Olo on täysin tyhjä. Sä sanoit ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta haluavasi olla yksin, että tälle meidän tarinalle ei ole enää jatkoa. Musta tuntui kuin olisit lyönyt multa ilmat pihalle.
Mä rakastuin suhun. Sä olit juuri sellainen mies, jonka kanssa olisin voinut viettää lopun elämääni onnellisena. Tai niin mä luulin. Taisi olla valhetta ja petosta koko tarina, kaikki puheet ja kaikki teot. Mä en vaan ymmärrä miksi... Mitä sä sillä voitit, mitä sä edes luulit voittavasi? Yhden merkinnän lisää siihen sun valloitusten listaan? No, sen sä sait.
Nyt mä näen sun etsivän jo uutta valloitusta, uutta naista elämääsi. Se tuntuu pahalta, se sattuu. Olisipa sussa ollut miestä edes kertomaan asioista suoraan, edes sen yhden kerran kertomaan totuus ja antamaan jokin järjellinen selitys. Ehkä mullakin olis nyt helpompi olla.
Mä olen ollut katkera, mä olen halunnut satuttaa sua yhtä paljon ku sä satutit mua. En kuitenkaan ole tehnyt sitä, en ole edes puhunut sun kanssa eron jälkeen. Enää mä olen vain surullinen. Surullinen siitä mitä ei koskaan tapahdu. Siitä, millainen sä todellisuudessa olet. Ja siitä, ettei meillä tule ikinä olemaan tulevaisuutta yhdessä. Tosin etpä sä sitä haluaisikaan, olisit jo pyytänyt anteeksi jos niin ajattelisit. Sä et taida ajatella mua ollenkaan?
Mä toivon, että sä löydät elämääsi onnen, jota mä en saanut sun kanssa kokea kuin pienen valheellisen hetken.
M, tule onnelliseksi.
Rakkaudella,
minä
tätäkö tää on?
Sad Eyes -78
0
511
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381