitattamassa silikonit imetyksessä tyhjentyneiden riipparieni täytteeksi. Hinta n. 5000 euroa.
- :-)
Kaverini kävi rinnanripustuksessa Nordströmin Sairaalassa, kirurgina Hilkka Peltoniemi. Tosi hyvää jälkeä, hänelle menisin ainakin itse. Hinta taisi olla just alle 5000,-. Hän teki sen puhtaasti esteettisistä syistä eikä saannut Kelalta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576