Kysymys

minä vain

Tämä nykymaailma kun tuntuu ihannoivan niin paljon laihuutta, niin kysyisinkin tälläistä: mies tapaa naisen joka on kasvoiltaan kaunis ja luonteeltaan ensivaikutelman mukaan tutustumisenarvoinen, mutta hän on hieman pyöreä (en tarkoita todella lihavaa, vaan pyöreähköä),niin voiko olla että mies ei halua jatkaa tutustumista tämän pyöreyden takia?

Mielipiteitä?

7

623

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastakysymys: Jos ei voi, niin miksi joku pyöreä(hkö) nainen haluaisi lähempää kanssakäymistä niin ulkonäkökeskeisen miehen kanssa? (Poislukien pissikset, jotka ilman kuvaa kysyvät netissä: "Mitä mieltä olette mitoistani?")

• shöpö

höpöhöpö.. mun mies einekin halus tavata uudestaan vaik en mikään laiheliini olekkaan ihan normaalipainoinen olen.. tais ihastua rintoihini(= hih

• tää kyselijä

on harvinaisen kovapäinen. miksi ihmeessä mies olisi kiinnostunut jostain läskistä taviksesta??

• puhui

taviksesta?mitähän mahdat taviksella tarkoittaa?

• IngallsinLaura

Miehille yleensä kasvojen kauneus on merkitsevämpi tekijä kuin plusmiinus kymmenen kiloa. Ja että kasvot ovat oikeastaan se tärkein juttu, ks. esim. maajussi-Harrin lausunnot :D

Voin olla väärässäkin, mutta minulla on hyvät tilastot väitteeni tueksi.

• ei laardia

Ylipaino ei sovi. Nirso en ole juuri muiden asioiden suhteen kuin ylipainon, pahansuopuuden ja tupakoinnin suhteen. Eli ei ylipainoa, ei ilkeää noita-akkaa eikä tupakkaa. Nämä asiat kertovat ihmisestä erittäin paljon. Jos on ylipainoinen niin ei kai silloin välitä itsestään muutenkaan tai laiminlyö asioita. Tupakointi on vastenmielistä, kallista ja epäterveellistä sekä pilaa minun terveyteni. Jo pelkästään terveydestään välittäminen on tärkeää.

• Joe Joosua

Jos kyseessä on 19-vuotias ulkonäkökeskeinen, viikonloppunsa Sedun kapakoissa viettävä amisviiksi/trendifarkku/salibandy-pelle. Tosin tämä on kyllä pelkästään siunaus, sillä noin tyhmän ihmisen kanssa ei elämä muutenkaan olisi mukavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe