Hei!
Voisitteko laittaa tähän eri paikkoja missä saisi hoitoa? Entä hinnat?
Itselläni ei ole painavat rinnat, mutta mitään ei ole jäljellä kuin kärpäslätkät, ihan oikeesti!
Millä syin sen saisi julkisella puolella? Minun syynä on se, että näistä on naisellisuus kaukana ja tämä on suuuri esteettinen haitta.
Luulin, että olen ainoa. Imetyksen jälkeen kaikki meni=( Mutta tääl olen lukenut, että muutkin ovat olleet samassa tilanteessa.
Mistä rintatoimenpiteitä??
4
1215
Vastaukset
- et.....
googlaa..esim plastiikkakirurgia tai kauneuskirurgia tai plastiikkakirurginen sairaala etc. Sieltä löytyy vaikka mitä. Ja sieltä varmaan löytyy ne hinnatkin.
Ja vaikea suositella mitään, kun ei tiedä missä päin suomea asut. Itse voin suositella Siluettia, kävin itse siellä. Mutta Helsingin hinnat ovat kovat.
En usko että pääset julkiselle tuomoisen takia, mutta ainahan voi konsussa kysyä. - Ilta
Mittaa rintasi solisluun kuopasta nänninpäähän. Pitää olla 27 cm ja siitä ylös päin. Terveyskeskuslääkäri sitten lähettää sinut kirurgin juttusille jos katsoo leikkauksen tarpeelliseksi. Mutta yksityiselle pääset nopeammin, kunhan lyö manit pöytään.
- korjattu
julkisella puolella riipputisseihin korjausta. Pitää olla aika tavalla terveydelliset syyt jotka vaatii pienennysleikkauksen että sais julkisella puolella.
Itse kävin Jyväskylässä Jussi Rintamäellä laitattamassa silikonit imetyksessä tyhjentyneiden riipparieni täytteeksi. Hinta n. 5000 euroa.
- :-)
Kaverini kävi rinnanripustuksessa Nordströmin Sairaalassa, kirurgina Hilkka Peltoniemi. Tosi hyvää jälkeä, hänelle menisin ainakin itse. Hinta taisi olla just alle 5000,-. Hän teki sen puhtaasti esteettisistä syistä eikä saannut Kelalta mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637