nih..tänään puhuin mieheni kanssa puhelimessa ja sanoi mua laiskaksi, kun nyt ajattelin lukea itselleni tavisammatin (jopa sen alle) sittenkin. ku ei opiskelu kiinnosta ja hän sanoo että olen vain laiska ja vakuudeksi laiskuudestani sanoi että en liiku seksin aikanakaan. huomasin selvää helpotusta..vihdoinkin hän sai sen sanottua. sen jälkeen puhuimme neneästäni ja sanoin että se pitää leikkautta.. minä sen sanoin ei hän- niin hän sanoi ja kertoi hyvästä kirurgista.
ja niin tykää kaikesta minussa! tämänkin hän sanoi saman puhelun aikana!!
en ymmärrä.. ymmärrän jos olen ruma lahna, mutta en sitä miksi pitää sanoa että tykkää, eikä mitään vikaa, jos kerta kaikki on vialla? ja useamman vuoden päivät tässä jo oltu ja nyt vasta uskalsi myöntää noi epäkohdat. olenko vain pelinappula? ei kai kukaan ole jos noin paljon epätykkää?
ei liiku sängyssä ei
11
997
Vastaukset
- ruma lahna
mitä vielä! hän on aina yöistänyt seksiä!! pelkääkö ettei muuten enään saa? onko mihinkään enään uskomista??
- olet ruvennut
ahkeraksi, liikkumaan sängyssä ja leikkauttanut nenäsi, niin mitäköhän se miehesi seuraavaksi keksii? Ehkä sun pitää sitten mennä rasvaimuun...
Itsekunnioitusta nyt peliin ja ukolle saappaankuva perseeseen.- ruma lahna
aina ylistänyt mua ja seksiä ja kaikkea muhun liittyvää. koskaan edes vinkannut siihen suuntaan että olisi tyytymätön, kunnes yllättänen tuli oikein monta syytöstä! ja enhän minä itseäni muuksi leikka, mutta hän innostui jo tutustuttamaan mua siihen kirurgiin. ihan tulevaisuuden kannalta kun tissit alkaa roikkuu.
mut mun ei nyt tee enään mieli seksiä. se halu katosi. koska jos nyt alan yrittämään ja liikkumaan kuin kala ilman vettä niin sitten hän luulee että tee niin koska hän sanoi mua laiskaksi ja tosiaalta en voi olla liikkumatta..en ole ollut liikkumatta muutoin kuin keskellä yötä ja silloinkin.. se on mahdotonta! eli niin tai näin en voi enään rakastella hänen kanssaan! mitä mä nyt teen? - hölmöltä
ruma lahna kirjoitti:
aina ylistänyt mua ja seksiä ja kaikkea muhun liittyvää. koskaan edes vinkannut siihen suuntaan että olisi tyytymätön, kunnes yllättänen tuli oikein monta syytöstä! ja enhän minä itseäni muuksi leikka, mutta hän innostui jo tutustuttamaan mua siihen kirurgiin. ihan tulevaisuuden kannalta kun tissit alkaa roikkuu.
mut mun ei nyt tee enään mieli seksiä. se halu katosi. koska jos nyt alan yrittämään ja liikkumaan kuin kala ilman vettä niin sitten hän luulee että tee niin koska hän sanoi mua laiskaksi ja tosiaalta en voi olla liikkumatta..en ole ollut liikkumatta muutoin kuin keskellä yötä ja silloinkin.. se on mahdotonta! eli niin tai näin en voi enään rakastella hänen kanssaan! mitä mä nyt teen?taitaa olla provo.
No, ehkä miehesi on nyt sitten huomannut, ettei tunnekaan enää vetoa sinua kohtaan, koska olet rupsahtanut. Kuinkas vanha sitä ollaankaan? - ruma lahna
hölmöltä kirjoitti:
taitaa olla provo.
No, ehkä miehesi on nyt sitten huomannut, ettei tunnekaan enää vetoa sinua kohtaan, koska olet rupsahtanut. Kuinkas vanha sitä ollaankaan?voi olla että rupsahdin niinhän käy kun tulee ikää. en ole kuitenkaan niin kovin vanha enkä nuorikaan enään. alle yhden neljänneksen.
mutta vakavasti niin voi olla että hän on huomannut ettei enään halua mua niin kuin ennen. hän on veittänyt hyvin paljon aikaa arhaan ystävänsä kanssa viime päivien aikana ja varmasti puhunut minusta ja huomannut samalla etten ole niin taijanomainen kuin hän on ihastuksissaan kuvitellut.
- kess huu
Mies painoi naistaan sängyssä kuin viimeistä päivää. Yhtä äkkiä mies lopettaa, katsoo naistaan ja kysyy "mitä nyt?". Nainen on kuin ällikällä lyöty ja kysyy "miten niin?" Mies vastaa, "no kun minusta näytti siltä, kuin sinä olisit liikahtanut".
Häh hää- ruma lahan
hyvä vitsi!! oikeesti en ole nauranut näin paljon aikoihin :D
- kess huu
ruma lahan kirjoitti:
hyvä vitsi!! oikeesti en ole nauranut näin paljon aikoihin :D
Minä kun olin varma, että joku suuttuisi. Buhuu piloille meni hyvä provo.
- ruma lahna
kess huu kirjoitti:
Minä kun olin varma, että joku suuttuisi. Buhuu piloille meni hyvä provo.
kokeile toista vitsiä! :D
- Outo ukko
sulla...
- varmaan... :)
käydä se peruskoulu ensin kunnialla loppuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799